Retail Media Sales Leader
RETAIL MEDIA SALES LEAD
Od ponad 75 lat jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce. Tworzymy unikalny ekosystem, który łączy świat offline i online – ponad 370 salonów stacjonarnych, nowoczesną platformę Empik.com, aplikację mobilną oraz Empik Marketplace – nasz dynamicznie rozwijający się marketplace. Rocznie obsługujemy ponad 11 milionów klientów, generując sprzedaż przekraczającą 4 miliardy złotych. Nasza oferta to ponad 20milionów produktów w 20 kategoriach – od książek, zabawek i artykułów papierniczych, po elektronikę, zdrowie i urodę, dom i ogród czy sport. Ale Empik to nie tylko produkty – to także dostęp do cyfrowych treści (Empik Go), biletów na wydarzenia (Empik Bilety, Going.) i inspirujących doświadczeń.
Jesteśmy liderem sprzedaży omnikanałowej i jednym z TOP3 graczy polskiego e-commerce. Nasz zespół to ponad 4000 osób, w tym ~200 specjalistów IT, którzy wspólnie tworzą przyszłość handlu i rozrywki.
Dołącz do #EmpikTeam i współtwórz z nami kolejne rozdziały tej wyjątkowej historii. Witaj w klubie gotowych na nowe wyzwania!
Zakres obowiązków:
Sprzedaż i rozwój biznesu Retail Media.
Odpowiedzialność za realizację i przekraczanie planów sprzedażowych w obszarze Retail Media (on-site, off-site, data, rozwiązania niestandardowe).
Budowanie i rozwijanie portfela kluczowych klientów – producenci, wydawcy, marki FMCG, partnerzy marketplace.
Prowadzenie procesów handlowych end-to-end: od prospectingu i kwalifikacji leadów, przez przygotowanie koncepcji i ofert, po finalne negocjacje i domknięcie współpracy.
Regularne spotkania biznesowe z partnerami – budowanie pozycji doradcy, nie tylko sprzedawcy.
Operacyjne prowadzenie kilkuosobowego zespołu sprzedaży Retail Media (planowanie pracy, priorytety, pipeline, wsparcie w kluczowych rozmowach, coaching).
Współodpowiedzialność za strategię sprzedażową i pricingową Retail Media – rekomendacje zmian, nowe produkty, pakiety, zasady rabatowe.
Przygotowywanie forecastów, raportów i rekomendacji dla managementu (przychody, marża, performance kampanii).
Reprezentowanie zespołu sprzedaży Retail Media w wybranych spotkaniach międzydziałowych i projektach strategicznych.
Współpraca z zespołami wewnętrznymi.
Briefowanie i współtworzenie kampanii wraz z zespołem AdOps – dbałość o jakość realizacji i dowiezienie KPI.
Zbieranie feedbacku z rynku i od klientów – przekładanie go na rozwój oferty Retail Media, formatów, produktów data-driven.
Współtworzenie materiałów sprzedażowych, case studies, pitch decków oraz standardów pracy z klientem.
Analityka i odpowiedzialność za wynik
Analiza wyników kampanii i portfela klientów – szukanie okazji do upsellu i cross-sellingu.
Współpraca z zespołami analitycznymi przy budowie raportów, dashboardów i narzędzi wspierających sprzedaż.
Troska o rentowność działań: kontrola budżetów, marżowości, poprawność rozliczeń.
Czego oczekujemy:
Min. 4–5 lat doświadczenia w sprzedaży B2B w obszarze: reklamy cyfrowej, e-commerce, retail media, sieci reklamowych lub domów mediowych.
Doświadczenia w pracy z dużymi klientami.
Rozumienia produktów Retail Media i ekosystemu e-commerce (reklama na platformach handlowych, kampanie performance, modele rozliczeń, podstawy atrybucji).
Pierwszego doświadczenia w prowadzeniu/koordynowaniu pracy zespołu sprzedażowego lub accounckiego (np. jako senior / team leader / acting lead).
Silnych umiejętności analitycznych – praca na Excelu/arkuszach, raportach, liczbach nie jest dla Ciebie problemem.
Bardzo dobrej komunikacji – zarówno w rozmowach 1:1 z klientem, jak i w prezentacjach dla zarządu.
Dobrej znajomości języka angielskiego (codzienna praca na materiałach, okazjonalne spotkania z międzynarodowymi partnerami).
To oferujemy:
Pracę w dynamicznie rozwijającej się i unikatowej omnikanałowej organizacji zorientowanej na wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych.
Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć – współpracując z najlepszymi specjalistami i ekspertami w swojej dziedzinie.
Możliwość rozwoju w strukturach firmy (awanse, transfery wewnętrzne).
Model pracy hybrydowej (4 dni pracy z biura + 1 dzień w trybie home office), nasze biuro jest zlokalizowane w samym centrum miasta przy ul. Marszałkowska 104/122.
Elastyczny czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7:00 a 10:00.
Indywidualny onboarding stanowiskowy dostosowany do Twojego tempa przyswajania wiedzy.
Spotkania i inicjatywy integracyjne – spotykamy się zarówno w ramach zespołu ale i całej organizacji, zapraszamy na nasz taras z widokiem na PKiN.
Dofinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny).
Program rekomendacji pracowników.
Retail Media Sales Leader
Retail Media Sales Leader