Retail Media Sales Leader

Sprzedaż

Retail Media Sales Leader

Sprzedaż
Marszałkowska 104, Warszawa

Empik

Pełny etat
UoP
Manager / C-level
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

RETAIL MEDIA SALES LEAD

 

Od ponad 75 lat jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce. Tworzymy unikalny ekosystem, który łączy świat offline i online – ponad 370 salonów stacjonarnych, nowoczesną platformę Empik.com, aplikację mobilną oraz Empik Marketplace – nasz dynamicznie rozwijający się marketplace. Rocznie obsługujemy ponad 11 milionów klientów, generując sprzedaż przekraczającą 4 miliardy złotych.  Nasza oferta to ponad 20milionów produktów w 20 kategoriach – od książek, zabawek i artykułów papierniczych, po elektronikę, zdrowie i urodę, dom i ogród czy sport. Ale Empik to nie tylko produkty – to także dostęp do cyfrowych treści (Empik Go), biletów na wydarzenia (Empik Bilety, Going.) i inspirujących doświadczeń. 

 

Jesteśmy liderem sprzedaży omnikanałowej i jednym z TOP3 graczy polskiego e-commerce. Nasz zespół to ponad 4000 osób, w tym ~200 specjalistów IT, którzy wspólnie tworzą przyszłość handlu i rozrywki. 

 

Dołącz do #EmpikTeam i współtwórz z nami kolejne rozdziały tej wyjątkowej historii. Witaj w klubie gotowych na nowe wyzwania! 

 

Zakres obowiązków:

  • Sprzedaż i rozwój biznesu Retail Media.

  • Odpowiedzialność za realizację i przekraczanie planów sprzedażowych w obszarze Retail Media (on-site, off-site, data, rozwiązania niestandardowe).

  • Budowanie i rozwijanie portfela kluczowych klientów – producenci, wydawcy, marki FMCG, partnerzy marketplace.

  • Prowadzenie procesów handlowych end-to-end: od prospectingu i kwalifikacji leadów, przez przygotowanie koncepcji i ofert, po finalne negocjacje i domknięcie współpracy.

  • Regularne spotkania biznesowe z partnerami – budowanie pozycji doradcy, nie tylko sprzedawcy.

  • Operacyjne prowadzenie kilkuosobowego zespołu sprzedaży Retail Media (planowanie pracy, priorytety, pipeline, wsparcie w kluczowych rozmowach, coaching).

  • Współodpowiedzialność za strategię sprzedażową i pricingową Retail Media – rekomendacje zmian, nowe produkty, pakiety, zasady rabatowe.

  • Przygotowywanie forecastów, raportów i rekomendacji dla managementu (przychody, marża, performance kampanii).

  • Reprezentowanie zespołu sprzedaży Retail Media w wybranych spotkaniach międzydziałowych i projektach strategicznych.

  • Współpraca z zespołami wewnętrznymi.

  • Briefowanie i współtworzenie kampanii wraz z zespołem AdOps – dbałość o jakość realizacji i dowiezienie KPI.

  • Zbieranie feedbacku z rynku i od klientów – przekładanie go na rozwój oferty Retail Media, formatów, produktów data-driven.

  • Współtworzenie materiałów sprzedażowych, case studies, pitch decków oraz standardów pracy z klientem.

  • Analityka i odpowiedzialność za wynik

  • Analiza wyników kampanii i portfela klientów – szukanie okazji do upsellu i cross-sellingu.

  • Współpraca z zespołami analitycznymi przy budowie raportów, dashboardów i narzędzi wspierających sprzedaż.

  • Troska o rentowność działań: kontrola budżetów, marżowości, poprawność rozliczeń.


Czego oczekujemy:

  • Min. 4–5 lat doświadczenia w sprzedaży B2B w obszarze: reklamy cyfrowej, e-commerce, retail media, sieci reklamowych lub domów mediowych.

  • Doświadczenia w pracy z dużymi klientami.

  • Rozumienia produktów Retail Media i ekosystemu e-commerce (reklama na platformach handlowych, kampanie performance, modele rozliczeń, podstawy atrybucji).

  • Pierwszego doświadczenia w prowadzeniu/koordynowaniu pracy zespołu sprzedażowego lub accounckiego (np. jako senior / team leader / acting lead).

  • Silnych umiejętności analitycznych – praca na Excelu/arkuszach, raportach, liczbach nie jest dla Ciebie problemem.

  • Bardzo dobrej komunikacji – zarówno w rozmowach 1:1 z klientem, jak i w prezentacjach dla zarządu.

  • Dobrej znajomości języka angielskiego (codzienna praca na materiałach, okazjonalne spotkania z międzynarodowymi partnerami).

 

To oferujemy:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się i unikatowej omnikanałowej organizacji zorientowanej na wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych.

  • Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć – współpracując z najlepszymi specjalistami i ekspertami w swojej dziedzinie.

  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy (awanse, transfery wewnętrzne).

  • Model pracy hybrydowej (4 dni pracy z biura + 1 dzień w trybie home office), nasze biuro jest zlokalizowane w samym centrum miasta przy ul. Marszałkowska 104/122.

  • Elastyczny czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7:00 a 10:00.

  • Indywidualny onboarding stanowiskowy dostosowany do Twojego tempa przyswajania wiedzy.

  • Spotkania i inicjatywy integracyjne – spotykamy się zarówno w ramach zespołu ale i całej organizacji, zapraszamy na nasz taras z widokiem na PKiN.

  • Dofinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny).

  • Program rekomendacji pracowników. 

 

Wymagane umiejętności

analiza

sprzedaż B2B

zarządzanie sprzedażą

e-commerce

Znajomość języków

Polski: C1

Angielski: B2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 05.12.2025

Retail Media Sales Leader

Podsumowanie oferty

Retail Media Sales Leader

Marszałkowska 104, Warszawa
Empik
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Empik SA z siedzibą w Warszawie, ul. Marszałkowska 116/122(dalej jako "administrator"). Masz praw... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.