• Oferty
  • Wszystkie ofertyGdańskSupportSpecjalista ds. Obsługi Klienta😊 / Customer Support Specialist
    Specjalista ds. Obsługi Klienta😊 / Customer Support Specialist
    Support
    Enjoy The Car // EVA Dywaniki

    Specjalista ds. Obsługi Klienta😊 / Customer Support Specialist

    1 140 - 1 267 USDBrutto miesięcznie - UZ
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UZ
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    skuteczna komunikacja

    dobra organizacja pracy

    język angielski

    Mile widziane

    CRM

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    💻 Miejsce pracy: Cała Polska (praca zdalna)


    Cześć!

    Z tej strony team EVA Dywaniki! 🚀


    ❇️ Kim jesteśmy?


    🚀 Jesteśmy prężnie rozwijającym się startupem, który wprowadził do Europy technologiczne dywaniki samochodowe oraz akcesoria samochodowe wykonane z materiału EVA, zdobywając 20% polskiego rynku e-commerce w kategorii dywaników samochodowych w ciągu 5 lat aktywnej sprzedaży.

    🚀 Jesteśmy szybko rozwijającą się firmą, której tempo wzrostu wynosi co najmniej 200% rok do roku i nie mamy zamiaru zwalniać.

    🚀 W ciągu 4 lat osiągnęliśmy kamień milowy w postaci 100 000 klientów, mając tylko jeden podstawowy produkt w naszym portfolio! Otrzymaliśmy ponad 6 000 unikalnych recenzji, a średnia ocena wynosi 4,8 na 5.

    🚀 Naszą super mocą jest umiejętność pozyskiwania informacji zwrotnych z rynku, słuchania klientów, szybkiego przyswajania nowej wiedzy, przemyślanego działania i analizowania wyników oraz szybkiego wdrażania nowych pomysłów w życie.



    📍 Nasza misja: Podnoszenie jakości życia kierowców poprzez poprawę komfortu, stylu i praktyczności ich samochodów.


    Kogo szukamy?


    Poszukujemy osoby, która:

    ✔ Biegle zna język polski na poziomie C2/native (to warunek konieczny!).

    ✔ Jest towarzyska i ma wysokie umiejętności interpersonalne.

    ✔ Potrafi planować cele i konsekwentnie dążyć do ich realizacji.

    ✔ Zna angielski na poziomie minimum B2.

    ✔ Chce, aby jej praca miała znaczenie i stawia na własny rozwój.


    Twoje przyszłe obowiązki:


    ✔ Zapewnianie przyjaznej, profesjonalnej i zrozumiałej komunikacji z klientami (telefon, e-mail, czat online).

    ✔ Profesjonalne i pozytywne podejście do powierzonych zadań.

    ✔ Dbanie o wysoki standard obsługi klienta.

    ✔ Uzupełnianie danych w systemie CRM.


    Co zyskasz pracując z nami?


    💻 100% pracy zdalnej – możesz pracować skąd chcesz.

    🔧 Wysokiej jakości narzędzia pracy, które ułatwią Ci codzienne zadania.

    🎁 Konkursy wewnętrzne z atrakcyjnymi nagrodami.

    👨‍🏫 Wsparcie doświadczonego Team Leadera, który jest zawsze gotów pomóc.

    💵 Wynagrodzenie w wysokości 4500-5000 zł brutto + możliwość uzyskania części prowizyjnej.

    🌍 Możliwość realnego wpływu na przyszłość firmy – zespół Customer Support ściśle współpracuje z innymi działami.

    🚀 Doświadczenie w dynamicznie rozwijającym się startupie – rośniemy w tempie 5x+ rok do roku.

    🎈 Ambitny, młody i pozytywnie nastawiony zespół (średnia wieku to 29 lat).

    🏅 Produkt, z którego będziesz dumny – nasz NPS to ponad 86%.

    🛠️ Możliwość testowania naszych produktów.

    🎊 Integracyjne wydarzenia firmowe.

    📈 Aktywny udział w projektach marketingowo-sprzedażowych.


    Proces rekrutacji:

    1. Krótka rozmowa telefoniczna z HR.
    2. Rozmowa rekrutacyjna z HR oraz Team Leaderem Customer Support.
    3. Test osobowościowy.
    4. Rozmowa rekrutacyjna z CEO.


    Brzmi ciekawie?

    Jeśli spełniasz nasze oczekiwania, czekamy na Twoje CV! Przed zgłoszeniem, zachęcamy do zapoznania się z naszymi mediami społecznościowymi:

    🔹 Instagram

    🔹 Facebook

    🔹 LinkedIn

    🔹 Tik tok


    A także sprawdź, co mówią o nas inni:

    🔹Google

    🔹Trustmate


    Do usłyszenia!



    Wszystkie ofertyGdańskSupportSpecjalista ds. Obsługi Klienta😊 / Customer Support Specialist
    1 140 - 1 267 USD

    Umowa zlecenia

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Wdrożeniowiec Systemów Informatycznych

    Nowa
    Asseco Data Systems
    Legionowo
    Atlassian Confluence
    Microsoft Office
    Jira
    Nowa

    Customer Success Specialist (Onboarding Team)

    Nowa
    1 775 - 2 282 usd
    Thulium Sp. z o.o.
    Katowice
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    język angielski
    Key Account Manager
    customer success
    Nowa

    📞 Konsultant Call Center

    Nowa
    1 268 - 1 775 usd
    Biliti
    Łódź
    sumienność
    komunikatywność
    dobra organizacja pracy
    Nowa

    Specjalista ds. platform e-commerce

    Nowa
    4FIZJO
    Warszawa
    IDEAerp
    e-commerce
    wsparcie techniczne
    Nowa

    Inżynier IT w Departamencie Zarządzania Informatyką

    Nowa
    ARiMR
    Warszawa
    Informatyka
    wykształcenie wyższe
    Nowa