Kierownik biura obsługi klienta
Wrocław, Wrocław
ER Group
Dla naszego klienta, firmy z branży medycznej, poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko Kierownika biura obsługi klienta.
(*Kandydacie, Twoja aplikacja zostanie przedstawiona naszemu klientowi tylko i wyłącznie za Twoją zgodą. Podczas rozmowy z naszym rekruterem uzyskasz wszystkie informacje o firmie i stanowisku, które pozwolą Ci podjąć decyzję. Jako agencja wyłącznie pośredniczymy w rekrutacji, finalnym pracodawcą jest klient).
Przyszły zakres obowiązków:
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem biura obsługi klienta (planowanie, delegowanie i nadzór nad realizacją zadań)
Odpowiedzialność za prawidłowy przebieg procesów obsługi zamówień (od przyjęcia do realizacji)
Koordynacja współpracy z działami: sprzedaży, finansów, logistyki, magazynu i zakupów
Monitorowanie stanów magazynowych i realizacji budżetu sprzedażowego
Raportowanie wyników pracy działu obsługi klienta
Wdrażanie usprawnień zwiększających efektywność pracy zespołu i jakości obsługi klienta
Wymagania pracodawcy:
Doświadczenie na stanowisku kierownika lub lidera działu obsługi klienta (preferowane w firmie handlowej lub dystrybucyjnej)
Umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu, planowania i egzekwowania zadań
Rozwinięte umiejętności komunikacyjne (umiejętność motywowania i wspierania zespołu)
Znajomość procesów back office (zamówienia, magazyn, logistyka, zakupy)
Mile widziana znajomość systemów ERP
Proaktywne podejście do zadań i koncentracja na osiąganiu wyników/ budżetów
Pracodawca oferuje:
Stałe wynagrodzenie zgodne z posiadanymi umiejętnościami
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Dodatkowy system premiowy
Stałe godziny pracy (8:00-16:00)
Możliwość udziału w szkoleniach i kursach
Szkolenie oraz pełne wdrożenie w przyszły zakres obowiązków
Kierownik biura obsługi klienta
Kierownik biura obsługi klienta
Wrocław, Wrocław
ER Group