Customer Success Representative
Nowa
Obsługa klienta

Customer Success Representative

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

niemiecki B2

obsługa klienta

Mile widziane

sprzedaż

Opis stanowiska

Jako grupa ERBACHER the food family specjalizujemy się w produkcji oraz dystrybucji najwyższej klasy produktów zapewniających zrównoważone żywienie ludzi i zwierząt. Ponad 80 lat innowacji i sukcesów pozwoliły wyspecjalizować nasze marki w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań z angażowaniem społecznej odpowiedzialności, w ponad 80 krajach na całym świecie.

Erbacher the food family tworzy ponad 1000 pracowników, których wspólną misją jest zapewnienie, aby żywienie ludzi i zwierząt odbywało się w sposób zrównoważony.


W związku z ciągłym rozwojem oraz budową nowej fabryki dla marki Josera Petfood, szukamy… być może Ciebie! 

Zapoznaj się z opisem stanowiska i jeśli brzmi on jak kolejny krok w rozwoju Twojej kariery zawodowej, prześlij nam swoją aplikację. 


Zadania:

  • Komunikacja z końcowym klientem za pośrednictwem naszej infolinii, e-maila oraz kanałów mediów społecznościowych w kwestiach dotyczących psów, kotów lub koni, np. porady dotyczące żywienia, pytania dotyczące sklepu internetowego i zamówień, dla marki JOSERA.
  • Zarządzanie i optymalizacja procesów związanych z naszymi klientami końcowymi oraz sklepem internetowym.
  • Osoba kontaktowa dla naszych wewnętrznych zespołów w kwestiach dotyczących zamówień.
  • Odpowiedzialność za koordynację, kontrolę i ocenę naszego narzędzia do oceny sklepu “eKomi” (przetwarzanie recenzji, tworzenie i ocenianie ankiet).
  • Ścisła współpraca i wymiana informacji między najbliższymi interfejsami w firmie w zakresie wszystkich tematów związanych z sukcesem klienta i sprzedażą e-commerce.
  • Przejęcie indywidualnych projektów w obszarze e-commerce.


Oczekiwania:

  • Twoje CV powinno być napisane po angielsku:
  • Posiadasz dobrą znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.
  • Twój sposób pracy jest staranny, uporządkowany i bardzo nastawiony na klienta oraz rozwiązania.
  • Posiadasz talent organizacyjny i potrafisz radzić sobie z wieloma zadaniami jednocześnie.
  • Charakteryzujesz się inicjatywą, umiejętnością pracy w zespole i silnymi umiejętnościami komunikacyjnymi.
  • Ukończyłeś/aś staż w dziale handlowym.


Atutem będzie:

  • Pasja do technologii cyfrowych oraz pierwsze doświadczenia z marketingiem internetowym/e-commerce lub nawet sklepem internetowym czy rynkami online.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego.
  • Znajomość SAP, systemów sklepowych lub CMS to plus, ale nie jest to wymóg.
  • Posiadanie własnego zwierzęcia, ale nie jest to warunek konieczny.


Co konkretnie czeka na Ciebie w Josera?


Niekorporacyjna atmosfera

Premia wakacyjna oraz świąteczna

Paczki dla dzieci oraz prezenty okolicznościowe

Elastyczny tryb pracy

Atrakcyjne rabaty na produkty (sucha karma dla psów i kotów)

Prywatna opieka medyczna LUX MED

Ubezpieczenie grupowe i NNW

Bezpłatna nauka języków obcych

Karta MultiSport

I oczywiście… świeże warzywa i owoce w biurze ☺


Ponadto zapewniamy:

Pracę (i integracje!) w międzynarodowym środowisku, z ekspertami z różnych krajów, w tym z Polski, Niemiec i Ukrainy.

Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i osobistego poprzez udział w dedykowanych szkoleniach w ramach programu Food Family Journey.

Przyjazne warunki pracy z dostępem do nowoczesnych narzędzi i technologii, wspierających rozwój umiejętności i efektywność pracy.


Brzmi ciekawie? Nie zwlekaj i aplikuj już dzisiaj! 


Czekamy na Ciebie w #erbacherthefoodfamily!


Aufgaben:

  • Kommunikation mit Endkunden über unsere Hotline, per E-Mail und über Social-Media-Kanäle zu Themen rund um Hunde, Katzen oder Pferde – z. B. Fütterungsberatung, Fragen zum Onlineshop und zu Bestellungen – für die Marke JOSERA.
  • Verwaltung und Optimierung von Prozessen im Zusammenhang mit unseren Endkunden und dem Onlineshop.
  • Ansprechpartner für unsere internen Teams bei Fragen zu Bestellungen.
  • Verantwortung für die Koordination, Kontrolle und Auswertung unseres Shop-Bewertungstools "eKomi" (Bearbeitung von Bewertungen, Erstellung und Auswertung von Umfragen).
  • Enge Zusammenarbeit und Informationsaustausch mit den wichtigsten Schnittstellen im Unternehmen zu allen Themen rund um Kundenerfolg und E-Commerce-Vertrieb.
  • Übernahme individueller Projekte im Bereich E-Commerce.


Anforderungen:

  • Dein Lebenslauf sollte auf Englisch verfasst sein.
  • Du verfügst über gute Deutschkenntnisse in Wort und Schrift.
  • Deine Arbeitsweise ist sorgfältig, strukturiert sowie stark kunden- und lösungsorientiert.
  • Du hast Organisationstalent und kannst mehrere Aufgaben gleichzeitig bewältigen.
  • Du zeichnest dich durch Eigeninitiative, Teamfähigkeit und ausgeprägte Kommunikationsfähigkeiten aus.
  • Du hast ein Praktikum im kaufmännischen Bereich absolviert.


Von Vorteil:

  • Leidenschaft für digitale Technologien sowie erste Erfahrungen im Online-Marketing, E-Commerce, einem Onlineshop oder auf Online-Marktplätzen.
  • Sehr gute Kenntnisse in MS Office.
  • Sehr gute Polnisch- und Englischkenntnisse.
  • Kenntnisse in SAP, Shopsystemen oder CMS sind ein Plus, aber kein Muss.
  • Ein eigenes Haustier ist von Vorteil, aber keine Voraussetzung.

Rekomendowane oferty

Customer Service Specialist with German (100% remotely)

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
angielski
customer service
obsługa klienta
Nowa