Jako grupa ERBACHER the food family specjalizujemy się w produkcji oraz dystrybucji najwyższej klasy produktów zapewniających zrównoważone żywienie ludzi i zwierząt. Ponad 80 lat innowacji i sukcesów pozwoliły wyspecjalizować nasze marki w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań z angażowaniem społecznej odpowiedzialności, w ponad 80 krajach na całym świecie.
Erbacher the food family tworzy ponad 1000 pracowników, których wspólną misją jest zapewnienie, aby żywienie ludzi i zwierząt odbywało się w sposób zrównoważony.
W związku z ciągłym rozwojem oraz budową nowej fabryki dla marki Josera Petfood, szukamy… być może Ciebie!
Zapoznaj się z opisem stanowiska i jeśli brzmi on jak kolejny krok w rozwoju Twojej kariery zawodowej, prześlij nam swoją aplikację.
- Komunikacja z końcowym klientem za pośrednictwem naszej infolinii, e-maila oraz kanałów mediów społecznościowych w kwestiach dotyczących psów, kotów lub koni, np. porady dotyczące żywienia, pytania dotyczące sklepu internetowego i zamówień, dla marki JOSERA.
- Zarządzanie i optymalizacja procesów związanych z naszymi klientami końcowymi oraz sklepem internetowym.
- Osoba kontaktowa dla naszych wewnętrznych zespołów w kwestiach dotyczących zamówień.
- Odpowiedzialność za koordynację, kontrolę i ocenę naszego narzędzia do oceny sklepu “eKomi” (przetwarzanie recenzji, tworzenie i ocenianie ankiet).
- Ścisła współpraca i wymiana informacji między najbliższymi interfejsami w firmie w zakresie wszystkich tematów związanych z sukcesem klienta i sprzedażą e-commerce.
- Przejęcie indywidualnych projektów w obszarze e-commerce.
- Twoje CV powinno być napisane po angielsku:
- Posiadasz dobrą znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.
- Twój sposób pracy jest staranny, uporządkowany i bardzo nastawiony na klienta oraz rozwiązania.
- Posiadasz talent organizacyjny i potrafisz radzić sobie z wieloma zadaniami jednocześnie.
- Charakteryzujesz się inicjatywą, umiejętnością pracy w zespole i silnymi umiejętnościami komunikacyjnymi.
- Ukończyłeś/aś staż w dziale handlowym.
Atutem będzie:
- Pasja do technologii cyfrowych oraz pierwsze doświadczenia z marketingiem internetowym/e-commerce lub nawet sklepem internetowym czy rynkami online.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego.
- Znajomość SAP, systemów sklepowych lub CMS to plus, ale nie jest to wymóg.
- Posiadanie własnego zwierzęcia, ale nie jest to warunek konieczny.
Co konkretnie czeka na Ciebie w Josera?
Niekorporacyjna atmosfera
Premia wakacyjna oraz świąteczna
Paczki dla dzieci oraz prezenty okolicznościowe
Elastyczny tryb pracy
Atrakcyjne rabaty na produkty (sucha karma dla psów i kotów)
Prywatna opieka medyczna LUX MED
Ubezpieczenie grupowe i NNW
Bezpłatna nauka języków obcych
Karta MultiSport
I oczywiście… świeże warzywa i owoce w biurze ☺
Ponadto zapewniamy:
Pracę (i integracje!) w międzynarodowym środowisku, z ekspertami z różnych krajów, w tym z Polski, Niemiec i Ukrainy.
Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i osobistego poprzez udział w dedykowanych szkoleniach w ramach programu Food Family Journey.
Przyjazne warunki pracy z dostępem do nowoczesnych narzędzi i technologii, wspierających rozwój umiejętności i efektywność pracy.
Brzmi ciekawie? Nie zwlekaj i aplikuj już dzisiaj!
Czekamy na Ciebie w #erbacherthefoodfamily!
- Kommunikation mit Endkunden über unsere Hotline, per E-Mail und über Social-Media-Kanäle zu Themen rund um Hunde, Katzen oder Pferde – z. B. Fütterungsberatung, Fragen zum Onlineshop und zu Bestellungen – für die Marke JOSERA.
- Verwaltung und Optimierung von Prozessen im Zusammenhang mit unseren Endkunden und dem Onlineshop.
- Ansprechpartner für unsere internen Teams bei Fragen zu Bestellungen.
- Verantwortung für die Koordination, Kontrolle und Auswertung unseres Shop-Bewertungstools "eKomi" (Bearbeitung von Bewertungen, Erstellung und Auswertung von Umfragen).
- Enge Zusammenarbeit und Informationsaustausch mit den wichtigsten Schnittstellen im Unternehmen zu allen Themen rund um Kundenerfolg und E-Commerce-Vertrieb.
- Übernahme individueller Projekte im Bereich E-Commerce.
- Dein Lebenslauf sollte auf Englisch verfasst sein.
- Du verfügst über gute Deutschkenntnisse in Wort und Schrift.
- Deine Arbeitsweise ist sorgfältig, strukturiert sowie stark kunden- und lösungsorientiert.
- Du hast Organisationstalent und kannst mehrere Aufgaben gleichzeitig bewältigen.
- Du zeichnest dich durch Eigeninitiative, Teamfähigkeit und ausgeprägte Kommunikationsfähigkeiten aus.
- Du hast ein Praktikum im kaufmännischen Bereich absolviert.
- Leidenschaft für digitale Technologien sowie erste Erfahrungen im Online-Marketing, E-Commerce, einem Onlineshop oder auf Online-Marktplätzen.
- Sehr gute Kenntnisse in MS Office.
- Sehr gute Polnisch- und Englischkenntnisse.
- Kenntnisse in SAP, Shopsystemen oder CMS sind ein Plus, aber kein Muss.
- Ein eigenes Haustier ist von Vorteil, aber keine Voraussetzung.