Specjalista Contact Center
Obsługa klienta

Specjalista Contact Center

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

budowanie relacji

komunikatywność

obsługa klienta

Mile widziane

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

eService – jesteśmy częścią notowanej na NASDAQ grupy EVO Payments International (66%) oraz PKO Banku Polskiego (34%). Będąc liderem rynku CEE w akceptacji płatności elektronicznych w szczycie przetwarzamy ponad 500 transakcji na sekundę. Od ponad 20 lat zapewniamy niezawodne procesowanie płatności elektronicznych w mobilnych i stacjonarnych punktach usługowych, sklepach i sieciach handlowych. Dostarczamy również nowoczesną bramkę płatniczą oraz rozwiązania dla e-commerce i m-commerce. Jesteśmy europejskim hubem Grupy EVO w obszarach IT, zarządzania projektami, finansów i operacji biznesowych. Każdego dnia wspieramy miliony użytkowników kart płatniczych w Polsce i na 12 rynkach zagranicznych.


EVO Payments, Inc. - jesteśmy wiodącym dostawcą technologii i usług płatniczych. Oferujemy szereg innowacyjnych, niezawodnych i bezpiecznych rozwiązań płatniczych dla przedsiębiorców, począwszy od małych i średnich firm po międzynarodowe organizacje na całym świecie. Mamy biura w obu Amerykach, Europie i Chinach. Jako w pełni zintegrowany agent rozliczeniowy i procesor płatności wspieramy przedsiębiorców i przetwarzamy dla nich transakcje na ponad 50 rynkach i w 150 walutach. Dostarczamy konkurencyjne rozwiązania, które rozwijają biznes, budują lojalność klientów i zwiększają bezpieczeństwo danych na obsługiwanych rynkach.


O roli:


Zespół Contact Center to część Hubu Operacji, którego celem jest zapewnienie profesjonalnej obsługi naszych klientów. Team Contact Center to zespół 30 osób, których codzienna praca polega na telefonicznej i mailowej obsłudze klientów eService

Dzięki dołączeniu do Teamu Contact Center, poznasz tajniki branży płatności bezgotówkowych oraz poszerzysz swoje doświadczenie w pracy z klientem.


Zostań częścią naszego zespołu, w którym będziesz:


  • dbać o przyjazną obsługę klientów (połączenia przychodzące) i budować z nimi długotrwałe relacje
  • telefonicznie i mailowo kontaktować się z akceptantami kart płatniczych, czyli naszymi klientami
  • odpowiadać na bieżące pytania dotyczące naszych produktów
  • realizować zmiany w naszych systemach


Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces:

  • znajomości języka polskiego na poziomie minimum C1 - to warunek niezbędny, ponieważ większość naszych Klientów posługuje się właśnie tym językiem
  • umiejętności budowania relacji oraz pozytywnego nastawienia do świata i ludzi
  • umiejętności pracy zespołowej - współpraca jest bardzo ważna
  • umiejętności efektywnej pracy pod presją czasu i podejmowania samodzielnych decyzji
  • dyspozycyjność – pracujemy w systemie zmianowym (zmiana nocna i praca w weekendy)
  • doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta


Dobrze jeśli dodatkowo:


  • komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim (B1/B2) – zdarzają się klienci, z którymi komunikujemy się po angielsku


Co od nas dostaniesz:


  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z perspektywą długoterminowej współpracy
  • szkolenie wdrożeniowe w pierwszych dniach pracy, dzięki któremu lepiej poznasz naszą firmę
  • szkolenia dla pracowników: u nas rozwiniesz swój potencjał zawodowy i osobisty
  • prywatną opiekę medyczną Luxmed dla Ciebie i członków Twojej rodziny (w tym stomatologię)
  • dostęp do karty Multisport
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • darmową naukę języka angielskiego i niemieckiego (w wersji on-line)
  • dostęp do bezpłatnego i anonimowego programu doradztwa w zakresie psychologicznym, finansowym i prawnym
  • dofinansowanie do karty lunchowej
  • świeże owoce raz w tygodniu oraz codziennie pyszna kawa z Praskiej Palarni i duży wybór herbatek


Nasi ludzie są kluczem do naszego sukcesu – wspólnie budujemy stabilną kulturę pełną różnorodności i opartą na bezpieczeństwie. Nasza kultura zmienia się wraz z nami oraz potrzebami społeczności, w których działamy. Tworzymy środowisko pracy, w którym wiemy, dokąd zmierzamy oraz wspieramy każdego w nauce, rozwoju oraz osiągnięciu sukcesu.

Nasza kultura i wartości opierają się pięciu filarach: uczciwość, usługi, współpraca, odpowiedzialność, różnorodność.


Co dalej:


  • wyślij CV
  • rozmowa telefoniczna – porozmawiamy krótko o stanowisku i Twoim doświadczeniu (5-15 min)
  • spotkanie rekrutacyjne – poznamy się, dowiesz się więcej o eService, poznasz swojego Managera i porozmawiamy szerzej o Twoim doświadczeniu (40-60 min)
  • oferta współpracy – po udanym procesie rekrutacji złożymy Ci propozycję współpracy
  • witamy w naszym zespole – przekażemy Ci niezbędne narzędzi do pracy i wdrożymy w nowe obowiązki


Rekomendowane oferty

Projektowanie/ilustracja/grafika

Nowa
3 500 - 4 500 PLN/mies.
Kodland
Katowice
, Praca zdalna
Zdalnie
Blender
2D
Nowa