Centrum, Wrocław +7 Lokalizacji
estru
Kim jesteśmy?
Jesteśmy estru: agencją marketingową z warszawskiego Muranowa, która nastawiona jest na rolę Customer Experience w e-commerce. Łączymy piękne z mądrym, budując silne marki, które rezonują z klientami. Napędzamy marki, które tworzą jutro, pomagając im wchodzić na coraz wyższy level. W naszym teamie dobrze się uzupełniamy: działamy na solidnych, strategicznych fundamentach i danych, a następnie tworzymy na ich bazie kreatywne projekty.
Szukamy copywritera_ki na freelance z biegłym językiem francuskim (Native/C2)
Osoby od tworzenia wysoko wyspecjalizowanego copy po francusku do korporacyjnego projektu komunikacyjnego na rynku francuskim z branży tytoniowej. Będą to głównie krótkie formy tekstowe, treści do bieżącej komunikacji produktowej, sprzedażowej, do banerów, konkursów, quizów, itp. Jeśli umiesz tworzyć treści inspiracyjne, ale i sprzedażowe, myślisz całościowo/strategicznie i potrafisz robić research – to stanowisko dla Ciebie! Jest to oferta do stałej współpracy freelancerskiej na minimum kilkanaście godzin miesięcznie, być może docelowo kilkadziesiąt. Bardzo ważne jest to, aby Twoje doświadczenie było realnie osadzone w codziennej kulturze francuskiej, nie szukamy osoby do tłumaczeniu tekstów, ale kogoś, kto rozumie rynek francuski i pracował na nim.
Czego oczekujemy?
minimum 3-letniego doświadczenia w pracy w języku francuskim dla klientów i projektów na rynek francuski - podpartego portfolio. Dołącz je proszę do swojej aplikacji (wystarczy kilka próbek Twoich tekstów). Uwaga: aplikacje bez portfolio nie będą w ogóle rozpatrywane.
znajomości języków - francuski - Native/C2, angielski - C1 i polski - C2.
myślenia kreatywnego, całościowego, nie odtwórczego, strategicznego (rozumienie szerszego kontekstu),
odnajdywania się zarówno w dłuższych, jak i bardzo krótkich formach oraz świadomości, czym te formy różnią się od siebie,
dokładności i staranności w śledzeniu brakujących kropek, literówek i przecinków,
umiejętności realnego przełożenia TOV klienta i strategii na tworzone treści,
bardzo dużej samodzielności i poczucia odpowiedzialności za przygotowywane treści – nie lubimy micromanagementu i szukamy osób, które go nie potrzebują,
mądrego codziennego wykorzystania z rozwiązań AI (np. ChatGPT, czy Claude),
umiejętności otwartej komunikacji z zespołem,
umiejętność pracy w Figmie.
Co oferujemy?
możliwość zatrudnienia w formule umowy o dzieła lub B2B - freelance (przy zgłoszeniu podaj swoją stawkę godzinową oraz preferowaną formę rozliczenia),
transparentność i komunikację no-bullshit: lubimy chwalić się nawzajem za swoje osiągnięcia, ale też wprost rozmawiamy o trudnościach i rzeczach do poprawy,
szacunek i pozytywne podejście: jesteśmy przyjaźni, słuchamy się i wspieramy oraz rozumiemy jak ważne jest dobre samopoczucie w miejscu pracy. Staramy się mieć zawsze otwarte głowy i z uśmiechem podchodzić do codziennych wyzwań, które przynosi czasem praca w agencji,
Jak wygląda proces rekrutacji?
Wyślij nam swoje CV wraz z portfolio oraz stawką godzinową na której pracujesz: aplikacje bez dołączonego portfolio nie będą rozpatrywane (wystarczy krótka próbka Twoich tekstów). Chętnie przeczytamy też kilka słów czemu czujesz, że to będzie dobry match.
Poprosimy Cię o wykonanie krótkiego i szybkiego zadania rekrutacyjnego: chcemy tylko sprawdzić jak piszesz i myślisz, nie używamy tego w komunikacji z klientami.
Wybrane osoby spotkają się z szefową działu, z którą będą bezpośrednio współpracować.
Czujesz, że będziesz do nas pasować? Aplikuj!
Jesteśmy butikową agencją customer experience. W pracy liczy się dla nas otwarta, szczera i pełna szacunku atmosfera pracy, w której każdy może być sobą. Dołącz do nas!