Jesteśmy estru: agencją marketingową z warszawskiego Muranowa, która nastawiona jest na rolę Customer Experience w e-commerce. Łączymy piękne z mądrym, budując silne marki, które rezonują z klientami. Napędzamy marki, które tworzą jutro, pomagając im wchodzić na coraz wyższy level. W naszym teamie dobrze się uzupełniamy: działamy na solidnych, strategicznych fundamentach i danych, a następnie tworzymy na ich bazie kreatywne projekty.
Dzieje się dużo, a dział contentowy się rozrasta, więc…
Osoby od tworzenia wysoko wyspecjalizowanego copy do procesu projektowego UX/UI, tworzenia microcopy na makiety podpartego doświadczeniem , która potrafi pisać na różnorodne tematy. Jeśli umiesz tworzyć treści inspiracyjne, ale i sprzedażowe, myślisz całościowo/strategicznie i potrafisz robić research – to stanowisko dla Ciebie! Jest to oSerta do stałej współpracy freelancerskiej, przy różnorodnych projektach. Szukamy osoby, która wpisze się w charakter naszej firmy: duże znaczenie ma dla nas wzajemny szacunek, otwarta głowa, inkluzywność, a jednocześnie odpowiedzialność i samodzielność.
-
Pisaniem wysoko wyspecjalizowanych tekstów dla naszych klientów, w głównej mierze do makiet UX/UI w trakcie procesu projektowego.
-
Tworzeniem TOV i przełożeniem go na tworzone treści, lub jego interpretacją (często mamy już gotowe TOV i startegię),
-
Dodatkowo czasami ramach potrzeb do newsletterów, do platform komunikacyjnych naszych klientów, opisów produktowych, wpisów blogowych, microcopy i innych,
-
Minimum 4-letniego doświadczenia w pracy przy podobnych projektach popartego solidnym portfolio różnorodnych tekstów – dołącz je proszę do swojej aplikacji. Uwaga: aplikacje bez portfolio nie będą rozpatrywane,
-
doskonałej znajomości języka polskiego,
-
myślenia kreatywnego, całościowego, nie odtwórczego, strategicznego (rozumienie szerszego kontekstu),
-
odnajdywania się zarówno w dłuższych, jak i bardzo krótkich formach oraz świadomości, czym te formy różnią się od siebie,
-
dokładności i staranności w śledzeniu brakujących kropek, literówek i przecinków,
-
umiejętności realnego przełożenia TOV klienta i strategii na tworzone treści,
-
bardzo dużej samodzielności i poczucia odpowiedzialności za przygotowywane treści – nie lubimy micromanagementu i szukamy osób, które go nie potrzebują,
-
mądrego codziennego wykorzystania z rozwiązań AI (np. ChatGPT, czy Claude),
-
umiejętności pracy na insightach strategicznych,
-
umiejętności otwartej komunikacji z zespołem,
-
Umiejętność pracy w Figmie i Adobe XD,
-
znajomość pisania zgodnie z zasadami SEO.
-
znajomości języka angielskiego na poziomie C1.
-
umiejętność podstawowej obsługi WordPressa,
-
umiejętność pracy z narzędziami optymalizującymi pracę w zespole jak Asana, Notion, Trello,
-
umiejętność pracy w sprintach i zwinnej metodyce,
-
możliwość zatrudnienia w formule umowy o dzieła lub B2B - freelance
-
stawkę netto za godzinę pracy od 50 zł do 100 zł - stawka jest uzależniona od Twojego doświadczenia oraz wielkości danego projektu i zakresu pracy
-
transparentność i komunikację no-bullshit: lubimy chwalić się nawzajem za swoje osiągnięcia, ale też wprost rozmawiamy o trudnościach i rzeczach do poprawy,
-
szacunek i pozytywne podejście: jesteśmy przyjaźni, słuchamy się i wspieramy oraz rozumiemy jak ważne jest dobre samopoczucie w miejscu pracy. Staramy się mieć zawsze otwarte głowy i z uśmiechem podchodzić do codziennych wyzwań, które przynosi czasem praca w agencji,
-
różnorodność: każdy z nas jest inny, wszyscy tak samo wartościowi. U nas możesz być w pełni sobą, dopóki podchodzisz do innych z szacunkiem 🙂
-
rozwój: liczy się dla nas prawdziwa możliwość rozwoju zawodowego i kształtowania ścieżki, którą chcesz iść. Lubimy angażować się w projekty wewnętrzne i dzielić się wiedzą: tak, abyśmy wszyscy mogli być coraz lepsi w tym, co robimy.
Jak wygląda proces rekrutacji?
-
Wyślij nam swoje CV wraz z portfolio: aplikacje bez dołączonego portfolio nie będą rozpatrywane. Chętnie przeczytamy też kilka słów czemu czujesz, że to będzie dobry match.
-
Odbędziemy krótką, ok. 10 minutową zapoznawczą rozmowę telefoniczną.
-
Poprosimy Cię o wykonanie krótkiego i szybkiego zadania rekrutacyjnego: chcemy tylko sprawdzić jak piszesz i myślisz, nie używamy tego w komunikacji z klientami.
-
Wybrane osoby spotkają się z szefową działu, z którą będą bezpośrednio współpracować.
-
Ostatni etap to krótka rozmowa z CEO i informacja zwrotna.
Czujesz, że będziesz do nas pasować? Aplikuj!