Nasza firma to miejsce, gdzie dane napędzają kluczowe decyzje biznesowe. Działamy na jednym z najbardziej konkurencyjnych rynków, dlatego innowacyjność i szybkość działania są dla nas priorytetem. Jeśli chcesz być częścią tego ekscytującego świata i masz talent do analizy danych – aplikuj!
JESTEŚ CIEKAWA/Y, JAK BĘDZIE WYGLĄDAŁA TWOJA PRACA? TWOJE GŁÓWNE ZADANIA TO:
- Tworzenie i rozwijanie modeli danych oraz raportów zarządczych, które wspierają firmę w podejmowaniu kluczowych decyzji biznesowych,
- Analiza trendów rynkowych, danych sprzedażowych oraz zmiennych zewnętrznych w celu identyfikacji nowych szans rynkowych,
- Tworzenie zaawansowanych prognoz rynkowych na podstawie zebranych danych z wykorzystaniem narzędzi analitycznych,
- Implementacja rozwiązań, które automatyzują rutynowe procesy raportowania, zmniejszając czas potrzebny na generowanie raportów i zwiększając ich dokładność,
- Współpraca z różnymi działami firmy, aby zapewnić spójność i integrację danych z różnych źródeł,
- Współpraca z agencjami analitycznymi, dostawcami danych i innymi zewnętrznymi partnerami w celu pozyskiwania, integrowania i analizowania danych, które wspierają działania firmy,
- Zarządzanie projektami z zakresu 4P, które analizują efektywność działań marketingowych, strategii cenowych oraz kanałów dystrybucji, w celu maksymalizacji wyników rynkowych i rentowności,
- Prezentowanie wyników analiz top managementowi.
DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU, JEŚLI:
- Posiadasz min. 2 lata doświadczenia w pracy w dziale Analiz/Category Management/Trade Marketing sieci handlowych, producentów FMCG lub agencji monitorowania sprzedaży detalicznej,
- Masz doświadczenie w samodzielnym przygotowywaniu danych do analizy, ich wizualizacji oraz interpretacji wyników; mile widziane doświadczenie w przygotowywaniu danych dla top managementu,
- Bardzo dobrze znasz takie narzędzia jak: Power BI/DAX, SQL, Excel, Power Point; mile widziane: Python/R, Databricks,
- Masz łatwość w rozumieniu procesów biznesowych i przekładania ich na świat danych i analiz,
- Jesteś nastawiony/a na optymalizację i automatyzację procesów,
- Sprawnie posługujesz się językiem angielskim (B2),
- Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu monitoringu 4P w rynku FMCG oraz analiz z wykorzystaniem danych rynkowych (Nielsen, CMR, GFK).
DODATKOWO OFERUJEMY:
- Twoje analizy i rekomendacje będą miały bezpośredni wpływ na decyzje zarządu, co daje możliwość realnego kształtowania strategii firmy,
- Pracę w zespole ekspertów, którzy chętni dzielą się wiedzą i czerpią satysfakcję z codziennych wyzwań,
- Umowę o pracę, stałe wynagrodzenie i premię roczną,
- Hybrydowy system czasu pracy (3 dni pracy z biura, 2 dni pracy zdalnej),
- Szeroki pakiet benefitów i wiele inicjatyw angażujących pracowników,
- Jesteśmy Sygnatariuszem Karty Różnorodności. U nas liczą się kompetencje, dlatego każdy ma równe szanse.