Oferty
Młodszy Specjalista w Zespole Obsługi Klienta Indywidualnego
Nowa
Obsługa klienta

Młodszy Specjalista w Zespole Obsługi Klienta Indywidualnego

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

Opis stanowiska

Twój zespół

Zapraszamy do pracy w zgranym i kameralnym zespole obsługi klienta. W naszej codziennej pracy zajmujemy się przede wszystkim udzielaniem informacji klientom w sprawach dotyczących ich ubezpieczeń. Gwarantujemy świetną atmosferę oraz wsparcie na każdym etapie wdrożenia i w późniejszej pracy.




Twoje zadania

  • Kontakt z klientami za pośrednictwem telefonu, e-maila, czatu i rozmowy bezpośredniej.
  • Udzielanie odpowiedzi na bieżące zapytania klientów.
  • Przekazywanie informacji na temat posiadanych przez klientów ubezpieczeń.
  • Telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń dotyczących szkód lub roszczeń.



Nasze oczekiwania

  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office.
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym.
  • Zdolności komunikacyjne.
  • Samodzielność i zaangażowanie.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Chęć poznania branży ubezpieczeniowej od podstaw.

 

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (Call Center, telemarketing).



Nasza propozycja dla Ciebie

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Praca w nowoczesnej instytucji finansowo-ubezpieczeniowej.
  • Świetna atmosfera – mówimy do siebie na Ty i doceniamy swoją pracę.
  • Szansa poznania branży ubezpieczeniowej od podszewki.
  • Możliwość szybkiego i wszechstronnego rozwoju.

 


Dbamy o Twoje zdrowie i komfortowe warunki pracy

  • Kafeteria benefitów z setkami opcji do wyboru.
  • Prywatna opieka medyczna i karta sportowa dla Ciebie i Twojej rodziny.
  • Nowoczesne biuro w pobliżu starego miasta.
  • Elastyczne praca hybrydowa.
  • Zespołowe i firmowe spotkania integracyjne.
  • Wsparcie sportowych pasji pracowników i startów w zawodach. 



Zapewniamy Ci dostęp do stałego rozwoju

  • Możliwość wzbogacania kompetencji i wiedzy zawodowej na szkoleniach zewnętrznych, konferencjach, warsztatach oraz seminariach.
  • Rozwój kompetencji miękkich podczas szkoleń wewnętrznych, w oparciu o najnowszą wiedzę.
  • Dofinansowanie do studiów podyplomowych.
  • Nauka języka angielskiego i niemieckiego na różnych poziomach.
  • Różnorodność projektów i zadań rozwijających nowe umiejętności.
  • Możliwość podjęcia nowych wyzwań i doświadczeń zawodowych w ramach rekrutacji wewnętrznych.


tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. usług i rozliczeń

Nowa
Techem Techniki Pomiarowe Sp. z o.o.
Warszawa
administracja
obsługa klienta
analiza finansowa
Nowa

Ekspertka/Ekspert ds. Bezpieczeństwa Informacji i Ciągłości Działania

Nowa
UNIQA
Warszawa
język angielski
ocena ryzyka
audyt
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Kraków

Nowa
Alior Bank SA
Kraków
obsługa klienta
Nowa

Młodszy Konsultant ds. Procesów Wsparcia Bankowości

Nowa
CERI INTERNATIONAL SP Z O O
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
obsługa klienta
Microsoft Office
język niemiecki
Nowa

Doradca / Doradczyni klienta

Nowa
6 500 - 9 500 PLN
SUBIEKT ADAM PIKULIŃSKI
Łomża
prawo jazdy kat. B
budowanie relacji
Nowa