Specjalista ds. Obsługi Klienta
Obsługa klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

język polski

Microsoft Office

Problem solving

obsługa klienta

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jesteśmy szybko rozwijającym się startupem (średni roczny wzrost firmy >1000%) produkującym technologiczne akcesoria samochodowe we własnym zakresie. Zmieniamy branżę produkując pierwsze w Polsce i UE innowacyjne dywaniki samochodowe z EVA z opatentowaną technologią. Od 3 lat ulepszamy życia i komfort zarówno kierowców jak i pasażerów działając na przestrzeni B2C (własny e-commerce) jak i B2B. Wiosną 2023 planujemy wejście na rynek globalny ze sprzedażą w 15+ krajach :)


Szukamy osoby, która pomoże nam w drodze do stania się czołowym brandem Technologicznych Akcesoriów Samochodowych na rynku UE oraz Świata. Wierzymy, że wszystko jest możliwe, jeżeli ma się określony CEL i właściwych LUDZI przy swoim boku, dlatego, interesuje nas osoba, która oprócz kompetencji zawodowych jest gotowa do pracy w szybko rosnącej firmie.


Czym będziesz się zajmować:


  • Obsługa klientów za pośrednictwem kanałów telekomunikacyjnych - poczty elektronicznej oraz infolinii telefonicznej
  • Budowanie przyjaznego wizerunku firmy
  • Komunikacja z działem marketingu, działem IT i działem produkcji w celu przekazania potrzeb klienta oraz szczegółów zamówień
  • Uzupełnianie danych w systemie CRM


Co otrzymujesz pracując na danym stanowisku:


Na start (okres próbny):


  • Doświadczenie w pracy w startupie (jesteśmy na rynku od 3 lat z 10x+ rocznym wskaźnikiem wzrostu)
  • Miesięczne wynagrodzenie w wysokości 4200-5000 brutto
  • Praca zdalna w 100 %
  • Benefity pracownicze takie jak: opieka psychologiczna, grupowe ubezpieczenie pracowników (a wkrótce więcej!)
  • Firmowe produkty do własnego przetestowania
  • Spotkania integracyjne
  • Naprawdę młody i ambitny zespół (średni wiek zespołu - 29 lat)
  • Produkt z którego będziesz dumny (index NPS > 86%)
  • Wypłata wynagrodzenia zawsze na czas - od momentu założenia firmy nigdy nie mieliśmy opóźnień w wypłatach
  • Dobra lokalizacja siedziby firmy: ul. Jana III Sobieskiego 110/29, Warszawa (praca stacjonarna) lub praca zdalna
  • Mega ciekawy i efektywny proces wdrożenia, który pozwoli na samodzielną pracę już w przeciągu kilku dni
  • Wyjazd do zakładu produkcji (Warszawa) z założycielem firmy jako część procesu wdrożenia
  • Oficjalne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia na okres próbny (3 miesiące)
  • Indywidualne szkolenie w zakresie znajomości produktów, historii i kultury pracy firmy
  • Wszelkie niezbędne narzędzia dobrej jakości do wykonywania pracy
  • Mega zaangażowani w rozwój firmy founderzy
  • Adekwatny oraz zainteresowany w sukcesie swojego działu kierownik działu


Po odbyciu 3-miesięcznego okresu próbnego:


  • Oficjalne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę / umowę świadczenia usług B2B/ umowę zlecenie
  • Indywidualny budżet szkoleniowy na rozwój na danym stanowisku
  • Praca zdalna w 100 %
  • Możliwość awansu na stanowisko Starszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta
  • Możliwość otrzymania podwyżki już po pierwszym półrocznym review
  • Eventy integracyjne całej firmy
  • W przypadku rekordów firma na swój koszt organizuje zespołowe wyjazdy
  • Możliwość aktywnego wsparcia projektów i akcji marketingowo-sprzedażowych
  • Wpływ na PR marki oraz jej osobowość poprzez kontakt z klientem
  • Urlopy, które pozwolą nie wypalać się!
  • Motywacja do podniesienia standardu własnego życia


Nasze wymagania:


  • Ojczysta znajomość języka polskiego
  • Minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Klienta lub Specjalisty ds. Reklamacji
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min B2
  • Silne umiejętności komunikacyjne i organizacyjne (zarządzanie informacją oraz czasem)
  • Przykładanie dużej uwagi do detali
  • Znajomość obsługi Google Docs / Microsoft Office (Word, Excel)
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i chęć pomagania klientom
  • Praca w pełnym etacie (5 dni w tygodniu)

________________________________

Aplikacje nieprzekraczające jednej strony A4 prosimy przesyłać w języku polskim. Przejrzymy każde przesłane nam zgłoszenie najszybciej jak to możliwe, jednak skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

W dokumencie aplikacyjnym prosimy o zamieszczenie następującej adnotacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Enjoy the Car Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Rekomendowane oferty

Junior UX/UI Designer

Nowa
Benefit Systems SA
Wrocław
Figma
Nowa

Projektowanie/ilustracja/grafika

Nowa
3 500 - 4 500 PLN/mies.
Kodland
Łódź
, Praca zdalna
Zdalnie
2D
Blender
Nowa