Oferty
Specjalista ds. Help Desk
Nowa
Support

Specjalista ds. Help Desk

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

branża IT

Windows

MacOS

Opis stanowiska

Zakres Obowiązków

  • Praca z systemem zgłoszeń, udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników.
  • Monitorowanie działania urządzeń oraz systemów, zapewnienie ich prawidłowego funkcjonowania.
  • Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych oraz organizacyjnych na poziomie zarządu.
  • Zarządzanie dostępem do systemów poprzez zakładanie nowych kont oraz dezaktywację kont nieaktywnych.
  • Przygotowywanie sprzętu komputerowego oraz jego zwrot od użytkowników.
  • Prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi systemów i aplikacji, w tym urządzeń Apple.
  • Znajomość systemów operacyjnych oraz aplikacji dostępnych na urządzeniach Apple, aby skutecznie wspierać użytkowników.


Wymagania

  • Znajomość podstawowych zagadnień związanych z obsługą sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.
  • Zdolność do efektywnego komunikowania się z użytkownikami oraz zespołem, zarówno w formie ustnej, jak i pisemnej.
  • Doświadczenie w obsłudze systemów Windows oraz macOS
  • Zdolność do szybkiego diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych.
  • Umiejętność efektywnego zarządzania czasem i priorytetami w codziennych zadaniach.
  • Umiejętność analizy danych i sytuacji w celu podejmowania odpowiednich działań.
  • Wiedza na temat zasad funkcjonowania sieci oraz podstawowych protokołów.
  • Otwartość na nowe technologie i chęć do ciągłego rozwijania swoich umiejętności.
  • Zdolność do współpracy z innymi członkami zespołu oraz działami w firmie.


Oferujemy

  • Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, będącej liderem w swojej branży.
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.

Sprawdź podobne oferty pracy

Ekspert ds. Starodruków (Książki) i książek antykwarycznych

Nowa
ANTYKWARIAT I KSIĘGARNIA TEZEUSZ
Kraków
historia książki
język angielski
księgozbiory
Nowa

Customer Support Specialist

Nowa
1 465 - 2 198 usd
Caterings
Warszawa
wysokie kompetencje komunikacyjne
umiejętność rozwiązywania problemów
Optymizm oraz pozytywne nastawienie
Nowa

Junior Operations Specialist in Customer Support (German)

Nowa
AirHelp
Kraków
Shift work
customer support
English language (C1)
Nowa

Doradca ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim

Nowa
2 149 - 2 417 usd
Capita
Kraków
język niemiecki
Microsoft Office
Nowa

Opiekun / Opiekunka Klienta

Nowa
BNP Paribas Lease Group Sp. z o. o.
Warszawa
dobra organizacja pracy
budowanie relacji
język angielski
Nowa