• Oferty
  • Wszystkie ofertyLesznowolaSupportSpecjalista ds. Help Desk
    Specjalista ds. Help Desk
    Nowa
    Support
    Eveline Cosmetics

    Specjalista ds. Help Desk

    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Starszy specjalista/Senior
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    branża IT

    Opis stanowiska

    Zakres Obowiązków

    • Praca z systemem zgłoszeń, udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników.
    • Monitorowanie działania urządzeń oraz systemów, zapewnienie ich prawidłowego funkcjonowania.
    • Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych oraz organizacyjnych na poziomie zarządu.
    • Zarządzanie dostępem do systemów poprzez zakładanie nowych kont oraz dezaktywację kont nieaktywnych.
    • Przygotowywanie sprzętu komputerowego oraz jego zwrot od użytkowników.
    • Prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi systemów i aplikacji, w tym urządzeń Apple.
    • Znajomość systemów operacyjnych oraz aplikacji dostępnych na urządzeniach Apple, aby skutecznie wspierać użytkowników.


    Wymagania

    • Znajomość podstawowych zagadnień związanych z obsługą sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.
    • Zdolność do efektywnego komunikowania się z użytkownikami oraz zespołem, zarówno w formie ustnej, jak i pisemnej.
    • Doświadczenie w obsłudze systemów Windows oraz macOS
    • Zdolność do szybkiego diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych.
    • Umiejętność efektywnego zarządzania czasem i priorytetami w codziennych zadaniach.
    • Umiejętność analizy danych i sytuacji w celu podejmowania odpowiednich działań.
    • Wiedza na temat zasad funkcjonowania sieci oraz podstawowych protokołów.
    • Otwartość na nowe technologie i chęć do ciągłego rozwijania swoich umiejętności.
    • Zdolność do współpracy z innymi członkami zespołu oraz działami w firmie.


    Oferujemy

    • Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, będącej liderem w swojej branży.
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
    • Atrakcyjne wynagrodzenie.
    Wszystkie ofertyLesznowolaSupportSpecjalista ds. Help Desk

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Administrator Sieci i Systemów Bezpieczeństwa

    Nowa
    2 535 - 3 803 usd
    Clockwise
    Warszawa
    branża IT
    język angielski
    TCP/IP
    Nowa

    IT Administrator

    Nowa
    2 535 - 3 803 usd
    Callstack
    Wrocław
    IT support
    hardware
    troubleshooting
    Nowa

    Customer Experience (CX) Professional

    Nowa
    ArcelorMittal Business Center of Excellence Poland
    Kraków
    SAP
    English
    CRM
    Nowa

    Junior Portfolio Analyst

    Nowa
    Colliers
    Warszawa
    Microsoft Office Word
    Microsoft Office
    Microsoft Office Excel
    Nowa

    IT Infrastructure Specialist (Level 3 support)

    Nowa
    INFUSE
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Powershell
    Microsoft 365
    support
    Nowa