Oferty
Specjalista ds. Help Desk
Support

Specjalista ds. Help Desk

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

branża IT

Windows

MacOS

Opis stanowiska

Zakres Obowiązków

  • Praca z systemem zgłoszeń, udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników.
  • Monitorowanie działania urządzeń oraz systemów, zapewnienie ich prawidłowego funkcjonowania.
  • Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych oraz organizacyjnych na poziomie zarządu.
  • Zarządzanie dostępem do systemów poprzez zakładanie nowych kont oraz dezaktywację kont nieaktywnych.
  • Przygotowywanie sprzętu komputerowego oraz jego zwrot od użytkowników.
  • Prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi systemów i aplikacji, w tym urządzeń Apple.
  • Znajomość systemów operacyjnych oraz aplikacji dostępnych na urządzeniach Apple, aby skutecznie wspierać użytkowników.


Wymagania

  • Znajomość podstawowych zagadnień związanych z obsługą sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.
  • Zdolność do efektywnego komunikowania się z użytkownikami oraz zespołem, zarówno w formie ustnej, jak i pisemnej.
  • Doświadczenie w obsłudze systemów Windows oraz macOS
  • Zdolność do szybkiego diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych.
  • Umiejętność efektywnego zarządzania czasem i priorytetami w codziennych zadaniach.
  • Umiejętność analizy danych i sytuacji w celu podejmowania odpowiednich działań.
  • Wiedza na temat zasad funkcjonowania sieci oraz podstawowych protokołów.
  • Otwartość na nowe technologie i chęć do ciągłego rozwijania swoich umiejętności.
  • Zdolność do współpracy z innymi członkami zespołu oraz działami w firmie.


Oferujemy

  • Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, będącej liderem w swojej branży.
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista/-tka w Sklepie Internetowym

Nowa
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Warszawa
eSambo
język angielski
obsługa klienta
Nowa

Młodszy Konsultant ds. Procesów Wsparcia Bankowości

Nowa
CERI INTERNATIONAL SP Z O O
Szczecin
, Praca zdalna
Zdalnie
obsługa klienta
Microsoft Office
język niemiecki
Nowa

Ekspert ds. Starodruków (Książki) i książek antykwarycznych

Nowa
ANTYKWARIAT I KSIĘGARNIA TEZEUSZ
Kraków
język angielski
księgozbiory
druk
Nowa

Asystent(ka) Zarządu / Obsługa Klienta

Nowa
5 000 - 8 000 pln
MARTI FOX CONSULTANCY - FZCO
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
obsługa klienta
Trello
administracja
Nowa

Doradca ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim

Nowa
8 800 - 9 900 pln
Capita
Kraków
Microsoft Office
język niemiecki
Nowa