• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaSupportSpecjalista ds. Help Desk
    Specjalista ds. Help Desk
    Nowa
    Support
    Eveline Cosmetics

    Specjalista ds. Help Desk

    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Starszy specjalista/Senior
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    branża IT

    Opis stanowiska

    Zakres Obowiązków

    • Praca z systemem zgłoszeń, udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników.
    • Monitorowanie działania urządzeń oraz systemów, zapewnienie ich prawidłowego funkcjonowania.
    • Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych oraz organizacyjnych na poziomie zarządu.
    • Zarządzanie dostępem do systemów poprzez zakładanie nowych kont oraz dezaktywację kont nieaktywnych.
    • Przygotowywanie sprzętu komputerowego oraz jego zwrot od użytkowników.
    • Prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi systemów i aplikacji, w tym urządzeń Apple.
    • Znajomość systemów operacyjnych oraz aplikacji dostępnych na urządzeniach Apple, aby skutecznie wspierać użytkowników.


    Wymagania

    • Znajomość podstawowych zagadnień związanych z obsługą sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.
    • Zdolność do efektywnego komunikowania się z użytkownikami oraz zespołem, zarówno w formie ustnej, jak i pisemnej.
    • Doświadczenie w obsłudze systemów Windows oraz macOS
    • Zdolność do szybkiego diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych.
    • Umiejętność efektywnego zarządzania czasem i priorytetami w codziennych zadaniach.
    • Umiejętność analizy danych i sytuacji w celu podejmowania odpowiednich działań.
    • Wiedza na temat zasad funkcjonowania sieci oraz podstawowych protokołów.
    • Otwartość na nowe technologie i chęć do ciągłego rozwijania swoich umiejętności.
    • Zdolność do współpracy z innymi członkami zespołu oraz działami w firmie.


    Oferujemy

    • Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, będącej liderem w swojej branży.
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
    • Atrakcyjne wynagrodzenie.
    Wszystkie ofertyWarszawaSupportSpecjalista ds. Help Desk

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Associate Collection Representative - 2nd Shift

    Nowa
    C.H. Robinson
    Wrocław
    język angielski
    customer service
    Microsoft Office
    Nowa

    IT Customer Success Specialist

    Nowa
    CodeTwo - HRejterzy
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    obsługa klienta
    język angielski
    Microsoft Office
    Nowa

    Agent - obsługa pojazdów i wynajmu w wypożyczalni CAR NET

    Nowa
    1 014 - 1 394 usd
    CAR NET
    Częstochowa
    prawo jazdy kat. B
    język polski
    Nowa

    📞 Konsultant Call Center

    Nowa
    1 014 - 1 394 usd
    Biliti
    Zgierz
    dobra organizacja pracy
    komunikatywność
    sumienność
    Nowa

    Specjalista w Sklepie Internetowym

    Nowa
    Carrefour Polska Sp. z o.o.
    Gdańsk
    praca w zespole
    ogranizacja
    komunikatywność
    Nowa