Inżynier ds. wsparcia sprzedaży (cyberbezpieczeństwo)
Nowa
Sprzedaż

Inżynier ds. wsparcia sprzedaży (cyberbezpieczeństwo)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

Cyberbezpieczeństwo

wycena

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

EXATEL to polski operator telekomunikacyjny i dostawca usług cyberbezpieczeństwa. Zbudowaliśmy drugą co do wielkości sieć światłowodową w Polsce i rozbudowujemy sieć międzynarodową. EXATEL to nie tylko ponad 23 800 km sieci. To połączenie telekomunikacji z innowacją. Od kilku lat prowadzimy działania R&D w obszarze ICT tworząc własne rozwiązania, takie jak urządzenia sieciowe (SDN) oraz oprogramowanie dla cyberbezpieczeństwa (TAMA- własny antyDDoS).  Już dziś świadczymy usługi łączności satelitarnej w oparciu o własny teleport.


Zakres obowiązków:

  • definiowanie wymagań na podstawie potrzeb klienta, jego infrastruktury oraz tworzenie rozwiązań spełniających te wymagania

  • przygotowanie wycen oferowanych rozwiązań technicznych w obszarze cyber

  • zapewnienie przedsprzedażowej pomocy technicznej i edukacji produktowej, przygotowywanie i prowadzenie prezentacji oferowanych rozwiązań

  • współpraca z innymi działami oraz ekspertami merytorycznymi EXATEL

  • prowadzenie analizy rynku pod względem nowinek technologicznych z zakresu infrastruktury sieciowej i bezpieczeństwa

  • współpraca z producentami i dystrybucjami rozwiązań bezpieczeństwa teleinformatycznego


Wymagania:

  • wykształcenie wyższe preferowane kierunki: telekomunikacja, informatyka lub pokrewne

  • min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku

  • szeroka wiedza na temat aplikacji IT i technologii sieciowych

  • znajomość co najmniej kilku rozwiązań wspierających ochronę przed zagrożeniami ICT (NGFW, DLP, IPS/IDP, SOAR, NBAR, ATP, EDR, HoneyPot, SIEM, Cyber Threat Prevention, Endpoint Security, NDR)

  • rozumienie podstawowych wymogów wynikających z aktów prawnych (UKSC, NIST, RODO)

  • zdolności organizacyjne oraz doświadczenie w zakresie przygotowania i realizacji projektów (wycena, architektura rozwiązania, planowanie i wsparcie wdrożenia)

  • doświadczenie w realizacji prezentacji i warsztatów technicznych

  • nastawienie na realizację zadań i rozwój, wysoka motywacja

  • samodzielność, operatywność i odpowiedzialność

  • rozwinięte zdolności interpersonalne

  • znajomość języka angielskiego

  • prawo jazdy kat. B


Mile widziane:

  • znajomość problematyki bezpieczeństwa automatyki przemysłowej (OT)

  • znajomość problematyki bezpieczeństwa rozwiązań chmurowych

  • doświadczenie w działaniach promocyjnych/marketingowych, takich jak wystąpienia na konferencjach, webinariach, itp.


Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Premie półroczne uzależnione od poziomu realizacji celów

  • Praca w modelu hybrydowym

  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego poprzez realizację ciekawych zadań w branży telekomunikacyjnej

  • Pakiet świadczeń socjalnych (opieka medyczna w tym pakiet stomatologiczny i swoboda leczenia, karnet sportowy)

  • Benefity socjalne i oferty pracownicze

  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy

  • Parking dla pracowników


JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACYJNY?

  1. Przeanalizujemy Twoją aplikację 

  2. Jeśli Twoje kompetencje wpiszą się w nasze oczekiwania spodziewaj się telefonu od Karoliny z Zespołu HR i Komunikacji Wewnętrznej

  3. Jeśli pozytywnie przejdziesz rozmowę czeka Cię spotkanie online na platformie ZOOM z Karoliną oraz przełożonym - Grzegorzem - Kierownikiem Działu Planowania Rozwiązań Technicznych​

  4. Informację zwrotną otrzymasz niezależnie od decyzji


Wyślij swoje CV i dołącz do #teamEXATEL 🛰!