Asystent/ka w Dziale Kadr i Płac
Nowa
HR

Asystent/ka w Dziale Kadr i Płac

Radom
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

kadry

Płace

MS Office

MS Excel

Opis stanowiska

Kim jesteśmy? 

EXCO A2A Polska (www.exco.pl) jest międzynarodową siecią niezależnych biur działających w zakresie audytu, ekspertyz księgowych, kadr i płac oraz doradztwa. 


Działając w Polsce od 1999 roku, posiadamy biura w największych miastach Polski: Warszawa, Kraków, Radom, Gdańsk, Wrocław i Poznań. 

EXCO A2A Polska specjalizuje się w świadczeniu usług dla klientów działających w głównych sektorach gospodarki (m.in. sprzedaż, import-export, produkcja, usługi, finanse).


W związku z rozwojem spółki poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent/ka w Dziale Kadr i Płac

do naszego biura w Radomiu


Co będzie należało do Twoich zadań? 

  • Będziesz osobą, która wspiera pracowników Działu w bieżących zadaniach,  aby pomóc im jak najlepiej zatroszczyć się o klientów;
  • Będziesz dbać o przygotowanie dokumentacji kadrowo - płacowej naszych klientów z różnych branż – skanowanie, segregowanie, układanie i zapisywanie w odpowiednich folderach; 
  • Pomożesz przy zakładaniu i uzupełnianiu akt osobowych; 
  • Zajmiesz się aktualizacją  danych w systemie kadrowo-płacowym oraz sprawdzaniem ich poprawności;
  • Pomożesz nam w prowadzeniu ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, szkoleń BHP.


Co oferujemy: 

  • Stabilną i ciekawą pracę w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku;
  • Rozwój kompetencji zawodowych;
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w zespole nastawionym na współpracę; 
  • Elastyczne godziny pracy (zaczynamy pracę między 7:00, a 8:00); początkowo na etapie wdrożenia proponujemy pracę stacjonarną, natomiast z biegiem czasu możemy ją zmienić w formę hybrydową;
  • Prywatną opiekę medyczną oraz kartę MultiSport, współfinansowane przez pracodawcę - zadbaj o swoje zdrowie;
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.


Od Kandydatów oczekujemy:

  • Zainteresowanie rozwojem w obszarze kadr i płac;
  • Dyspozycyjność na pełen etat; 
  • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację mailową, aczkolwiek plusem będzie, jeśli poradzisz sobie z rozmową z klientem 😊;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków;
  • Proaktywność i dobra organizacja pracy własnej;
  • Bardzo cenimy sobie komunikatywność - zależy nam na dobrej komunikacji z pracownikiem, który potrafi aktywnie współpracować w zespole;
  • Pozytywne i życzliwe podejście do ludzi oraz umiejętność nawiązywania relacji interpersonalnych;
  • Umiejętność dynamicznego działania.


Mile widziane: 

  • Ukończony kurs kadrowo - płacowy;
  • Doświadczenie w pracy w dziale kadr i płac.

Rekomendowane oferty

Payroll Specialist with Foreign Language

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Warszawa
finanse
angielski
Nowa