EXCO A2A POLSKA Sp. z o.o.
Jesteśmy polską filią Grupy EXCO (www.exco.fr), francuskiej sieci niezależnych biur działających w zakresie audytu, ekspertyz księgowych oraz doradztwa. Spółka EXCO A2A Polska działa na polskim rynku od 1999 roku i posiada aktualnie 6 biur: w Warszawie, Krakowie, Radomiu, Gdańsku, Wrocławiu oraz Poznaniu. Naszą ofertę kierujemy do małych i średnich przedsiębiorstw, jak również do większych grup, z różnych sektorów działalności (dystrybucja, handel wielkopowierzchniowy, franczyza, import-eksport, produkcja, usługi, itd.). Nasz 100 osobowy zespół złożony z dynamicznych osób, komunikujących się w kilku językach, zapewnia usługi wysokiej jakości.
EXCO A2A Polska (www.exco.pl) jest międzynarodową siecią niezależnych biur działających w zakresie audytu, ekspertyz księgowych, kadr i płac oraz doradztwa.
Działając w Polsce od 1999 roku, posiadamy biura w największych miastach Polski: Warszawa, Kraków, Radom, Gdańsk, Wrocław i Poznań.
EXCO A2A Polska specjalizuje się w świadczeniu usług dla klientów działających w głównych sektorach gospodarki (m.in. sprzedaż, import-export, produkcja, usługi, finanse).
W związku z rozwojem spółki poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista/ka ds. obsługi klienta z językiem Hiszpańskim/Włoskim/Niemieckim
Opis stanowiska:
Dołącz do naszego zespołu operacyjnego i wspieraj klientów z Hiszpanii/Włoch/Niemiec! Szukamy osoby, która płynnie posługuje się językiem hiszpańskim/włoskim/niemieckim oraz świetnie odnajduje się w pracy zespołowej przy międzynarodowych projektach.
Zakres obowiązków:
Wymagania:
Oferujemy:
Rekomendowane oferty