Specjalista/ka ds. obsługi klienta z językiem Hiszpańskim/Włoskim/Niemieckim
Obsługa klienta

Specjalista/ka ds. obsługi klienta z językiem Hiszpańskim/Włoskim/Niemieckim

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna
EXCO A2A POLSKA Sp. z o.o.

EXCO A2A POLSKA Sp. z o.o.

Jesteśmy polską filią Grupy EXCO (www.exco.fr), francuskiej sieci niezależnych biur działających w zakresie audytu, ekspertyz księgowych oraz doradztwa. Spółka EXCO A2A Polska działa na polskim rynku od 1999 roku i posiada aktualnie 6 biur: w Warszawie, Krakowie, Radomiu, Gdańsku, Wrocławiu oraz Poznaniu. Naszą ofertę kierujemy do małych i średnich przedsiębiorstw, jak również do większych grup, z różnych sektorów działalności (dystrybucja, handel wielkopowierzchniowy, franczyza, import-eksport, produkcja, usługi, itd.). Nasz 100 osobowy zespół złożony z dynamicznych osób, komunikujących się w kilku językach, zapewnia usługi wysokiej jakości.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

język hiszpański

język niemiecki

język włoski

Opis stanowiska

EXCO A2A Polska (www.exco.pl) jest międzynarodową siecią niezależnych biur działających w zakresie audytu, ekspertyz księgowych, kadr i płac oraz doradztwa. 

Działając w Polsce od 1999 roku, posiadamy biura w największych miastach Polski: Warszawa, Kraków, Radom, Gdańsk, Wrocław i Poznań. 

EXCO A2A Polska specjalizuje się w świadczeniu usług dla klientów działających w głównych sektorach gospodarki (m.in. sprzedaż, import-export, produkcja, usługi, finanse). 



W związku z rozwojem spółki poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista/ka ds. obsługi klienta z językiem Hiszpańskim/Włoskim/Niemieckim


Opis stanowiska:

Dołącz do naszego zespołu operacyjnego i wspieraj klientów z Hiszpanii/Włoch/Niemiec! Szukamy osoby, która płynnie posługuje się językiem hiszpańskim/włoskim/niemieckim oraz świetnie odnajduje się w pracy zespołowej przy międzynarodowych projektach.


Zakres obowiązków:

  • Profesjonalna obsługa klientów w języku hiszpańskim/włoskim/niemieckim 
  • Wsparcie operacyjne przy realizacji międzynarodowych projektów, w tym koordynacja działań i komunikacja między zespołami
  • Rozwiązywanie problemów klientów oraz udzielanie informacji na temat produktów i usług firmy
  • Współpraca z działami wewnętrznymi w celu optymalizacji procesów operacyjnych
  • Tworzenie raportów i analiz dotyczących efektywności działań operacyjnych
  • Udział w spotkaniach projektowych oraz aktywne proponowanie usprawnień


Wymagania:

  • Płynna znajomość języka hiszpańskiego/włoskiego/niemieckiego w mowie i piśmie (min. C1)
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy operacyjnej będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie
  • Zdolności analityczne oraz umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów
  • Komunikatywność oraz orientacja na klienta


Oferujemy:

  • Pracę projektową na podstawie B2B – zdalnie bądź z biura w Warszawie (biuro zlokalizowane jest na Ursynowie);
  • Stabilną i ciekawą pracę w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku;
  • Rozwój kompetencji zawodowych;
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w zespole nastawionym na współpracę; 
  • Prywatną opiekę medyczną oraz kartę MultiSport, współfinansowane przez pracodawcę - zadbaj o swoje zdrowie;

Rekomendowane oferty

Deutschsprachige Kundenbetreuung für eine Luxusmarke 🌟

Nowa
Concentrix CVG International
Katowice
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
German
Nowa