Będziesz częścią międzynarodowego zespołu finansowego, odpowiedzialnego za procesy Purchase to Pay (PTP). Twoim zadaniem będzie dbałość o poprawność i terminowość transakcji z dostawcami i usługodawcami, a także optymalizacja procesów, które wspierają zarządzanie finansami i budowanie relacji z partnerami biznesowymi.
- zarządzać procesami Purchase to Pay, czyli dbać o sprawne i terminowe księgowanie transakcji z dostawcami i usługodawcami;
- szukać usprawnień w istniejących procesach PTP;
- wspierać zamknięcia finansowe (miesięczne, kwartalne i roczne);
- nadzorować przypisywanie faktur do odpowiednich kont księgowych;
- przygotowywać i realizować płatności zgodnie z procedurami;
- wspierać innych członków zespołu finansowego;
- zarządzać zapytaniami dotyczącymi wydatków podróżnych oraz pracować nad ulepszeniem obecnych zasad dotyczących kosztów delegacji.
- masz wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub pokrewnej dziedziny;
- posiadasz min. 2-letnie doświadczenie komercyjne w pracy w księgowości w środowisku międzynarodowym;
- znasz procesy księgowości PTP;
- możesz się pochwalić umiejętnością pracy w zespole, samodzielnością i proaktywnym podejściem do codziennych zadań;
- twoja znajomość języka angielskiego jest na bardzo dobrym poziomie (min. B2/C1);
- znasz język niemiecki niemiecki na ponad podstawowym poziomie oraz wykazujesz się chęcią do jego nauki;
- wykazujesz się gotowością do wyjazdów służbowych za granicę (w tym 2-3 tygodniowego wdrożenia w Niemczech);
- oraz otwartością na przyjazdy do biura – w razie potrzeby.
- możliwość pracy 100% zdalnej, w biurze lub hybrydowej- w zależności od Twoich oczekiwań;
- umowę o pracę lub inna dogodną formę zatrudnienia;
- elastyczny czas pracy;
- atmosferę otwartości i współpracy;
- możliwość rozwoju poprzez dołączenie do międzynarodowego zespołu;
- współfinansowanie programu MultiSport, prywatnej opieki medycznej;
- szkolenia;
- a także imprezy firmowe.
Prosimy o przesyłanie CV w j. angielskim.
Etapy rekrutacyjne prowadzone są w j. angielskim.