Oferty
Customer Service Specialist - język polski i ukraiński
Nowa
Support

Customer Service Specialist - język polski i ukraiński

Warszawa
4 666 - 5 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

Opis stanowiska

Friendly offer

Flexee to rewolucja w benefitach pracowniczych! 🚀


Flexee to nowoczesny fintech oferujący benefity wspierające dobrostan finansowy pracowników.

Nasze rozwiązania wspierają wellbeing finansowy pracowników i optymalizują koszty pracodawców.


💳 Karta Żywieniowa Flexee Visa – oszczędność dla firm i dodatkowe środki na posiłki dla pracowników (bez ZUS do 450 zł miesięcznie).

💸 Wynagrodzenie na Życzenie – wypłata części pensji w dowolnym momencie miesiąca przez aplikację mobilną.

📚 Akademia Finansów Osobistych – edukacja finansowa, która obniża stres i uczy zarządzania budżetem.


Wszystkie nasze benefity są dostępne w jednej aplikacji, a ich obsługa jest w pełni zintegrowana z najpopularniejszymi systemami kadrowymi. Działamy dla każdego pracownika, niezależnie od umowy, stażu czy narodowości.

Dołącz do nas i buduj nowoczesne rozwiązania dla firm! 🎯



Czym będziesz się zajmować?

  • Wdrażaniem użytkowników aplikacji Flexee - wsparciem przy aktywacji konta, pomocą w rejestracji konta.
  • Obsługą telefoniczną i mailową zapytań użytkowników aplikacji Flexee w języku ukraińskim i polskim.
  • Komunikacją z użytkownikami za pomocą dostępnych narzędzi: sms. tel, aplikacja - w języku ukraińskim i polskim.
  • Kontaktem sms, telefonicznym z użytkownikami - dłużnikami w celu odzyskania środków Flexee w języku ukraińskim i polskim.
  • Raportowaniem wyników z regularnymi przeglądami i analizami wyników oraz propozycją działań promocyjnych zwiększających zaangażowanie użytkowników do korzystania z aplikacji.
  • Bliską współpracą z działem sprzedaży, marketingu, IT oraz windykacji.


Szukamy Ciebie, jeśli posiadasz:

  • Biegłą znajomość języka polskiego i ukraińskiego.
  • Doskonałe umiejętności komunikacji, lekkość w nawiązywaniu relacji, pozytywne podejście.
  • Wysoką dbałość o szczegóły i dokładność.
  • Umiejętność wyciągania wniosków z danych liczbowych.
  • Umiejętność samodzielnego zarządzania zadaniami, ustalania priorytetów i dotrzymywania terminów.
  • Chęć do uczenia się, umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowanie działań w celu osiągnięcia wymaganego rozwiązania.
  • Doświadczenie w obsłudze konsumentów (B2C) - mile widziane.



Co oferujemy?

🛡️ Stabilne zatrudnienie na UoP 

🏡 Możliwość pracy hybrydowej – elastyczność, którą docenisz!

📚 Szkolenia i wsparcie w rozwoju kompetencji

🤝 Współpracę z dynamicznym zespołem i realny wpływ na rozwój organizacji.

💻 Sprzęt niezbędny do pracy

🎁 Benefity Flexee – w pełni poczujesz, jak działa nasza oferta!

🚀 Wyjazdy i spotkania integracyjne


Zainteresowany/a? Wyślij swoje CV i dołącz do naszego zespołu!



4 666 - 5 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista(-ka) ds. Relacji z Użytkownikami

Nowa
4 000 - 6 000 pln
A&S sp. z o.o.
Kraków
Microsoft Office Excel
CRM
doradztwo
Nowa

Junior Client Partnerships Specialist

Nowa
Adfidence
Warszawa
umiejętności analityczne
język angielski
praca z klientem
Nowa

Customer Success Agent

Nowa
Autobidmaster
Warszawa
communication
customer service
CRM
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Dębica

Nowa
Alior Bank SA
Dębica
obsługa klienta
Nowa

Customer Service Agent with German

Nowa
8 800 - 9 900 pln
Capita
Kraków
German
Nowa