O Nas
FoodCare jest firmą rodzinną, założoną w 1984 roku.
Dzięki ciągłemu rozwojowi jest obecnie jednym z liderów w branży FMCG w Polsce i zatrudnia ponad 800 osób.
Produkty FoodCare są eksportowane do ponad 50 krajów.
Firma specjalizuje się w produkcji napojów niegazowanych, energetycznych, wody, ciast, deserów, dodatków funkcjonalnych, dodatków do pieczenia oraz musli.
W portfolio firmy znajdują się takie marki jak: Black, 4move, Frugo, Frugo Energy, Ngine, Ostromecko, Gellwe oraz Fitella.
Zakres obowiązków:
- Wsparcie działu Trade Marketingu w prowadzonych projektach
- Przygotowywanie i wdrażanie akcji trade marketingowych/planów rocznych dla Klientów kanału nowoczesnego
- Współpraca z agencjami zewnętrznymi
- Udział w przygotowywaniu prezentacji i materiałów informacyjnych na spotkania handlowe
- Ścisła współpraca z Działem Sprzedaży w ramach działań trade marketingowych prowadzonych u klientów
- Nadzór nad implementacją materiałów POS
- Monitoring działań wewnętrznych oraz konkurencji
- Obserwacja i analiza trendów rynkowych
Wymagania:
- Minimum 3 letnie doświadczenie w firmie FMCG
- Znajomość MS Office
- Doświadczenie we współpracy z agencjami zewnętrznymi (np. do tworzenia konkursów/loterii),producentami materiałów POS
- Kreatywność, inicjatywa i dynamizm w działaniu
- Rzetelność, terminowość, a jednocześnie otwartość na nowe niestandardowe rozwiązania
- Umiejętność analitycznego myślenia i wykorzystywania różnych źródeł informacji
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie o dobrej renomie
- prace na pełny etat w młodym i kreatywnym zespole
- uczestnictwo w ciekawych i rozwojowych projektach
- prace z silnymi, rozpoznawalnymi markami
- perspektywę dalszego rozwoju zawodowego w obszarze marketingu
- dobre warunki wynagrodzenia oraz system premiowy
- pracę w nowoczesnym klimatyzowanym biurze
- możliwość dostępu do prywatnego systemu ubezpieczenia zdrowotnego
- możliwość dostępu do programu kart sportowych
- dostęp do szkoleń dających szanse rozwoju własnych kompetencji