Customer Care Specialist
Obsługa klienta

Customer Care Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Foodsi Sp. z o. o.

Foodsi Sp. z o. o.

Owocowe czwartki to przeszłość. W Foodsi stawiamy na szufladę ze słodyczami. I to nie od święta, a 24/7. Bo cukier to energia, a tej potrzebujemy całkiem sporo, żeby robić to, co robimy najlepiej – ratować jedzenie przed zmarnowaniem. Mamy zajawkę, a troska o planetę nie jest nam obca. Połączenie idealne? Być może… Do pełni szczęścia brakuje nam chyba tylko Ciebie :)

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

empathy

Customer Care

CRM

Opis stanowiska

Foodsi powstało z miłości do środowiska oraz pysznego jedzenia. Dodając do tego dużą dawkę technologicznej zajawki oraz biznesowego zacięcia, stworzyliśmy polski, foodtechowy startup, który dzięki swojej aplikacji mobilnej codziennie ratuje nadwyżki jedzenia z gastronomii i sektora spożywczego.


Poza aplikacją, z której jesteśmy bardzo dumni (mamy już ponad 1 250 000 pobrań), szybki rozwój Foodsi nie mógłby się odbyć bez zespołu wyjątkowych, głodnych rozwoju i wyzwań ludzi. I tak robimy kolejny krok dalej i szukamy kolejnej niezawodnej osoby do naszego zespołu, tym razem na stanowisko Customer Care Specialist, gdzie potrzebna jest dobra energia! 😊

Będziesz zajmował_a się obsługą osób, które ratują jedzenie z Foodsi i czasami potrzebują naszej pomocy.


Stanowisko pracy to Customer Care Specialist.

Z perspektywy umiejętności i kompetencji oczekujemy, że:


  • Twoje pierwsze skojarzenie ze słowem “problem” to “solving” 😜
  • Pracowałeś/aś w startupie / dziale CS firmy technologicznej
  • Jesteś pozytywną i empatyczną osobą
  • Masz doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Nie lubisz, gdy coś wisi w Inboxie, a Twoją domeną jest porządek
  • Masz lekkie pióro, umiesz pisać merytorycznie, miło i wiesz kiedy polukrować wypowiedź emoji 🌈
  • Biegle znasz język polski i komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim


Dodatkowo fajnie, jeśli:


  • Znasz narzędzia do zwiększania produktywności: Slack, Clickup, Google Docs, Trello, Zendesk
  • Żyjesz z duchem zero-waste
  • Potrafisz pracować samodzielnie, działasz z inicjatywą i zaangażowaniem


Twoje główne zadania:


  • Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Użytkownikami aplikacji
  • Rozwiązywanie problemów
  • Wspólne omawianie przypadków w celu zwiększenia zadowolenia klientów
  • Współtworzenie strategii komunikacji z Użytkownikiem


A tego możesz oczekiwać od nas:

  • wynagrodzenia w przedziale 4 000 - 7 000 PLN netto na B2B
  • posiadania realnego wpływu na rozwój działu CS Foodsi
  • pracy przy innowacyjnym i nietuzinkowym projekcie z sektora food-tech
  • nowoczesnego sprzętu do wydajnej i przyjemnej pracy
  • wygodnego i nowoczesnego biura w centrum Warszawy (mieścimy się w HubHub Nowogrodzka Square) oraz elastycznych godzin pracy w tygodniu jak i w weekendy
  • pracy w młodym i ambitnym środowisku, bo lubimy nie tylko to, co robimy, ale przede wszystkim z kim tworzymy Foodsi
  • last but not least: Twoja praca realnie przekłada się na zmniejszenie ilości marnowanego jedzenia i ma pozytywny wpływ na naszą planetę 🌱


Chcesz się dowiedzieć więcej o Foodsi? Zajrzyj TUTAJ

W skrócie - Twój sukces to sukces Foodsi, mordeczko. Czujesz, że to Ciebie szukamy? APLIKUJ I RATUJ PYSZNOŚCI Z NAMI 🚀

Rekomendowane oferty

HubSpot Specialist (RevOps Consultant)

Nowa
12 728 - 19 092 PLN/mies.
MAN DIGITAL
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
HubSpot
Nowa