Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Obsługa klienta

Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Format
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

niemiecki C1

angielski B1

język niemiecki

obsługa klienta

język angielski

Mile widziane

bezpieczeństwo danych

weryfikacja danych osobowych

weryfikacja tożsamości klientów

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Dołącz do nas w Foundever!

Foundever to jedna z wiodących firm oferujących rozwiązania w zakresie Business Process Outsourcing, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji oraz doradztwa.


Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim | Weryfikacja Danych Osobowych

Miejsce pracy: Gdańsk



Stanowisko Specjalisty/ki ds. Obsługi Klienta polega na obsłudze klientów banków i innych instytucji, które wymagają weryfikacji danych osobowych w celu uzyskania dostępu do różnego rodzaju usług.

Kontakt z klientem odbywa się w formie rozmowy video przez internet, a celem jest zweryfikowanie danych klientów.



Zakres obowiązków:

  • weryfikacja tożsamości klientów banków i innych instytucji zgodnie z najwyższymi standardami;
  • osiąganie wskaźników zadowolenia klientów ustalonych przez menedżerów;
  • angażowanie się w problemy klientów i ich zrozumienie, aby jak najlepiej im pomóc.


To stanowisko jest dla Ciebie, jeśli:

  • mówisz płynnie po niemiecku (C1) i znasz j. angielski na dobrym poziomie (B1);
  • jesteś osobą z profesjonalnym i kulturalnym podejściem;
  • obsługa komputera nie sprawia Ci problemów;
  • jesteś osobą zmotywowaną i gotową do rozwoju.
  • chcesz pracować w pełnym wymiarze godzin lub na 3/4 etatu.


Dołącz do nas i skorzystaj z:

  • atrakcyjnego wynagrodzenia;
  • możliwości rozwoju: 92% menedżerów rozpoczęło swoją karierę w Foundever jako doradcy klienta;
  • atrakcyjnych pakietów socjalnych: karta Multisport, prywatna opieka medyczna dostosowana do różnych potrzeb;
  • pracy w nowoczesnym biurze w Gdańsku;
  • wsparcia psychologicznego;


Co jeszcze warto wiedzieć?

  • Współfinansowanie świąt lub zakupu okularów to dla nas standard; jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą liczyć na prezenty świąteczne od firmowego Mikołaja;
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy, zrównoważony tryb życia;
  • Dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych, ponieważ zależy nam na rozwoju naszych pracowników.
  • Wsparcie mentorskie: oferujemy dedykowane wsparcie mentorskie, aby Twoje wdrożenie przebiegało łatwo i bezstresowo.



Nie zwlekaj! Czekamy na Twoje zgłoszenie!

Rekomendowane oferty

Kierownik Zespołu Klienta Detalicznego (sprzedaż produktów hipotecznych)

Nowa
Bank BPS S.A.
Lublin
MS Office
Nowa

Customer Success Manager (CSM) – Banking & Compliance

Nowa
Cense AG
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
analiza
finanse
zarządzanie projektami
Nowa