👉 JESTEŚMY RÓŻNI RAZEM
👉 JESTEŚMY FREUNDSCHAFT
Jako Freundschaft tworzymy marki i idee. Naszym klientom oferujemy kompleksowe usługi marketingowe. Poczynając od pomysłu na markę i jej pozycjonowanie, poprzez szeroko pojętą strategię komunikacyjną, kreację idei, rozwiązania egzekucyjne, produkcję aż po zakup mediów w modelu efektywnościowym. Uważnie śledzimy rynek i potrzeby konsumentów, wyzwania marketingowe rozumiemy przez pryzmat rozwoju marki i biznesu jej właściciela.
Chcemy we wszystkim, co robimy – myśleć modelem full-funnel.
Jeśli pracując w obsłudze klienta czujesz się jak ryba w wodzie, a do tego masz doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu kampaniami reklamowymi - to właśnie Ciebie poszukujemy do naszego warszawskiego Zespołu Client Service 😊
✅Do Twoich zadań należeć będzie:
- samodzielne prowadzenie projektów omnichannel (ATL, BTL, SoMe, digital)
- kompleksowa koordynacja projektów, w tym współpraca z domami produkcyjnymi, mediami, socia media ninja
- budowanie relacji biznesowych z Klientem
- odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów marketingowych
- dbanie o jakość i terminowość realizowanych projektów
- przygotowywanie prezentacji, harmonogramów i kosztorysów
💡 Co będzie Ci potrzebne?
- minimum 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu omnichannel kampanii (w szczególności takich, które łączą klasyczną reklamę z digitalem) – warunek konieczny
- umiejętność ustalania priorytetów i organizacji pracy własnej
- charyzma oraz wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- inicjatywa, poszukiwanie nowych rozwiązań i postawa “can do”
🎯 Oferujemy:
- pracę 2-3 dni w tygodniu, w naszym biurze w Centrum Warszawy, pozostałe dni zdalnie
- stabilne zatrudnienie w agencji reklamowej obsługującej największych reklamodawców w Polsce
- możliwość uczenia się od najlepszych i stworzenia indywidualnej ścieżki kariery w Grupie Freundschaft
- dużą samodzielność, lecz także wsparcie zespołu profesjonalistów z wielu dziedzin marketingu
- przyjazną atmosferę pracy w miejscu, w którym wszyscy jesteśmy na "Ty", ścieżka decyzyjna jest krótka, a zamiast skomplikowanych procedur stawiamy na efektywność.