Samodzielne oraz we współpracy z agencją publikowanie i moderacja treści na profilach społecznościowych firmy: Instagram, Facebook, Tik Tok, YouTube, LinkedIn
Wdrażanie strategii marketingowej w kanałach Social Media
Tworzenie Contentu i publikacja w mediach społecznościowych
Współpraca z influencerami
Przygotowanie grafik i wideo (Stories, Reels, Shorts, dynamiczne kreacje reklamowe)na potrzeby bieżącej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz akcji specjalnych i promocyjnych marki
Współpraca z partnerami zewnętrznymi, agencjami i innymi działami w firmie
Bieżący monitoring najnowszych trendów social media i wdrażanie w komunikacji
Raportowanie efektywności prowadzonej komunikacji, rekomendowanie i wdrażanie działań usprawniających
Wymagania:
minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Social Media Specialisty/ Content Creatora lub pokrewnej roli
zainteresowania branżą motoryzacyjną
doświadczenie w tworzeniu angażujących treści graficznych i wideo (rolki, krótkie filmiki)
lekkie pióro, doskonałe umiejętności przygotowywania oraz redagowania angażujących tekstów;
kreatywność i wyczucie estetyki, nadążanie za trendami, inicjatywa w proponowaniu nowych rozwiązań,
mile widziane doświadczenie w planowaniu Meta Ads i Tik Tok
umiejętność analizy wyników, działań i proponowania usprawnień efektywnościowych
bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność współpracy zespołowej
j.angielski – min. B2, j. niemiecki mile widziany 😊