Specjalista/ka ds. współpracy z biznesem

8 500 - 11 000 PLNBrutto miesięcznie - Dowolna
Marketing

Specjalista/ka ds. współpracy z biznesem

Marketing

Domaniewska 50A, Warszawa

Fundacja Avalon

Pełny etat
Dowolna
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa
8 500 - 11 000 PLN
Brutto miesięcznie - Dowolna

Wymagane umiejętności

CRM
B2B marketing
sprzedaż B2B
fundraising
NGO

Opis stanowiska

Dla naszego klienta Fundacja Avalon szukamy osób na stanowisko:




Specjalista/ka ds. współpracy z biznesem



Miejsce pracy: Warszawa (model hybrydowy)


Umowa o Pracę jest naszym standardem, ale jeśli wolisz inną formę – możemy to omówić.


Wynagrodzenie: 8 500 - 11 000 brutto



O Fundacji Avalon i kogo szukamy


Fundacja Avalon wspiera osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore w odzyskaniu samodzielności i lepszego życia. Dzięki firmom i partnerom dostarczana jest realna pomoc, między innymi: sprzęt, rehabilitacja, turnusy i wsparcie w codziennych wyzwaniach.

Współpraca z biznesem jest dla nas kluczowa – ciągle się rozwijamy, dlatego szukamy partnerów, którzy podzielają nasze wartości i chcą włączyć się w działanie.


Szukamy osoby, która widzi w biznesie naturalnego partnera w czynieniu dobra. Kogoś, kto potrafi prowadzić rozmowy z firmami, tworzyć propozycje współpracy i budować długofalowe relacje.


Jeśli lubisz pracować z ludźmi i łączyć perspektywę biznesową z misją społeczną – to może być Twoje miejsce 🧡



Na co dzień będziesz:

  • Budować i rozwijać relacje z firmami – od pierwszej rozmowy po długofalową współpracę.

  • Pozyskiwać nowych partnerów biznesowych, darczyńców oraz sponsorów.

  • Przygotowywać oferty, prezentacje i propozycje współpracy.

  • Tworzyć i wdrażać plany pozyskiwania środków od firm – darowizny, sponsoring, partnerstwa projektowe.

  • Współpracować z działem komunikacji, eventów oraz fundraisingu indywidualnego przy wspólnych działaniach i kampaniach.

  • Porządkować proces współpracy z biznesem – procesy, standardy, CRM, aktualizacja bazy partnerów.

  • Raportować wyniki i postępy współpracy.



Szukamy osoby, która:

  • Ma minimum 1-2 lata doświadczenia w fundraisingu indywidualnym lub działaniach pokrewnych (marketing, komunikacja, CSR, obsługa klienta).

  • Potrafi pisać naturalnie, jasno i bez sztucznego patosu.

  • Rozumie, że za każdym „darczyńcą” stoi człowiek - i za każdym „podopiecznym” też.

  • Potrafi analizować wyniki kampanii i reagować na dane.

  • Dobrze czuje się w poukładanych procesach i potrafi działać krok po kroku.

  • Zna realia sektora pozarządowego albo chce je dobrze poznać.

  • Umie współpracować z zespołem, pytać, wyjaśniać i usprawniać.


Co oferujemy:

  • Jasną misję i poczucie sensu – pomagamy ludziom żyć pełniej i bardziej niezależnie.

  • Zespół, który działa w atmosferze szacunku i otwartości.

  • Możliwość wpływania na rozwój fundraisingu indywidualnego i dużo przestrzeni na Twoje pomysły.

  • Wsparcie merytoryczne od Armigera – na etapie wdrożenia będziesz pracować z zespołem specjalistów od fundraisingu, którzy doradzają organizacjom w budowaniu partnerstw i skutecznych kampanii. Możesz liczyć na ich doświadczenie i praktyczne wskazówki.

  • System premiowy

  • Elastyczny pakiet benefitów (opieka medyczna lub karta sportowa)

  • Model hybrydowy i biuro w Warszawie.


---------------------------


HARMONOGRAM


Jak wygląda nasz proces rekrutacji?


I etap – Zgłoszenia (od 28.11 do 23.12)

Zgłoszenie możesz wysłać od 28 listopada do 23 grudnia 2025

Wypełnij formularz i załącz swoje CV.

Każde zgłoszenie analizujemy uważnie – odpowiadamy na wszystkie aplikacje.


II etap – Zadanie rekrutacyjne (wysyłka do 23.12.2025)

Wybrane osoby otrzymają zadanie rekrutacyjne najpóźniej 23 grudnia 2025. Zakładamy, że wykonasz je po Świętach, dlatego prosimy o odesłanie pracy do 8 stycznia 2026.


III etap – Rozmowa online z rekruterem (od 09.01 do 16.01.2026)

Wybrane osoby, które prześlą zadanie, zaprosimy na rozmowę online.

Rozmowy odbędą się od 9 stycznia do 16 stycznia 2026, tak aby zdążyć przed finałowym etapem.


IV etap – Spotkanie z Fundacją Avalon (od 16.01 do 26.01.2026)

Finaliści spotkają się z przedstawicielami Fundacji Avalon.

Spotkania zakończą się najpóźniej do 26 stycznia 2026.


Decyzja o zatrudnieniu – do końca stycznia


Planowany start pracy – luty 2026


Jeśli nie będzie możliwości dołączenia od lutego, a Twoje doświadczenie okaże się dla nas szczególnie wartościowe – jesteśmy otwarci na indywidualne ustalenia i poczekamy na Ciebie 😊

Wymagane umiejętności

CRM
B2B marketing
sprzedaż B2B
fundraising
NGO

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 01.12.2025

Specjalista/ka ds. współpracy z biznesem

8 500 - 11 000 PLNBrutto miesięcznie - Dowolna
Podsumowanie oferty

Specjalista/ka ds. współpracy z biznesem

Domaniewska 50A, Warszawa

Fundacja Avalon

8 500 - 11 000 PLNBrutto miesięcznie - Dowolna
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Armiger Sp. z o.o. z siedzibą 32-742 Sobolów 278 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żąda... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.