Jako Brand Manager w Fusion Labs będziesz odgrywać kluczową rolę w kreowaniu,
rozwijaniu i zarządzaniu portfelem naszych marek. Twoim zadaniem będzie budowanie
silnej tożsamości marek na rynku specjalistycznym oraz FMCG, zwiększanie ich
rozpoznawalności, a także wdrażanie planów marketingowych oraz zarządzanie
komunikacją 360*
Do Twoich obowiązków będą należeć:
● tworzenie i nadzorowanie spójnej komunikacji marek we wszystkich kanałach (media
społecznościowe, reklama, PR, materiały promocyjne);
● opracowywanie planów marketingowych i kampanii promujących marki;
● motywowanie i rozwój podległych pracowników, delegowanie zadań i ocena wyników
pracy zespołu (Junior Brand Manager, Social Media Specialist oraz Marketing
Specialist);
● współpraca z zespołem graficznym i komunikacji przy opracowywaniu kampanii
marketingowych;
● koordynowanie działań z działami sprzedaży, PR i R&D;
● tworzenie nazw i haseł reklamowych, przygotowywanie treści komunikatów np.
newsletterów;
● negocjowanie warunków z partnerami zewnętrznymi, agencjami reklamowymi,
eventowymi itp.;
● organizowanie działań zwiększających zaangażowanie konsumentów i lojalność
wobec marki;
● współpraca przy tworzeniu, wprowadzaniu na rynek i rozwijaniu produktów;
● planowanie i kontrolowanie budżetu marketingowego dla marki;
● monitorowanie efektywności działań marketingowych i kampanii, przygotowywanie
raportów;
● monitorowanie i analiza pozycji marki na rynku, konkurencji i trendów rynkowych.
Kogo szukamy?
● minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze zarządzania
marką;
● minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu kilkuosobowym, multizadaniowym
zespołem;
● wykształcenie wyższe (mile widziane ukończone studia na kierunku marketing, brand
marketing, reklama i promocja lub pokrewne);
● doświadczenie w koordynowaniu złożonych projektów marketingowych;
● doskonała znajomość zasad i technik marketingowych;
● znajomość zagadnień związanych z: content marketingiem, event marketingiem,
tworzeniem media planów, analiz i raportów oraz copywritingiem;
● doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu budżetem marketingowym;
● kreatywność i wysokie poczucie estetyki;
● inicjatywa oraz umiejętność pracy w dynamicznym środowisku;
● wysoka samodzielność i zdolność podejmowania decyzji;
● postawa “Can do” i zdolność do myślenia out of box;
● skrupulatność, terminowość, zorientowanie na cel;
● znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
Oferujemy:
● Stabilne zatrudnienie i zaangażowany zespół współpracowników
● Wdrożenie i wsparcie
● Pracę stacjonarną w komfortowym biurze
● Finansowaną prywatną opiekę medyczną
● Kartę sportową
● Świetną, niekorporacyjną atmosferę pracy
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP
Sprawdź podobne oferty pracy