Oferty
Kierownik Działu Utrzymania Klienta
Nowa
Sprzedaż

Kierownik Działu Utrzymania Klienta

Szczecinek
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

zarządzanie zespołem

zarządzanie sprzedażą

sprzedaż

sprzedaż B2B

Opis stanowiska

Firma G DATA Software od ponad 35 lat dostarcza wysoko zaawansowane rozwiązania technologiczne w zakresie bezpieczeństwa sieciowego. Produkty G DATA są stale poddawane niezależnym testom i nagradzane za swoje osiągnięcia, dzięki temu mamy pewność, że dajemy klientom najlepsze rozwiązania w zależności od ich potrzeb.


Rozwój firmy jest dla nas niezwykle ważny, dlatego poszukujemy ambitnej, sumiennej i nastawionej na rozwój osoby na stanowisko w jednym z naszych działów w Polsce. Poznajmy się!


Opis stanowiska:


Zarządzanie zespołem:

  • Nadzór nad pracą zespołu pracowników działu obsługi klienta, zapewniając ich odpowiednią motywację i szkolenie.
  • Ustalanie celów i zadań dla zespołu oraz monitorowanie ich realizacji.
  • Przeprowadzanie ocen okresowych i udzielanie informacji zwrotnej pracownikom.
  • Rozwijanie i wdrażanie procedur i standardów obsługi klienta.
  • Rozwiązywanie konfliktów i problemów w zespole.
  • Realizowanie określonych celów sprzedażowych.
  • Osiąganie wysokiego poziomu sprzedaży oraz wysokiej sprawności odnowień licencji.
  • Obsługa CRM.

Obsługa klienta i partnerów handlowych:

  • Bezpośrednia obsługa klientów biznesowych poprzez telefon, e-mail lub osobiście.
  • Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów.
  • Udzielanie informacji o produktach i usługach firmy.
  • Obsługa reklamacji i zwrotów.
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz partnerami.

Analiza i raportowanie:

  • Monitorowanie wskaźników obsługi klienta, takich jak czas oczekiwania, wskaźnik satysfakcji. klienta i wskaźnik rozstrzygania zgłoszeń.
  • Identyfikowanie obszarów wymagających poprawy.
  • Opracowywanie raportów i prezentacji dla zarządu.
  • Wdrażanie inicjatyw mających na celu poprawę jakości obsługi klienta.

Inne obowiązki:

  • Współpraca z innymi działami firmy, takimi jak dział sprzedaży, marketingu i wsparcia technicznego.
  • Reprezentowanie firmy na zewnątrz, np. podczas konferencji i targów.
  • Utrzymywanie się na bieżąco z najnowszymi trendami w zakresie obsługi klienta.
  • Poszukiwanie nowych sposobów poprawy jakości obsługi klienta.

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie.
  • Minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedawców/telemarketerów (mile widziana branża IT).
  • Bardzo dobra znajomość MS Office.
  • Znajomość systemu CRM.
  • Doskonałe umiejętności przywódcze, organizacyjne oraz wysokie zdolności komunikacyjne.
  • Zmysł analityczny, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy.
  • Umiejętność zarządzania czasem.
  • Znajomość technik sprzedaży i umiejętności ich zastosowania w praktyce.
  • Mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Mile widziane doświadczenie w branży IT.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Poważnie podchodzimy do kwestii zatrudniania naszego personelu, dlatego jako odpowiedzialne przedsiębiorstwo oferujemy pracę wyłącznie na podstawie umowy o pracę
  • Dajemy Ci swobodę działania w kierunku realizowania założonych celów handlowych
  • Wynagrodzenie + progresywna prowizja zależna od obrotów
  • Atrakcyjna i indywidualnie ustalana kwota wynagrodzenia uzależniona od realizacji targetu
  • Atrakcyjne warunki świadczeń socjalnych
  • Zależy nam na naszych pracownikach, dlatego oferujemy im możliwość dodatkowego ubezpieczenia, imprezy integracyjne i zajęcia sportowe
  • Przygotowanie i wdrożenie
  • Doświadczeni koledzy dokładnie zapoznają Cię z Twoimi zadaniami i zawsze będą do dyspozycji w razie pytań
  • Duże możliwości rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji

Dodatkowe benefity:

  • Bonusy świąteczne.
  • Elastyczny model pracy (w tym możliwość pracy zdalnej).
  • Ubezpieczenie na życie.
  • Karta sportowa.
  • Dofinansowanie wypoczynku (ZFŚS).
  • Otwarty dostęp do platformy szkoleniowej Strefakursów.pl.
  • Integracyjne wyjazdy i spotkania firmowe.
  • Okolicznościowe eventy.



Sprawdź podobne oferty pracy

Koordynator ds. sprzedaży 💼 - Kraków

Nowa
7 000 - 10 000 pln
Klient RocketJobs.pl
Kraków
odpowiedzialność
samodzielność
komunikatywność
Nowa

Manager sprzedaży

Nowa
8 000 - 13 000 pln
Jura Park
Ostrowiec Świętokrzyski
Zakupy
sprzedaż
sprzedaż B2B
Nowa

Sales Manager

Nowa
Biuro Podróży Oskar Sp. z o.o.
Jelonek
zarządzanie sprzedażą
sprzedaż
Nowa

Dyrektor sprzedaży

Nowa
20 000 - 25 000 pln
HireWise - Rekrutacja w Sprzedaży i Marketingu
Wrocław
sprzedaż B2B
język angielski
zarządzanie zespołem
Nowa

Media Direct Buyer

Nowa
GroupM
Warszawa
AdOps
platform brand safety
digital miedia buying
Nowa