Firma G DATA Software od ponad 35 lat dostarcza wysoko zaawansowane rozwiązania technologiczne w zakresie bezpieczeństwa sieciowego. Produkty G DATA są stale poddawane niezależnym testom i nagradzane za swoje osiągnięcia, dzięki temu mamy pewność, że dajemy klientom najlepsze rozwiązania w zależności od ich potrzeb.
Rozwój firmy jest dla nas niezwykle ważny, dlatego poszukujemy ambitnej, sumiennej i nastawionej na rozwój osoby na stanowisko w jednym z naszych działów w Polsce. Poznajmy się!
Opis stanowiska:
Zarządzanie zespołem:
- Nadzór nad pracą zespołu pracowników działu obsługi klienta, zapewniając ich odpowiednią motywację i szkolenie.
- Ustalanie celów i zadań dla zespołu oraz monitorowanie ich realizacji.
- Przeprowadzanie ocen okresowych i udzielanie informacji zwrotnej pracownikom.
- Rozwijanie i wdrażanie procedur i standardów obsługi klienta.
- Rozwiązywanie konfliktów i problemów w zespole.
- Realizowanie określonych celów sprzedażowych.
- Osiąganie wysokiego poziomu sprzedaży oraz wysokiej sprawności odnowień licencji.
- Obsługa CRM.
Obsługa klienta i partnerów handlowych:
- Bezpośrednia obsługa klientów biznesowych poprzez telefon, e-mail lub osobiście.
- Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów.
- Udzielanie informacji o produktach i usługach firmy.
- Obsługa reklamacji i zwrotów.
- Budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz partnerami.
Analiza i raportowanie:
- Monitorowanie wskaźników obsługi klienta, takich jak czas oczekiwania, wskaźnik satysfakcji. klienta i wskaźnik rozstrzygania zgłoszeń.
- Identyfikowanie obszarów wymagających poprawy.
- Opracowywanie raportów i prezentacji dla zarządu.
- Wdrażanie inicjatyw mających na celu poprawę jakości obsługi klienta.
Inne obowiązki:
- Współpraca z innymi działami firmy, takimi jak dział sprzedaży, marketingu i wsparcia technicznego.
- Reprezentowanie firmy na zewnątrz, np. podczas konferencji i targów.
- Utrzymywanie się na bieżąco z najnowszymi trendami w zakresie obsługi klienta.
- Poszukiwanie nowych sposobów poprawy jakości obsługi klienta.
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie.
- Minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedawców/telemarketerów (mile widziana branża IT).
- Bardzo dobra znajomość MS Office.
- Znajomość systemu CRM.
- Doskonałe umiejętności przywódcze, organizacyjne oraz wysokie zdolności komunikacyjne.
- Zmysł analityczny, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy.
- Umiejętność zarządzania czasem.
- Znajomość technik sprzedaży i umiejętności ich zastosowania w praktyce.
- Mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego.
- Prawo jazdy kat. B.
- Mile widziane doświadczenie w branży IT.
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Poważnie podchodzimy do kwestii zatrudniania naszego personelu, dlatego jako odpowiedzialne przedsiębiorstwo oferujemy pracę wyłącznie na podstawie umowy o pracę
- Dajemy Ci swobodę działania w kierunku realizowania założonych celów handlowych
- Wynagrodzenie + progresywna prowizja zależna od obrotów
- Atrakcyjna i indywidualnie ustalana kwota wynagrodzenia uzależniona od realizacji targetu
- Atrakcyjne warunki świadczeń socjalnych
- Zależy nam na naszych pracownikach, dlatego oferujemy im możliwość dodatkowego ubezpieczenia, imprezy integracyjne i zajęcia sportowe
- Przygotowanie i wdrożenie
- Doświadczeni koledzy dokładnie zapoznają Cię z Twoimi zadaniami i zawsze będą do dyspozycji w razie pytań
- Duże możliwości rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji
Dodatkowe benefity:
- Bonusy świąteczne.
- Elastyczny model pracy (w tym możliwość pracy zdalnej).
- Ubezpieczenie na życie.
- Karta sportowa.
- Dofinansowanie wypoczynku (ZFŚS).
- Otwarty dostęp do platformy szkoleniowej Strefakursów.pl.
- Integracyjne wyjazdy i spotkania firmowe.
- Okolicznościowe eventy.