Przedstawiciel ds. Rozwoju Biznesu
Żorska 14, Rybnik
GBBC Sp. z o.o.
Szukamy łowcy szans i osoby, która finalizuje sprzedaż. W pierwszej kolejności będziesz pozyskiwać nowych klientów, w drugiej - dbać o ich obsługę. Pracujemy głównie z właścicielami firm i kadrą zarządzającą.
O GBBC
GBBC to firma doradczo-szkoleniowa. Nasze programy ( Sales Closing Booster, Negocjacje Nielinearne, OKR Booster, Future Sales, Efficiency Booster) są praktyczne, mierzalne i nastawione na wyniki.
Twoje zadania (priorytety)
1) Pozyskiwanie klientów (główny cel)
Budowanie list potencjalnych klientów i pierwszy kontakt (telefon, e-mail, LinkedIn).
Praca z istniejącą bazą klientów.
Prowadzenie rozmów wstępnych, umawianie i prowadzenie spotkań.
Prezentacja rozwiązań GBBC (szkolenia/doradztwo), przygotowanie ofert, negocjacje, domykanie sprzedaży.
Prowadzenie rzetelnego lejka sprzedażowego w systemie CRM (zarządzania relacjami z klientami).
2) Obsługa i rozwój
Wdrożenie nowego klienta, dopinanie formalności.
Dalszy kontakt po spotkaniach, sprzedaż dodatkowa i rozszerzanie zakresu współpracy, pozyskiwanie referencji i studiów przypadków.
Przekazywanie informacji zwrotnych do marketingu (jakość kontaktów, potrzeby rynku).
Kogo szukamy
Doświadczenie w sprzedaży B2B; mile widziane w szkoleniach i consultingu.
Swobodna rozmowa z właścicielami i zarządami; łączysz wartość merytoryczną z konkretem sprzedażowym.
Nastawienie na wynik, konsekwencja w dalszym kontakcie, dobra organizacja własnego lejka sprzedażowego.
Gotowość do wyjazdów służbowych.
Praca stacjonarna w biurze w Rybniku.
Prawo jazdy kat. B; bardzo dobra znajomość polskiego; angielski – mile widziany.
Co oferujemy
Stałe wynagrodzenie + atrakcyjna prowizja od wyników (jasne zasady, realny wpływ).
Wsparcie merytoryczne (dostęp do naszych programów i trenerów), system szkoleń wewnętrznych.
Narzędzia do pozyskiwania klientów i pracy w systemie CRM (telefon, laptop (jesteśmy w świecie Apple); sensowny zestaw narzędzi).
Kontakty z działań marketingowych + materiały (studia przypadków, raporty, podcasty).
Ścieżka rozwoju (opiekun kluczowych klientów / menedżer ds. rozwoju biznesu), realny wpływ na ofertę i plan rozwoju rozwiązań.
Forma współpracy dopasowana do Ciebie: umowa o pracę lub współpraca B2B.
Twój 30-dniowy plan wdrożeniowy
0-14 dzień: wdrożenie, poznanie oferty i profilu idealnego klienta, praca w systemie CRM, pierwsze listy firm docelowych i scenariusze rozmów.
30 dzień: stały rytm pozyskiwania klientów i spotkań; pierwsze szanse na etapie oferta/negocjacje.
Jak rekrutujemy - krótko i konkretnie
Aplikacja (CV).
Rozmowa 1 (kompetencje sprzedażowe, dopasowanie do profilu klientów GBBC).
Zadanie (krótki zestaw praktyk dla profilu idealnego klienta).
Rozmowa 2 (spotkanie finałowe i omówienie warunków).