Gemius to globalna firma badawczo-technologiczna dostarczająca dane, a także zaawansowane rozwiązania marketingowe. Oferujemy kompleksowe usługi dla reklamodawców, właścicieli mediów i agencji reklamowych, wydawców oraz e-commerce. Jesteśmy częścią Global Insights Community, i członkiem IAB Europe. Nasze rozwiązania zostały wyróżnione przez IAB Research Awards 4 razy w kategorii pomiar odbiorców. Dzięki sile utalentowanych ludzi, unikatowemu procesowi przetwarzania danych i technologii, zapewniamy klientom nasze wysoko wartościowe produkty, niestandardowe rozwiązania, odpowiednią technologię i doskonałą obsługę. Wspieramy i uzasadniamy decyzje biznesowe naszych partnerów oraz sprawiamy, że wierzą w siłę danych od ponad 25 lat!
Dlaczego warto z nami pracować?
- będziesz mieć szerokie pole do wykazania własnej inicjatywy poprzez możliwość samodzielnej realizacji projektów oraz opracowywania i wdrażania własnych rozwiązań,
- oferujemy elastyczne godziny pracy,
- proponujemy Ci nieformalny styl pracy (brak dress codu, bardzo dobre relacje między pracownikami),
- zapewnimy Ci duże możliwości rozwoju (szkolenia zewnętrzne, wewnętrzne, konferencje, biblioteczkę firmową),
- zagwarantujemy Ci elastyczne warunki pracy (praca w trybie hybrydowym) oraz ciekawe benefity (m.in. zdrowa żywność, nauka języków obcych, masaże biurowe).
Do Twoich zadań należeć będzie m.in.:
- inicjowanie i wdrażanie działań marketingowych, które wspierają strategię firmy na rynku niemieckim,
- opracowanie strategii publikacji i kompleksowa opieka nad stroną firmową i stronami produktowymi,
- budowanie wiedzy o naszych produktach i zarządzanie działaniami związanymi z ich promocją,
- monitorowanie mediów oraz działań konkurencji,
- obsługa kanałów social media na rynku niemieckim
- zarządzanie promocją,
- budowanie wiedzy o naszych produktach i zarządzanie działaniami związanymi z ich promocją
- koordynowanie i udział w konferencjach oraz spotkaniach branżowych,
- prowadzenie ad-hocowych działań marketingowych.
Nasze wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. poziom C1) – warunek konieczny,
- dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2)- warunek konieczny
- doświadczenie na podobnym stanowisku, z sektora B2B, najlepiej w firmie z związanej z rynkiem on-line (np. u wydawcy internetowego, w firmie badawczej realizującej badania internetowe, domu mediowym lub agencji reklamowej),
- doświadczenie w międzynarodowych działaniach PR,
- znajomość rynku mediowego w Niemczech
- samodzielność w realizacji zadań,
- umiejętność tworzenia tekstów marketingowych, tzw. “lekkie pióro”,
- zaawansowana znajomość pakietu Office, w szczególności PowerPoint i Excel,
- umiejętność analizy danych i wyciągania na ich podstawie wniosków,
- komunikatywności oraz zaangażowania w powierzone zadania,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
Mile widziane:
- znajomość produktów Gemius,
- doświadczenie w pracy z klientem