Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży
Nowa
Sprzedaż

Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B1

Microsoft Office

dokumentacja

Salesforce

prawo zamówień publicznych

PZP

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

praca hybrydowa (Warszawa/Gliwice)


Jako Get IT Together specjalizujemy się w dostarczaniu wysoko wykwalifikowanych Ekspertów, w obszarach zarządzania projektami, architektury, analizy biznesowej i systemowej czy rozwoju oprogramowania.


Dla naszego klienta – wiodącej firmy działającej na rynku IT poszukujemy osoby na nowoutworzone stanowisko Specjalisty ds. Wsparcia Sprzedaży.


Co zyskasz pracując z naszym Klientem:

  • Elastyczną formę zatrudnienia: B2B lub umowa o pracę
  • Model pracy hybrydowej w dogodnie zlokalizowanych biurach w Warszawie lub Gliwicach
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa i inne)


Za co będziesz odpowiedzialny/a:

  • Współpraca z wewnętrznymi działami firmy w celu zapewnienia sprawnego przebiegu procesów sprzedażowych
  • Przygotowywanie oraz uzupełnianie dokumentacji, prowadzenie formalnej korespondencji
  • Samodzielne prowadzenie postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
  • Analiza warunków udziału w postępowaniu, kryteriów oceny ofert oraz wymagań formalnych
  • Sporządzanie i kompletowanie dokumentacji ofertowej zgodnie z wymaganiami SWZ
  • Bieżąca aktualizacja dokumentacji firmowej (m.in. KRK, KRS, zaświadczenia z ZUS i US)
  • Monitorowanie przebiegu postępowań przetargowych oraz wsparcie zespołu w realizacji zawartych umów


Jakie kompetencje są niezbędne:

Kompetencje twarde:

  • Minimum 1–2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Praktyczna znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Umiejętność analizy dokumentacji przetargowej
  • Biegła znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word i Excel)
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z platformami przetargowymi (np. e-Zamówienia, miniPortal)


Kompetencje miękkie:

  • Sumienność i odpowiedzialność
  • Zdolność analitycznego myślenia i interpretacji przepisów
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i terminów
  • Komunikatywność i zdolność do pracy zespołowej
  • Dbałość o szczegóły i dokładność


Rekomendowane oferty

Handlowiec/Account Manager

Nowa
Cooling Sp. z o.o.
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
Analiza Danych
Microsoft Office Excel
akcesoria komputerowe
Nowa