Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży

Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży

Sprzedaż

-, Gliwice +1 Lokalizacja

GET IT TOGETHER Sp. z o.o.

Pełny etat
UoP, B2B
Staż / Junior
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Office
dokumentacja
PZP
sprzedaż

Opis stanowiska

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

praca hybrydowa (Warszawa/Gliwice)


Jako Get IT Together specjalizujemy się w dostarczaniu wysoko wykwalifikowanych Ekspertów, w obszarach zarządzania projektami, architektury, analizy biznesowej i systemowej czy rozwoju oprogramowania.


Dla naszego klienta – wiodącej firmy działającej na rynku IT poszukujemy osoby na nowoutworzone stanowisko Specjalisty ds. Wsparcia Sprzedaży.


Co zyskasz pracując z naszym Klientem:

  • Elastyczną formę zatrudnienia: B2B lub umowa o pracę

  • Model pracy hybrydowej w dogodnie zlokalizowanych biurach w Warszawie lub Gliwicach

  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa i inne)


Za co będziesz odpowiedzialny/a:

  • Współpraca z wewnętrznymi działami firmy w celu zapewnienia sprawnego przebiegu procesów sprzedażowych

  • Przygotowywanie oraz uzupełnianie dokumentacji, prowadzenie formalnej korespondencji

  • Samodzielne prowadzenie postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych

  • Analiza warunków udziału w postępowaniu, kryteriów oceny ofert oraz wymagań formalnych

  • Sporządzanie i kompletowanie dokumentacji ofertowej zgodnie z wymaganiami SWZ

  • Bieżąca aktualizacja dokumentacji firmowej (m.in. KRK, KRS, zaświadczenia z ZUS i US)

  • Monitorowanie przebiegu postępowań przetargowych oraz wsparcie zespołu w realizacji zawartych umów


Jakie kompetencje są niezbędne:

Kompetencje twarde:

  • Minimum 1–2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku

  • Praktyczna znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych

  • Umiejętność analizy dokumentacji przetargowej

  • Biegła znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word i Excel)

  • Mile widziane doświadczenie w pracy z platformami przetargowymi (np. e-Zamówienia, miniPortal)


Kompetencje miękkie:

  • Sumienność i odpowiedzialność

  • Zdolność analitycznego myślenia i interpretacji przepisów

  • Samodzielność i dobra organizacja pracy własnej

  • Umiejętność pracy pod presją czasu i terminów

  • Komunikatywność i zdolność do pracy zespołowej

  • Dbałość o szczegóły i dokładność


Oferta dodana: 08.08.2025
Lokalizacja biura