Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
praca hybrydowa (Warszawa/Gliwice)
Jako Get IT Together specjalizujemy się w dostarczaniu wysoko wykwalifikowanych Ekspertów, w obszarach zarządzania projektami, architektury, analizy biznesowej i systemowej czy rozwoju oprogramowania.
Dla naszego klienta – wiodącej firmy działającej na rynku IT poszukujemy osoby na nowoutworzone stanowisko Specjalisty ds. Wsparcia Sprzedaży.
Co zyskasz pracując z naszym Klientem:
Elastyczną formę zatrudnienia: B2B lub umowa o pracę
Model pracy hybrydowej w dogodnie zlokalizowanych biurach w Warszawie lub Gliwicach
Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa i inne)
Za co będziesz odpowiedzialny/a:
Współpraca z wewnętrznymi działami firmy w celu zapewnienia sprawnego przebiegu procesów sprzedażowych
Przygotowywanie oraz uzupełnianie dokumentacji, prowadzenie formalnej korespondencji
Samodzielne prowadzenie postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
Analiza warunków udziału w postępowaniu, kryteriów oceny ofert oraz wymagań formalnych
Sporządzanie i kompletowanie dokumentacji ofertowej zgodnie z wymaganiami SWZ
Bieżąca aktualizacja dokumentacji firmowej (m.in. KRK, KRS, zaświadczenia z ZUS i US)
Monitorowanie przebiegu postępowań przetargowych oraz wsparcie zespołu w realizacji zawartych umów
Jakie kompetencje są niezbędne:
Kompetencje twarde:
Minimum 1–2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
Praktyczna znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
Umiejętność analizy dokumentacji przetargowej
Biegła znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word i Excel)
Mile widziane doświadczenie w pracy z platformami przetargowymi (np. e-Zamówienia, miniPortal)
Kompetencje miękkie:
Sumienność i odpowiedzialność
Zdolność analitycznego myślenia i interpretacji przepisów
Samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
Umiejętność pracy pod presją czasu i terminów
Komunikatywność i zdolność do pracy zespołowej
Dbałość o szczegóły i dokładność
Rekomendowane oferty