Cześć!
Do naszego zespołu poszukujemy Customer Success Managera.
Jako Customer Success Manager będziesz odpowiedzialny/a za koordynację i rozwój 7-osobowego zespołu CS, dbanie o długotrwałe relacje z naszymi klientami, rozwój i optymalizacja procesów i projektów w dziale mających na celu zwiększenie NPS i zmniejszenie Churn Rate.
Będziesz miał/a okazję brać udział w skalowaniu biznesów e-commerce naszych Klientów!
Obowiązki
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami agencji
- koordynacja pracy 7-osobowego zespołu Customer Success
- współpraca z zespołem w tematach rozwojowych (spotkania 1:1, rozmowy feedbackowe, dbanie o przepływ wiedzy w zespole, shadowing)
- współpraca z zespołami New Business oraz Performance w celu dostarczenia największej wartości dla klienta;
- budowanie, rozwijanie oraz optymalizowanie procesów w obszarze Customer Success (Customer Journey, Account Development Plan, onboarding klienta).
- zarządzanie tematem cross-sellingu i up-sellingu
- aktywne monitorowanie kluczowych wskaźników w zespole - NPS, Churn-rate, wartości dosprzedaży oraz inicjowanie działań mających na celu poprawę tych wskaźników
- uczestniczenie w spotkaniach core team’u (Zarząd + management) na temat projektów rozwojowych agencji
- czynne branie udziału w rozwoju oraz skalowaniu klientów e-commerce
Wymagania
- masz doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem
- masz doświadczenie w pracy z klientem e-commerce’owym
- znasz branżę digital marketingu, a w szczególności obszary tj. PPC, SEO,
- z łatwością nawiązujesz, a także utrzymujesz długotrwałe relacje (to bardzo ważne!)
- potrafisz wyciągać wnioski z sytuacji problematycznych i przekuwać je w rozwiązania/szanse
- analizujesz dane marketingowe i wysuwasz z nich cenne wnioski
- pracowałeś/aś na jednym z narzędzi TSM (np. Asana, ClickUp)
- potrafisz priorytetyzować zadania
- rozumiesz jak działa i jak ważna jest ścieżka klienta w agencji
- wiesz, że up-selling i cross-selling to rozwój klienta
- wiesz jak budować dobry wizerunek firmy w oczach klientów i partnerów,
Oferujemy
- kontrakt B2B,
- pracę hybrydową po okresie próbnym - 3 dni pracy z biura / 2 dni pracy z domu w tygodniu,
- współpracę z firmami będącymi liderami w swoich branżach,
- służbowego Macbooka i telefon,
- platformę benefitową, na której możesz wybrać świadczenia dopasowane do Ciebie,
- bardzo duże portfolio usług agencyjnych (co ułatwia dosprzedaż usług),
- atmosferę pełną otwartości i szacunku,
- pracę w agencji „top of mind” w naszej niszy,
- dbałość o to, by nasza marka była dobrze postrzegana,
- współpracę z HR Business Partnerem i możliwości rozwoju kompetencji miękkich,
- procesy, które usuwają chaos organizacyjny,
- poszukiwanie błędów w procesach, a nie w ludziach,
- zaufanie,
- wsparcie od każdego współpracownika,
- udział w konferencjach i szkoleniach.
Proces rekrutacyjny
👉 Zaaplikuj – jeśli spełniasz poniższe warunki – chętnie spotkamy się z Tobą na rozmowie rekrutacyjnej w formie Google Meet lub na żywo i przedstawimy Ci czym się zajmujemy. :)
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
- Jeśli Twoje CV spełni nasze oczekiwania, skontaktuje się z Tobą Dominika - HR Business Partnerka. (30-40 min.)
- Jeśli rozmowa wstępna okaże się pozytywna, drugim etapem będzie rozmowa w naszym biurze z Michałem - współzałożycielem Agencji. (1,5-2h)
- Trzecim etapem może być, ale nie musi spotkanie z Basią - CEO Get Noticed.