Oferty
Office Assistant (umowa na zastępstwo)
Nowa
Praca biurowa

Office Assistant (umowa na zastępstwo)

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

MicrosoftOffice365

Faktury

komunikatywność

administracja

Microsoft Office

Mile widziane

język angielski

Opis stanowiska

WE CREATE, WE DESIGN, WE TELL STORIES, WE LOVE IT


W GPD zajmujemy się markami kompleksowo. Planujemy, projektujemy, wdrażamy. Nie boimy się innowacji i eksperymentów, wciąż się rozwijamy i znosimy granice pomiędzy reklamą online i offline. Do wszystkich tematów podchodzimy globalnie, a kampanie 360° to nasza codzienność.


Od strategii i idei kreatywnej do realizacji kreacji w każdym obszarze komunikacji. Mamy kompetencje, doświadczenie i ambicje, by odpowiadać na wszystkie, nawet najbardziej nietypowe potrzeby biznesowe klientów. Tworzymy klasyczne formaty ATL i BTL, social media, ambienty, customer experience i platformy sprzedaży internetowej. Łączymy działania agencji reklamowej, studia filmowego i fotograficznego oraz partnera e-commerce. Robimy wszystko, co konieczne, by pracować dla najlepszych i z najlepszymi.


Mamy biuro w Poznaniu oraz własne studio filmowe oraz dom produkcyjny w Swadzimiu. To w nich przecinają się ścieżki najbardziej kreatywnych ludzi w naszej branży. Wybierz miejsce dla siebie i dołącz do nas, aplikując już dziś!


Office Assistant (umowa na zastępstwo)


Będziesz odpowiadać za:

  • Opiekę nad biurem, by było estetycznym i przyjaznym miejscem
  • Przyjmowanie gości oraz obsługę spotkań wewnętrznych
  • Obsługę korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz zarządzanie obiegiem dokumentów w firmie
  • Wprowadzanie i opisywanie faktur w systemie
  • Dbanie o zaopatrzenie m.in. w materiały biurowe, spożywcze i gospodarcze
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i dobrych relacji z Klientami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi poprzez zachowanie najwyższych standardów obsługi
  • Współpracę z dostawcami i kontrahentami firmy
  • Współpracę ze wszystkimi działami w firmie


Czego oczekujemy?

  • Minimum 1 roku doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie min B2
  • Szeroko pojętej zdolności interpersonalnych i komunikacyjnych
  • Umiejętności kreatywnego myślenia i radzenia sobie w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
  • Skrupulatności i rzetelności w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Bardzo dobrej organizacji pracy, wielozadaniowości i umiejętności ustalania priorytetów
  • Praktycznej znajomości MS Office


Co możemy Ci zaoferować?

  • Zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo (na okres około półtora roku)
  • Bezpłatną opiekę medyczną w LUXMED dla pracowników firmy oraz preferencyjne stawki pakietów dla partnerów i członków rodzin
  • Pakiety MULTISPORT w bardzo atrakcyjnych stawkach
  • Ubezpieczenie grupowe Allianz zarówno dla pracowników, jak i ich rodzin
  • Wsparcie psychologiczne dla każdego pracownika (zależnie od indywidualnych potrzeb)
  • Organizację oraz dofinansowanie szkoleń zależną od potrzeb zespołowych oraz indywidualnych
  • Spotkania integracyjne – przynajmniej 1 duża impreza w roku dla całej firmy oraz mniejsze wyjścia zespołowe
  • PSIEpiątki, czyli możliwość przyjścia do pracy z psem


tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Sprawdź podobne oferty pracy

Asystent / Asystentka Zarządu

Nowa
BEST S.A.
Gdynia
język angielski
przygotowywanie posiedzeń
Microsoft Office
Nowa

Specjalista ds. Administracji (m/k) na okres 6 miesięcy

Nowa
BUDIMEX S.A.
Sochaczew
administracja
Microsoft Office
Nowa

Specjalista ds. Wsparcia Księgowości

Nowa
Acturis Poland Sp. z o.o.
Wrocław
język angielski
język polski
Microsoft Office Excel
Nowa

Specjalista/ka ds. Administracji Kontraktów

Nowa
CANAL+ Polska S.A.
Warszawa
Microsoft Office Excel
Microsoft Office PowerPoint
język angielski
Nowa

Office Assistant

Nowa
ANIXE
Wrocław
English
Microsoft Office
Nowa