Jakie wyzwania stoją przed Tobą?
-
Współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacji dla agencji mediowych należących do Group One, największej niezależnej polskiej grupy marketingowo-technologicznej
-
Opracowywanie i realizacja action planów PR dla agencji--
-
Działania media relations, codzienna współpraca z dziennikarzami, opinion leaderami i partnerami (SAR, IAB, e-Izba, partnerzy technologiczni i mediowi)
-
Pozycjonowanie naszych ekspertów i liderów w mediach, na eventach oraz w social mediach
-
Realizacja i komunikacja projektów merytorycznych o tematyce marketingowej, m.in. badania, raporty, ebooki wraz z ich komunikacją i promocją
-
Poszukiwanie nieszablonowych form komunikacji PR oraz wykorzystywanie innowacji i narzędzi online marketingowych
Dołącz do nas, jeżeli posiadasz:
-
min. trzech lat doświadczenia w agencji PR lub w dziale PR korporacyjnego
-
wiedzę z zakresu technologii i marketingu, mile widziana znajomość branży mediowej
-
doświadczenie w samodzielnym tworzeniu strategii komunikacji i realizowaniu projektów PR od A do Z
-
relacje z dziennikarzami w obszarach: biznesu marketingu, technologii, gospodarki i handlu i umiejętności rozmów z mediami tak, aby osiągnąć cel
-
proaktywność w poszukiwaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań, narzędzi PR i niestandardowych form internetowych publikacji
-
podejście “nie ma rzeczy niemożliwych” nastawienia na rozwiązanie
-
nieszablonowego podejścia do PRu
-
lekkie pióro do informacji prasowych, którym dodajesz element “catchy”
-
świetną znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie - C1!
-
samodzielnegość zarządzania organizacją swojej pracy - koordynacja kilku projektów jednocześnie to Twój żywioł.
Co doceniają nasi eksperci:
-
możliwość nieustannego rozwoju i poszerzania kompetencji,
-
liderów i współpracowników, którzy są ekspertami w swoich dziedzinach,
-
2h w tygodniu na rozwój pasji lub spędzenie czasu z bliskimi (praca w piątki do 15:00),
-
pracę zdalną + zielone biuro w centrum Warszawy,
-
pracę hybrydową - nawet po pandemii!
-
zgrane teamy - 96% pracowników jest zadowolonych ze współpracy w swoim zespole,
-
prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport,
-
zaangażowanie organizacji w działania na rzecz klimatu - zerknij na naszą Deklarację z WWF Polska,
-
wzajemną wymianę wiedzy z najlepszymi ekspertami na rynku, np. dzięki Inspirującym Czwartkom, gdzie prezentowane są projekty, które zakończyły się spektakularnym sukcesem bądź spektakularną porażką,
-
system szkoleń wewnętrznych z każdej specjalizacji oraz szkoleń strategicznych - Szkoła Planowania i Strategii (program prowadzony przez zespół strategii Group One),
-
Megazespoły - regularne spotkania strategiczne wszystkich ekspertów obsługujących danego Klienta, niezależnie od specjalizacji oraz spółki, w której pracują,
-
wewnętrznie wypracowany system ewaluacji: rozmowy rozwojowe (2x w roku), jasną ścieżkę kariery, opis ról i odpowiedzialności, indywidualne podejście i możliwość zmiany specjalizacji,
-
dodatkowe benefity dla pracowników z min. 5-letnim stażem (+10 dni urlopu, wysokie ubezpieczenie),
-
program rozwojowy (People Manager, Best Performer),
-
świetną, niekorporacyjną atmosferę i otwartą komunikację,
-
umowę o pracę - po okresie próbnym na czas nieokreślony,
-
program onboardingowy oraz Buddy ułatwiający szybki start,
-
parking rowerowy, gaming room,
-
laptop i dostęp do Google Workspace - pracę z dowolnego miejsca na świecie! :)
Group One jest największą, niezależną grupą komunikacyjną w Polsce funkcjonującą na rynku od 2013 roku. Zatrudnia już ponad 400 osób. Oferuje klientom szeroki wachlarz usług, poczynając od strategicznych, przez kreatywne i mediowe, aż po technologiczne. Jej przewagą są silne digitalowe kompetencje, które od początku istnienia stanowiły trzon struktury – ponad 60% biznesu Group One to projekty on-linowe, które realizowane są z wykorzystaniem silnych relacji m.in. z Facebookiem i Google.
Oprócz stałego wzmacniania kompetencji digitalowych, Group One rozwija się, rozbudowując kompetencje strategiczne, kontentowe i zarządzania marką, tworząc unikalną ofertę na rynku.
Właścicielska struktura i niezależność Group One, pozwalają na elastyczność i szybkie reagowanie, by dostosowywać się do potrzeb rynku i Klienta. Model „Dom Komunikacji” i bliska współpraca pomiędzy wszystkimi podmiotami w grupie, sprawia, że Group One oferuje kompleksową, zintegrowaną obsługę. O najwyższej jakości działań świadczą liczne nagrody. Łącznie podmioty Group One otrzymały 52 statuetki Effie Awards.