Position at Wavemaker
Jesteśmy GroupM – największą na świecie grupą mediową skupiającą agencje należące do WPP – MediaCom, Mindshare i Wavemaker. Działamy dla nich w obszarach performance marketingu, programmatic advertising, searchu czy social media oraz wspólnych negocjacji, inwestycji w zaawansowane technologicznie narzędzia, kreację contentu i rozwiązań dla komunikacji w mediach cyfrowych.
Posiadamy certyfikaty Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023 & 2024, które potwierdzają, że nasza firma posiada i działa wedle określonych procesów i standardów HR-owych.
Dodatkowo jesteśmy #DIMAQEmployer! Czyli zaufanym partnerem do współpracy w zakresie digital marketingu. Tak więc dołączając do nas, pracujesz ze specjalistami, których kompetencje potwierdzone są międzynarodowym certyfikatem DIMAQ!
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Strategy (Media & Comms) Manager
Poszukiwany/a Kandytat(-ka) jest:
- Generalistą, nie specjalistą
- Twórcą, nie odtwórcą
- Wspierająca, nie rywalizująca
- Wewnątrzsterowna, nie oczekująca micromanagementu
Szukamy Ciebie, jeśli:
- Masz min. 4 lata doświadczenia w mediach / marketingu
- Masz doświadczenie w tworzeniu strategii mediowych i digitalowych
- Posiadasz doświadczenie w agencji mediowej
- Masz talent do syntezy informacji i strukturyzowania prezentacji – będziesz pełnić rolę architekta prezentacji strategicznych
- Znasz specyfikę planowania mediów online (nawet, jeśli nie kupiłaś(-eś) nigdy żadnej kampanii); znajomość realiów planowania i zakupu mediów offline będzie dodatkowym atutem.
- Rozumiesz, po co klienci prowadzą działania marketingowe i potrafisz rozmawiać o tym z biznesowymi osobami decyzyjnymi
- Potrafisz uargumentować, jak działania marketingowe przełożą się na cele biznesowe
- Masz zdolności analityczne – umiesz i lubisz pracować z liczbami
- Łatwo nawiązujesz kontakt z różnymi osobami – będziesz pracować w projektach z osobami o różnych profilach i poziomie seniorskości, współpracując z zespołami różnego typu (klienckich, mediowych, analitycznych, contentowych, commerce’owych)Projekty strategiczne w naszej agencji są zróżnicowane, dlatego, dodatkowe doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacyjnych/contentowych lub z obszaru technologii/danych/SEO/E-commerce będzie dużym atutem.
Jeśli czujesz, że masz potencjał, aby dodać wartość do pracy działu strategii i szukasz ciekawych wyzwań – aplikuj.
Co oferujemy:
- szeroką ofertę szkoleń sieciowych i lokalnych oraz bazę wiedzy dostępną dla wszystkich Pracowników,
- pakiet świadczeń finansowanych przez firmę: opiekę medyczną, kafeteryjny system benefitów/kartę sportową, ubezpieczenie grupowe na życie, dofinansowanie nauki języka angielskiego,
- różnorodne ścieżki karier w ramach firmy i grupy, szerokie możliwości rozwoju kompetencji poprzez dostęp do bogatej bazy zasobów wiedzowych,
- hybrydowy model pracy (duża elastyczność w łączeniu pracy zdalnej z pracą w biurze, które mieści się w Centrum Praskim Koneser),
- dodatkowe płatne dni wolne, krótsze piątki, programy wsparcia wellbeingu pracowników,
- pracę w inkluzywnym i wspierającym środowisku - 92% Pracowników biorących udział w tegorocznej ankiecie satysfakcji potwierdziło, że w firmie może czuć się w pełni sobą.