Xopero Software
Cześć! Tu Xopero Software! Jesteśmy wiodącym producentem oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych i disaster recovery. Mamy ponad 15-letnie doświadczenie na rynku. Nasze produkty to Xopero ONE, Xopero Unified Protection i GitProtect.io. Specjalizujemy się w zabezpieczaniu środowisk fizycznych, wirtualnych, usług SaaS oraz narzędzi DevOps (jako nieliczni na świecie!). Jesteśmy prekursorem rozwiązań chmurowych - byliśmy na rynku jeszcze zanim ktokolwiek w Polsce słyszał o usługach takich, jak Dropbox czy Google Drive. Z naszych rozwiązań korzystają użytkownicy na wszystkich kontynentach! Jesteśmy partnerem m.in. Orange, T-mobile, ESET.
Cześć,
tu Xopero Software! 👋🏻
Jesteśmy wiodącym producentem oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych i disaster recovery. Mamy ponad 15-letnie doświadczenie na rynku. Nasze produkty to Xopero ONE, Xopero Unified Protection i GitProtect.io. Specjalizujemy się w zabezpieczaniu środowisk fizycznych, wirtualnych, usług SaaS oraz narzędzi DevOps (jako nieliczni na świecie!). Jesteśmy prekursorem rozwiązań chmurowych - byliśmy na rynku jeszcze zanim ktokolwiek w Polsce słyszał o usługach takich, jak Dropbox czy Google Drive. Z naszych rozwiązań korzystają użytkownicy na wszystkich kontynentach! Jesteśmy partnerem m.in. Orange, T-mobile, ESET. Dzięki naszym produktom możesz zabezpieczyć całe środowisko biznesowe: od pojedynczego urządzenia po całą infrastrukturę IT! 🚀
Na ten rok zaplanowaliśmy kilkadziesiąt własnych eventów dla naszych Klientów i Partnerów w całej Polsce, kilka dużych eventów w USA i Europie, kilkudniowy wyjazd szkoleniowy dla naszych Klientów, oficjalną Galę dla Partnerów, wewnętrzną konferencję, oraz szereg eventów HR i Employer Brandingowych.
Dołącz do nas, jako Event Manager 😎
Twoje zadania:
➡ kompleksowe zarządzanie i organizacja wydarzeń (m.in. oficjalne gale, konferencje, szkolenia, warsztaty, roadshow, eventy wewnętrzne i HR-owe na dużą skalę);
➡ organizacja wydarzeń online - od webinarów po duże konferencje - dobór platformy, zarządzanie systemem biletowym, dobór tematyki i prelegentów, planowanie działań marketingowych, PR-owych i komunikacyjnych;
➡ planowanie i zarządzanie budżetem i kalendarzem eventowym - wybór wydarzeń branżowych, negocjacja pakietów sponsorskich, tworzenie szczegółowych planów działań, dobór reprezentacji firmowej, monitorowanie efektów, kontrola kosztów i optymalizacja wydatków;
➡ zarządzanie identyfikacją wizualną eventów oraz komunikacją pre- i post-eventową;
➡ współpraca z dostawcami i podwykonawcami, polegająca na negocjowaniu warunków współpracy, monitorowaniu realizacji zleceń;
➡ nadzór nad logistyką wydarzeń, w tym wybór lokalizacji, organizacja transportu, zakwaterowania i innych aspektów operacyjnych związanych z realizacją eventów;
➡ tworzenie materiałów promocyjnych i marketingowych, we współpracy z zespołami kreatywnymi i zewnętrznymi agencjami, w celu zapewnienia spójności komunikacji wizualnej i merytorycznej;
➡ raportowanie i analiza efektywności eventów, obejmujące przygotowywanie szczegółowych podsumowań oraz rekomendowanie działań usprawniających na podstawie zebranych danych i opinii uczestników;
➡ współpraca z innymi jednostkami organizacji w celu osiągnięcia wspólnych celów.
Nasze oczekiwania (must have):
➡ min. 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
➡ zdolność do samodzielnego prowadzenia projektów i strategicznego myślenia o planowaniu wydarzeń w kontekście realizacji celów biznesowych;
➡ udokumentowane sukcesy w organizacji eventów dla kilkuset/kilku tysięcy uczestników od etapu pomysłu do egzekucji i rozliczenia;
➡ doświadczenie w organizacji eventów online (znajomość platform, narzędzi do webinarów, systemów biletowych itd.);
➡ znajomość branży i agencji eventowych, konferansjerów, dźwiękowców, montażystów itd.;
➡ kreatywność i zaangażowanie w aktywną promocję i komunikację organizowanych wydarzeń;
➡ znajomość języka polskiego oraz angielskiego w stopniu zaawansowanym (C1/C2);
➡ umiejętność pracy z budżetami oraz negocjowania warunków współpracy z dostawcami i podwykonawcami;
➡ wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i zdolność do efektywnej pracy przy kilku projektach jednocześnie;
➡ gotowość do częstych wyjazdów jako wsparcie eventowe lub w celu oceny lokalizacji.
Nice to have:
➡ znajomość narzędzi do mass-mailingu;
➡ dobra znajomość i doświadczenie w prowadzeniu komunikacji na social media;
➡ umiejętność tworzenia angażujących treści wspierających komunikację eventową.
Wartości, którymi się kierujemy:
- Think Big - wyznaczamy sobie ambitne cele i wierzymy, że wszystko jest możliwe;
- Take Ownership - podejmowanie inicjatywy i proaktywność pomaga nam w rozwoju;
- Learn & Share - lubimy dzielić się wiedzą, co zwiększa naszą produktywność i pobudza do działania;
- Play Fair - traktujemy innych tak, jak sami chcemy być traktowani.
Nasza oferta
Stanowisko: Event Manager
Rodzaj umowy: UoP/B2B
Wynagrodzenie:
➡ UoP: 9000 - 11 000 PLN brutto
➡ B2B: 65 - 80 PLN netto/h + VAT
Wymiar pracy: pełny etat
Core hours: 9:00-15:00
Tryb pracy: zdalnie
Nasze biura:
➡ Gorzów Wielkopolski
➡ Kraków
➡ Warszawa
➡ Szczecinek
➡ Bielsko-Biała
Język pracy: polski i angielski
A ponadto, oferujemy:
💣 wszystkie niezbędne narzędzia i sprzęt;
💣 welcome pack z miłymi niespodziankami;
💣 26 paid days off (B2B);
💣 10 dni chorobowego (B2B);
💣 budżet szkoleniowy na Twój rozwój;
💣 bezpłatne lekcje języka angielskiego w czasie pracy;
💣 dofinansowanie do karty Multisport;
💣 prywatną opiekę medyczną Luxmed;
💣 Dzień na U - dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną;
💣 urlop menstruacyjny;
💣 ubezpieczenie na życie;
💣 wyprawkę dla dziecka;
💣 Xoperosy - to nasza wyjątkowa gala, podczas której wyłaniamy najlepszych pracowników;
💣 impreza świąteczna i świąteczne prezenty to nasza tradycja;
💣 dwa razy w roku organizujemy wyjazdy integracyjne!
💣 …a mniejsze integracje częściej, więc fajnie jakby odległość do nas nie była problemem 😎
Proces rekrutacyjny
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP
Sprawdź podobne oferty pracy