Oferty
GroupM | Media Planner (AP)
Media

GroupM | Media Planner (AP)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
GroupM

GroupM

Jesteśmy największą grupą mediową w Polsce, w skład której wchodzą czołowe domy mediowe: EssenceMediacom, Mindshare,Wavemaker, GroupM. Posiadamy Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023 & 2024, a nasze kompetencje są potwierdzone certyfikatem DIMAQ! #DIMAQEmployer. Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

digital marketing

Microsoft Office Excel

PowerPoint

tv

kampanie

język angielski

angielski

Opis stanowiska

Otwórz drzwi do kariery z GroupM - rekrutujemy!


Kim jesteśmy?


Jako GroupM wspieramy naszych partnerów biznesowych w realizacji ich celów. Jako zespół, stawiamy na innowacyjną kulturę pracy i dynamiczny rozwój w obszarze mediów.

W związku z rozszerzaniem naszej działalności, szukamy osób, które chcą rozwijać swoją karierę w Planowaniu Mediów – bez względu na to, na jakim etapie rozwoju jesteś!

 

Kogo szukamy?

  • osób o różnym stopniu doświadczenia w planowaniu mediów 360 – od juniora do managera,
  • osób zainteresowanych nauką planowania wszystkich mediów – entry level.

 

Niezależnie od stanowiska będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który odpowiada za strategię i planowanie mediów do poziomu szczegółowości jakim jest kanał komunikacji.

Dołączając do AP, będziesz mieć szansę wykorzystać swoje umiejętności strategiczne oraz holistyczą wiedzę mediową w planowaniu, jednocześnie odpowiadając za budowanie relacji z Klientami oraz rozwijanie biznesu poprzez proponowanie naszych nowych rozwiązań.

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • szeroko rozumiany Client Service, czyli profesjonalna komunikacja z Klientem, doradztwo, rozumienie potrzeb i odpowiadanie na nie,
  • przygotowywanie strategii marketingowych we wszystkich mediach,
  • przygotowywanie analiz i rekomendacji oraz ich prezentacja przed Klientem.

 

W wykonywaniu powyższych zadań pomoże Ci: 

  • doświadczenie w prowadzeniu kampanii digitalowych i wiedza strategiczna dotyczącą mediów offline, w tym TV, (dla entry level zainteresowanie tym obszarem),
  • znajomość Excel i PowerPoint w stopniu umożliwiającym Ci swobodną pracę przy tworzeniu analiz/ raportów dotyczących konkurencji, wydatków, czy trendów rynkowych,
  • swobodna komunikacja w języku angielskim (min. B2).

Świetnie odnajdziesz się w naszym zespole jeśli jesteś cechujesz się skrupulatnością, lubisz challengować pomysły i działasz proaktywnie 😊.  

 

Czego możesz spodziewać się po nas?  

  • jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę,
  • dzielimy się wiedzą,
  • mamy dostęp do najnowszych technologii jako jedni z pierwszych,
  • umowy o pracę,
  • benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej i opieki medycznej,
  • pracy hybrydowej,
  • braku dress code, czyli luźniej, przyjaznej atmosfery.

Sprawdź podobne oferty pracy

Paid Search Executive

Nowa
Assembly Global
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
English
Paid Search
Google Ads
Nowa

Gaming & Esport Project Manager

Nowa
Fantasyexpo - GX Studio
Katowice
, Praca zdalna
Zdalnie
esport
project management
Nowa

Autor/Autorka Commentary

Nowa
Eurozet
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
przygotowywanie autorskich materiałów
Commentary
youtube
Nowa

Media Manager

Nowa
Altavia Kamikaze Sp. z o.o.
Warszawa
język angielski
Nowa

Digital Media Buyer

Nowa
Growton Group
Warszawa
analiza
Google Analytics
digital
Nowa