• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaMarketingMarketingWPP Open Door | Non-TV (AT)_Amazon
    WPP Open Door | Non-TV (AT)_Amazon
    Marketing
    GroupM

    WPP Open Door | Non-TV (AT)_Amazon

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa
    GroupM

    GroupM

    Jesteśmy największą grupą mediową w Polsce, w skład której wchodzą czołowe domy mediowe: EssenceMediacom, Mindshare Wavemaker. Posiadamy Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023 & 2024, a nasze kompetencje są potwierdzone certyfikatem DIMAQ! #DIMAQEmployer. Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.

    Zobacz profil pracodawcy

    Wymagane umiejętności

    kampanie

    Microsoft Office Excel

    język angielski

    Opis stanowiska

    Position at GroupM

    Otwórz drzwi do kariery z Amazonem – WPP Open Door rekrutuje!

     

    Kim jesteśmy?


    WPP OPEN DOOR to zupełnie nowy model partnera, który powstał z myślą o wsparciu Amazon w realizacji ich celów biznesowych. Jako zespół, stawiamy na innowacyjną kulturę pracy i dynamiczny rozwój w obszarze mediów. 

    W związku z rozszerzaniem naszej działalności, szukamy osób, które chcą rozwijać swoją karierę w mediach Non-TV (OOH, Prasa, Cinema) - bez względu na to, na jakim etapie rozwoju jesteś!

     

    Kogo szukamy?

    • osób o różnym stopniu doświadczenia w mediach Non-TV (OOH, Prasa, Cinema) – od juniora do managera
    • osób zainteresowanych rozwojem w mediach Non-TV (OOH, Prasa, Cinema) – entry level

    Niezależnie od stanowiska, będziesz współtworzyć zespół Activation Team, który rozłożone wcześniej touchpointy i przyporządkowane im cele mediowe, finalizuje.

    Prócz osób tworzących Twój team, będziesz współpracować z zespołami odpowiedzialnymi za strategię i planowanie taktyczne mediów. 

     

    Do Twoich zadań należeć będzie:

    • planowanie i realizacja kampanii outdoorowych, w kinie i prasie,
    • monitoring i przygotowywanie raportów z przeprowadzanych kampanii,
    • wsparcie merytoryczne plannerów z agencji w zakresie planowanych mediów.

     

    W wykonywaniu powyższych zadań pomoże Ci: 

    • doświadczenie w realizacji kampanii OOH, Cinema, Print, (dla entry level zainteresowanie tym obszarem),
    • swobodna komunikacja w języku angielskim (min. B2),
    • znajomość Excela co najmniej na poziomie tabel przestawnych,
    • umiejętność samodzielnego tworzenia analiz i raportów.

    Świetnie odnajdziesz się w naszym teamie jeśli cenisz pracę zespołową.

     

    Czego możesz spodziewać się po nas?  

    • jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę,
    • dzielimy się wiedzą,
    • mamy dostęp do najnowszych technologii jako jedni z pierwszych,
    • umowy o pracę,
    • benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej i opieki medycznej,
    • pracy hybrydowej,
    • braku dress code, czyli luźniej, przyjaznej atmosfery.


    Wszystkie ofertyWarszawaMarketingMarketingWPP Open Door | Non-TV (AT)_Amazon

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Marketing + SEO Copywriter [płatny staż]

    Nowa
    Alfa Rank Michał Pukło
    Kraków
    e-commerce
    SEO
    copywriting
    Nowa

    Marketing Account Manager - branża gamingowa 🚀🎮

    Nowa
    1 090 - 2 028 usd
    Adtogame
    Poznań
    dobra organizacja pracy
    odpowiedzialność
    język angielski
    Nowa

    Specjalista ds. digital marketingu

    Nowa
    AGROAS
    Grodków
    Google Analytics
    Google Ads
    Kampanie reklamowa
    Nowa

    Account Supervisor

    Nowa
    180heartbeats + Jung von Matt
    Warszawa
    client service
    project management
    account manager
    Nowa

    Brand Strategist

    Nowa
    Admind
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    branding
    strategy
    Leadership
    Nowa