📱 Jako Grupa Blix rozwijamy najpopularniejsze aplikacje zakupowe w Polsce – BLIX, Zdrowe Zakupy i Qpony, z których korzysta ponad 6 mln smart shopperów. Rozwijamy rynek reklamy mobilnej, wspierając sprzedaż wiodących marek FMCG, producentów i sieci handlowych. Jesteśmy również obecni na rynkach ukraińskim oraz rumuńskim i planujemy dalszą ekspansję.
👤Szukamy osoby, która z sukcesem budowała i zarządzała zespołem sprzedażowym współpracującym z branżą FMCG. Doskonale zna rynek reklamy mobilnej oraz digital marketingu. Świat domów mediowych i agencji nie jest jej obcy. Jest zmotywowana do działania oraz cały czas chętnie rozwija swoje umiejętności.
👉PRACA ZDALNA / WARSZAWA
👉NA WYNAGRODZENIE: 13 000 - 15 000 + PREMIA brutto / UoP netto / B2B
👉 Zadania:
- Współtworzenie i realizowanie strategii sprzedaży zespołu współpracującego z domami mediowymi i agencjami.
- Planowanie oraz egzekucja planu sprzedażowego wspólnie z członkami zespołu.
- Delegowanie i nadzorowanie zadań członków zespołu.
- Wspieranie pracowników zarówno w codziennych działaniach, jak i długofalowym rozwoju.
- Zawieranie umów z klientami i negocjowanie ich warunków.
- Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, a następnie budowanie z nimi pozytywnych relacji (m.in. spotkania F2F, webinary, konferencje).
- Utrzymywanie dobrych kontaktów z obecnymi klientami (prowadzenie spotkań stacjonarnych w Warszawie).
- Tworzenie treści edukacyjnych i edukowanie (prezentacje/webinary) klientów w zakresie wiedzy o branży FMCG, retail w kontekście narzędzi mobile marketingu.
- Efektywne analizowanie danych/raportów, umiejętność wyciągania z nich wniosków i adekwatne reagowanie.
- Raportowanie działań i wyników zespołu do managerów wyższego szczebla.
- Udział w eventach branżowych między innymi: Forum IAB, Fresh Talents, Power of Brands, IAB MIxx Awards.
👉 Wymagania:
- Minimum 3-letnie doświadczenie w podobnej roli w szybko rosnącej firmie mediowo-technologicznej.
- Minimum 3-letnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem sprzedaży współpracującym z domami mediowymi, agencjami i/lub klientami bezpośrednimi (preferowana sprzedaż mediów).
- Doświadczenie w prezentacjach dla wyższej kadry zarządzającej.
- Znajomość rynku reklamy internetowej (formaty reklamowe, modele rozliczeń, cenniki).
- Umiejętność analizy danych oraz przygotowywania raportów.
- Udokumentowane sukcesy w osiąganiu celów sprzedażowych.
- Znajomość i doświadczenie w pracy z narzędziami typu CMR.
- Chęć do rozwoju i nauki o produktach reklamy digital i rynków fmcg/ retail.
- Otwartość na różne opinie, pomysły i chęć testowania nowych rozwiązań.
👉Umiejętności miękkie:
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne.
- Umiejętność budowania relacji i negocjacji.
- Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji.
- Umiejętność przyjmowania i dawania konstruktywnego feedbacku.
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w warunkach wymagających sprawnych, trafnych decyzji.
💡Rzeczy, o których powinieneś(-aś) wiedzieć:
- Pracujemy zdalnie, jednak w przypadku działu Sales oczekujemy również możliwości okazjonalnej pracy stacjonarnej z Warszawy ze względu na współpracę z klientami
- Pracujemy w elastycznych godzinach, równocześnie chcemy, żebyś był dostępny(-a) w Core Hours (10.00 - 15.00).
- Pracujemy nad rozwojem własnych produktów/aplikacji, dlatego zależy nam na osobach, które mają drive i chcą wygrywać budując sukces rozwijanej in-house marki.
- Komunikujemy się głównie na Slacku, do spotkań wykorzystujemy Google Meet.
💰 Wynagrodzenie i benefity:
- Dowolna forma zatrudnienia.
- Multisport, Luxmed, Ubezpieczenie NN.
- Integracje ogólnofirmowe (2 razy do roku) i zespołowe (zależnie od chęci zespołu).
- Bonusy okolicznościowe z okazji ślubu dla par dwu- i jednopłciowych, narodzin dziecka oraz wyprawka dla adoptowanego zwierzęcia.
👉 Proces rekrutacji:
- Wysyłasz do nas swoje CV.
- Analizujemy Twoje dokumenty.
- Rozmawiamy! Screening z Rekruterką - Pauliną. Spotkanie odbywa się na Google Meet i trwa około 45 min, w tym Ty czasie poznasz Grupę Blix, a my lepiej poznamy Ciebie.
- Realizujesz zadanie - otrzymasz od nas zadanie, które pozwoli nam ocenić Twoje umiejętności oraz wiedzę. Czas na jego wykonanie to 3 dni.
- Spotkanie z Hiring Managerem - Łukaszem Moszyńskim. Na tym spotkaniu zostanie omówione zadanie i pojawią się dodatkowe pytania weryfikujące Twoje doświadczenie i umiejętności. Ten etap trwa około 1h.
- Spotkanie z Vice-President - Marcinem Lenkiewiczem - ostatni etap, który potrwa około 45 min. Nasz końcowy check przed podjęciem ostatecznej decyzji (etap, który może odbyć się stacjonarnie w Warszawie).
- Nasz feedback dla Ciebie.
- Rozpoczynamy współpracę!
Zobacz, co robimy jako Grupa Blix! https://grupablix.pl/ 😊