Jako Grupa Blix rozwijamy najpopularniejsze aplikacje zakupowe w Polsce – BLIX, Zdrowe Zakupy i Qpony, z których rocznie korzysta ponad 6 mln smart shopperów. Działamy na styku technologii i codziennych potrzeb, umożliwiając naszym użytkownikom podejmowanie świadomych decyzji zakupowych. Podbijamy rynek reklamy mobilnej, wspierając sprzedaż największych marek, producentów i sieci handlowych. Jesteśmy obecni również poza granicami Polski – na rynkach ukraińskim i rumuńskim.
Dołączając do nas, trafisz na ludzi, którzy grają do jednej bramki, komunikują się otwarcie i pomagają sobie. Zauważysz, że każda osoba czuje się odpowiedzialna za wyniki swoje i zespołu, co buduje w nas autentyczne zaufanie. Może Cię zaskoczyć nasza odwaga w myśleniu poza schematami i pragmatyzm, dzięki którym sięgamy po nowości i sprawnie zmieniamy to, co może działać lepiej.
Jeśli szukasz miejsca, gdzie zespołowość spotyka się z wynikami, dołącz do nas!
Potencjał wzrostowy naszych aplikacji jest wciąż znaczący, dlatego rozbudowaliśmy dział Marketingu o nowe role - jedną z nich jest Performance Marketing Lead. Jeżeli jesteś osobą, która Performance Marketing dla aplikacji mobilnych zna na wylot, potrafi metodycznie budować oraz optymalizować multi-kanałowe strategie akwizycyjne, a jednocześnie nie boisz się odpowiedzialności, lubisz bezpośredni wpływ na biznes i dobrze odnajdujesz się w pracy w zespole, to chętnie Cię poznamy!
👉PRACA ZDALNA
👉PRACA NA CAŁY ETAT
✅ Zadania:
Twoim celem będzie dalsze skalowanie strategii performance marketingowej aplikacji mobilnych należących do Grupy Blix, w tym jej egzekucja, prawidłowa atrybucja oraz ciągła optymalizacja względem celów rozwojowych i kosztu pozyskania użytkownika.
Szczegółowe zadania:
- Skalowanie i optymalizacja działań w obecnie używanych kanałach akwizycyjnych.
- Eksploracja nowych kanałów i formatów (sieci reklamowe, wideo).
- Właściwa atrybucja wyników działań akwizycyjnych.
- Skalowanie i optymalizacja działań remarketingowych.
- Analiza, raportowanie i prognozowanie kluczowych KPIs.
- Zarządzanie obszarem ASO we współpracy z agencją zewnętrzną.
- Zarządzanie procesem kreatywnym we współpracy z designerką in-house.
- Zarządzanie agendą testową (kreacje, stawki, budżety).
- Koordynacja współpracy z agencją (kanały Meta).
👉 Po czym poznamy jak Ci idzie:
- Realizacja celów instalacyjnych przy założonej efektywności (CPI) oraz budżecie.
- Realizacja projektów strategicznych (np. model atrybucji) w założonym czasie.
- Efektywne zarządzanie procesem kreatywnym (backlog, wyciąganie wniosków) i raportowym.
Jak widzisz - nie musisz domyślać się jakie są Twoje wyniki. Będziesz na bieżąco otrzymywać od nas feedback.
MUST
- Masz min. 4-5 letnie doświadczenie w zarządzaniu kampaniami akwizycyjnymi dla aplikacji mobilnych o znaczącej skali.
- Czujesz się komfortowo operując zarówno na poziomie strategicznym, jak i egzekucyjnym - nie masz problemu z samodzielnym zarządzaniem kampaniami.
- Jesteś ekspertem/ką w obszarze Google Ads, bardzo dobrze znasz Meta Ads.
- Masz też doświadczenia z innymi sieciami mobilnymi.
- Potrafisz atrybuować i raportować wyniki działań akwizycyjnych z pomocą narzędzi typu MMP (idealnie doświadczenie z Kochavą).
- Masz doświadczenie w rozszerzaniu działań performance o nowe kanały oraz integrowaniu ich z narzędziami analitycznymi.
- Tworzysz klarowne briefy dla zespołu graficznego.
- Piszesz skuteczne copy do reklam tekstowych, graficznych i wideo.
- Marketing to Twoja pasja - jesteś na bieżąco z nowymi trendami.
- Posługujesz się językiem angielskim co najmniej na poziomie komunikatywnym.
NICE TO HAVE
- Doświadczenie w e-commerce / retail / gaming.
- Znajomość YouTube’a jako narzędzia dla emisji kampanii świadomościowych.
- Pierwsze doświadczenia z wykorzystaniem AI w działaniach Performance.
- Doświadczenie we współpracy z zespołem Produktu.
Umiejętności miękkie:
- Krytyczne myślenie i umiejętności analityczne - zdolność do wyciągania wniosków z wielu źródeł oraz przekuwania ich w działanie
- Inicjatywa - proaktywna postawa względem realizacji postawionych celów
- Samodzielność - skuteczność w realizacji zadań bez nadzoru lidera
- Odpowiedzialność - dotrzymywanie uzgodnionych terminów i jakości pracy
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne - skuteczna współpraca z zespołem
- Dobra organizacja pracy - wysoka efektywność osobista, metodyczne podejście do zadań, dążenie do automatyzacji procesów gdzie jest to możliwe
-
Pierwsze trzy miesiące to czas na wdrożenie się i poznanie zespołu. Będziesz mieć przestrzeń na spokojne opanowanie swoich obowiązków i poznanie kultury pracy.
-
Pracujemy w zdalnym środowisku, które pozwala łączyć zawodowe ambicje z prywatnym życiem.
-
Elastyczne podejście - chcemy być dostępni dla siebie w kluczowych momentach dnia (10.00-15.00).
-
Rozwijamy własne produkty, dlatego zależy nam na osobach z pasją i determinacją do osiągania sukcesów, które chcą wspólnie budować silną, rozpoznawalną markę in-house.
- Komunikujemy się głównie na Slacku, do spotkań wykorzystujemy Google Meet.
- Dowolna forma zatrudnienia.
- Już od pierwszych dni pracy możesz korzystać z naszych benefitów: Multisport, Luxmed, Ubezpieczenie NN.
- Integracje ogólnofirmowe (2 razy do roku) i budżet na spotkania zespołowe.
- Bonusy okolicznościowe z okazji ślubu dla par dwu- i jednopłciowych, narodzin i adopcji dziecka oraz wyprawka dla adoptowanego zwierzęcia.
- W lipcu i sierpniu w piątki pracujemy godzinę krócej. ☀️ 🏝️
Dbamy o to, by proces rekrutacyjny był transparentny i komfortowy. Każdy krok służy nie tylko ocenie Twoich umiejętności, ale również wzajemnemu poznaniu – zależy nam, żebyś czuł/a się dobrze w naszym zespole.
- Wysyłasz CV, które czyta Kuba (Marketing Director).
- Zapraszamy Cię na spotkanie z Pauliną (Rekruterka, która postara się Ciebie poznać pod kątem Twoich oczekiwań i wartości.
- Na drugim spotkaniu poznajecie się z Kubą, nadal rozmawiacie o wartościach i wchodzicie w technikalia.
- Wysyłamy Ci zadanie, żeby sprawdzić Twoje kompetencje specjalistyczne i to w jaki sposób myślisz o rozwiązaniach.
- Spotykamy się żeby omówić zadanie. Na tym spotkaniu poznasz Kubę Jeziornego. (COO Grupy Blix). Na tym spotkaniu będzie również obecny Kuba Sobczak.
- I Ty i my podejmujemy decyzję o podjęciu współpracy.
Na żadnym etapie nie pozostajesz bez odpowiedzi. Im dalej jesteś, tym więcej konstruktywnego feedbacku będziemy w stanie Ci przekazać.
Nie czekaj – aplikuj i dołącz do zespołu, który zmienia sposób, w jaki miliony ludzi robią zakupy! Więcej o nas znajdziesz na www.grupablix.pl.