Oferty
Performance Marketing Lead
Nowa
Marketing

Performance Marketing Lead

18 000 - 22 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
18 000 - 22 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

aplikacje

digital marketing

performance marketing

analiza

odpowiedzialność

samodzielność

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

🏢 O nas:

Jako Grupa Blix rozwijamy najpopularniejsze aplikacje zakupowe w Polsce – BLIX, Zdrowe Zakupy i Qpony, z których rocznie korzysta ponad 6 mln smart shopperów. Działamy na styku technologii i codziennych potrzeb, umożliwiając naszym użytkownikom podejmowanie świadomych decyzji zakupowych. Podbijamy rynek reklamy mobilnej, wspierając sprzedaż największych marek, producentów i sieci handlowych. Jesteśmy obecni również poza granicami Polski – na rynkach ukraińskim i rumuńskim.


Dołączając do nas, trafisz na ludzi, którzy grają do jednej bramki, komunikują się otwarcie i pomagają sobie. Zauważysz, że każda osoba czuje się odpowiedzialna za wyniki swoje i zespołu, co buduje w nas autentyczne zaufanie. Może Cię zaskoczyć nasza odwaga w myśleniu poza schematami i pragmatyzm, dzięki którym sięgamy po nowości i sprawnie zmieniamy to, co może działać lepiej. 


Jeśli szukasz miejsca, gdzie zespołowość spotyka się z wynikami, dołącz do nas!



👤 O roli:

Potencjał wzrostowy naszych aplikacji jest wciąż znaczący, dlatego rozbudowaliśmy dział Marketingu o nowe role - jedną z nich jest Performance Marketing Lead. Jeżeli jesteś osobą, która Performance Marketing dla aplikacji mobilnych zna na wylot, potrafi metodycznie budować oraz optymalizować multi-kanałowe strategie akwizycyjne, a jednocześnie nie boisz się odpowiedzialności, lubisz bezpośredni wpływ na biznes i dobrze odnajdujesz się w pracy w zespole, to chętnie Cię poznamy!


👉PRACA ZDALNA

👉PRACA NA CAŁY ETAT


✅ Zadania:

Twoim celem będzie dalsze skalowanie strategii performance marketingowej aplikacji mobilnych należących do Grupy Blix, w tym jej egzekucja, prawidłowa atrybucja oraz ciągła optymalizacja względem celów rozwojowych i kosztu pozyskania użytkownika.


Szczegółowe zadania:

  • Skalowanie i optymalizacja działań w obecnie używanych kanałach akwizycyjnych.
  • Eksploracja nowych kanałów i formatów (sieci reklamowe, wideo).
  • Właściwa atrybucja wyników działań akwizycyjnych.
  • Skalowanie i optymalizacja działań remarketingowych.
  • Analiza, raportowanie i prognozowanie kluczowych KPIs. 
  • Zarządzanie obszarem ASO we współpracy z agencją zewnętrzną.
  • Zarządzanie procesem kreatywnym we współpracy z designerką in-house.
  • Zarządzanie agendą testową (kreacje, stawki, budżety).
  • Koordynacja współpracy z agencją (kanały Meta).


👉 Po czym poznamy jak Ci idzie:

  • Realizacja celów instalacyjnych przy założonej efektywności (CPI) oraz budżecie.
  • Realizacja projektów strategicznych (np. model atrybucji) w założonym czasie.
  • Efektywne zarządzanie procesem kreatywnym (backlog, wyciąganie wniosków) i raportowym.


Jak widzisz - nie musisz domyślać się jakie są Twoje wyniki. Będziesz na bieżąco otrzymywać od nas feedback.


👤O Tobie:

MUST 

  • Masz min. 4-5 letnie doświadczenie w zarządzaniu kampaniami akwizycyjnymi dla aplikacji mobilnych o znaczącej skali.
  • Czujesz się komfortowo operując zarówno na poziomie strategicznym, jak i egzekucyjnym - nie masz problemu z samodzielnym zarządzaniem kampaniami.
  • Jesteś ekspertem/ką w obszarze Google Ads, bardzo dobrze znasz Meta Ads.
  • Masz też doświadczenia z innymi sieciami mobilnymi.
  • Potrafisz atrybuować i raportować wyniki działań akwizycyjnych z pomocą narzędzi typu MMP (idealnie doświadczenie z Kochavą).
  • Masz doświadczenie w rozszerzaniu działań performance o nowe kanały oraz integrowaniu ich z narzędziami analitycznymi.
  • Tworzysz klarowne briefy dla zespołu graficznego.
  • Piszesz skuteczne copy do reklam tekstowych, graficznych i wideo.
  • Marketing to Twoja pasja - jesteś na bieżąco z nowymi trendami.
  • Posługujesz się językiem angielskim co najmniej na poziomie komunikatywnym.


NICE TO HAVE

  • Doświadczenie w e-commerce / retail / gaming.
  • Znajomość YouTube’a jako narzędzia dla emisji kampanii świadomościowych.
  • Pierwsze doświadczenia z wykorzystaniem AI w działaniach Performance.
  • Doświadczenie we współpracy z zespołem Produktu.


Umiejętności miękkie:

  • Krytyczne myślenie i umiejętności analityczne - zdolność do wyciągania wniosków z wielu źródeł oraz przekuwania ich w działanie.
  • Inicjatywa - proaktywna postawa względem realizacji postawionych celów.
  • Samodzielność - skuteczność w realizacji zadań bez nadzoru lidera.
  • Odpowiedzialność - dotrzymywanie uzgodnionych terminów i jakości pracy.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne - skuteczna współpraca z zespołem.
  • Dobra organizacja pracy - wysoka efektywność osobista, metodyczne podejście do zadań, dążenie do automatyzacji procesów gdzie jest to możliwe.


💡 Rzeczy, o których powinieneś(-aś) wiedzieć:

  • Pierwsze trzy miesiące to czas na wdrożenie się i poznanie zespołu. Będziesz mieć przestrzeń na spokojne opanowanie swoich obowiązków i poznanie kultury pracy.
  • Pracujemy w zdalnym środowisku, które pozwala łączyć zawodowe ambicje z prywatnym życiem.
  • Elastyczne podejście - chcemy być dostępni dla siebie w kluczowych momentach dnia (10.00-15.00).
  • Rozwijamy własne produkty, dlatego zależy nam na osobach z pasją i determinacją do osiągania sukcesów, które chcą wspólnie budować silną, rozpoznawalną markę in-house.  
  • Komunikujemy się głównie na Slacku, do spotkań wykorzystujemy Google Meet.


💰 Wynagrodzenie i benefity:

  • Dowolna forma zatrudnienia.
  • Już od pierwszych dni pracy możesz korzystać z naszych benefitów: Multisport, Luxmed, Ubezpieczenie NN.
  • Integracje ogólnofirmowe (2 razy do roku) i budżet na spotkania zespołowe.
  • Bonusy okolicznościowe z okazji ślubu dla par dwu- i jednopłciowych, narodzin i adopcji dziecka oraz wyprawka dla adoptowanego zwierzęcia.
  • W lipcu i sierpniu w piątki pracujemy godzinę krócej. ☀️ 🏝️


👉 Etapy rekrutacji:

Dbamy o to, by proces rekrutacyjny był transparentny i komfortowy. Każdy krok służy nie tylko ocenie Twoich umiejętności, ale również wzajemnemu poznaniu – zależy nam, żebyś czuł/a się dobrze w naszym zespole.


  1. Wysyłasz CV, które czyta Kuba (Marketing Director). 
  2. Zapraszamy Cię na spotkanie z Pauliną (Rekruterka), która postara się Ciebie poznać pod kątem Twoich oczekiwań i wartości. 
  3. Na drugim spotkaniu poznajecie się z Kubą, nadal rozmawiacie o wartościach i wchodzicie w technikalia.
  4. Wysyłamy Ci zadanie, żeby sprawdzić Twoje kompetencje specjalistyczne i to w jaki sposób myślisz o rozwiązaniach. 
  5. Spotykamy się żeby omówić zadanie. Na tym spotkaniu poznasz Kubę Jeziornego (COO Grupy Blix), będzie również obecny Kuba Sobczak.
  6. I Ty i my podejmujemy decyzję o podjęciu współpracy. 


Na żadnym etapie nie pozostajesz bez odpowiedzi. Im dalej jesteś, tym więcej konstruktywnego feedbacku będziemy w stanie Ci przekazać.   


Nie czekaj – aplikuj i dołącz do zespołu, który zmienia sposób, w jaki miliony ludzi robią zakupy! Więcej o nas znajdziesz na www.grupablix.pl.

18 000 - 22 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

18 000 - 22 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

Sprawdź podobne oferty pracy

Junior Paid Ads Specialist

Nowa
AdValley
Warszawa
Meta Ads
Microsoft Office Excel
Nowa

Google Ads Specialist

Nowa
8 000 - 12 000 pln
Bukmacherska Sp. z o.o.
Warszawa
Google Ads
język angielski
Google Tag Manager
Nowa

Performance Marketing Specialist - Facebook Ads, Google Ads

Nowa
8 300 - 11 000 pln
EOU sp. z o.o.
Warszawa
analityczne myślenie
Meta/Google Ads
Performance
Nowa

Przedsiębiorczy Senior META Ads - zdalnie

Nowa
8 000 - 10 000 pln
Kaman Marketing
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
marketing
PPC
Google Analytics
Nowa

PPC Specialist (Google Ads) w AdEverest

Nowa
6 000 - 8 500 pln
Adeverest
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
performance marketing
SEM
Tag manager
Nowa