Grupa Eurozet to wspólny szyld połączonych zespołów Eurozetu i Grupy Radiowej Agory (GRA). Portfolio nowej grupy radiowej tworzy 9 stacji z TOP20 najczęściej słuchanych rozgłośni w Polsce: Radio ZET, Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Rock Radio, Antyradio, Chillizet, Meloradio i Radio Plus. Grupa Eurozet to także serwisy internetowe, m.in. tokfm.pl, radiozet.pl, antyradio.pl, chillizet.pl, planeta.pl, radiopogoda.pl, zloteprzeboje.pl i rockradio.pl oraz serwis podcastowo-muzyczny Tuba.
Twoje zadania:
- analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktów - monitoring konkurencji, danych rynkowych i trendów branżowych,
- aktywny wkład w tworzenie koncepcji i założeń biznesowych dla produktów reklamowych,
- uczestnictwo w procesach (adtech/go to market) wprowadzania nowych produktów do oferty reklamowej,
- współpraca z zespołem sprzedażowym w obszarze identyfikacji i zrozumienia potrzeb w celu rozwoju oferty i dostosowywania produktów reklamowych do zmieniających się wymagań rynku,
- wsparcie sprzedaży w zakresie monetyzacji istniejących produktów reklamowych poprzez dostarczanie wiedzy produktowej oraz materiałów handlowych,
- optymalizacja produktu - bieżące analizowanie najważniejszych parametrów produktu, identyfikacja obszarów do poprawy oraz wprowadzanie zmian w celu zwiększenia skuteczności i efektywności,
- bliska współpraca z innymi zespołami wewnątrz organizacji oraz partnerami zewnętrznymi.
Nasze oczekiwania:
- minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- przekrojowa wiedza z dziedziny digital marketingu, w tym znajomość trendów,
- swobodne korzystanie z digitalowych narzędzi analitycznych,
- zdolność szybkiego przyswajania nowych informacji technicznych związanych z produktami,
- doświadczenie we współpracy z wieloma zespołami wewnątrz organizacji, umiejętność łączenia ich działań tak, aby realizować założone cele,
- skrupulatność w researchu, dokładność, umiejętność myślenia analitycznego, syntezy i wnioskowania,
- umiejętność inicjowania niestandardowych rozwiązań,
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w trybie zdalnym,
- pakiet benefitów (dofinansowanie do karty Multisport, opieka medyczna, linia wsparcia psychologicznego, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i dzieci, dodatkowe świadczenia socjalne, dodatkowe dni urlopu, zniżki na nasze produkty i usługi, do kina i teatru),
- budowanie własnych kompetencji w obszarze reklamy digitalowej, w szczególności w digital audio (w tym podcastach), video oraz display,
- udział w interesujących i nowatorskich projektach,
- pracę w jednej z największych firm medialnych w Polsce.