Kogo szukamy?
Szukamy Specjalisty SEM, który dołączy do naszego 6-osobowego zespołu i ramię w ramię z nami będzie dbał o rozwój kampanii Google Ads naszych klientów.
Jeżeli:
- Internet i reklama to Twoje pasje
- potrafisz analizować dane
- posiadasz min. 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii Google Ads, znasz jego wszystkie produkty, a podczas prowadzenia kampanii kierujesz się zasadami best practice
- posiadasz komplet certyfikatów Google Ads
- bardzo dobrze znasz Google Analytics oraz Excel (znajomość Search Ads 360 będzie dodatkowym atutem)
- znasz język angielski na dobrym poziomie
- jesteś osobą ambitną, samodzielną, z proaktywnym podejściem do pracy i chcesz się rozwijać
To właśnie Ciebie szukamy.
Obowiązki:
- planowanie i wdrażanie kampanii Google Ads (Search, PLA, YouTube, GDN, promocja aplikacji)
- analiza i raportowanie realizacji założonych celów kampanii
- testowanie i optymalizacja kampanii pod kątem maksymalizacji efektów
- śledzenie najnowszych rozwiązań związanych z SEM i ich implementacja na kontach klientów
- propagowanie najlepszych praktyk SEM wśród klientów oraz na rynku reklamy online
- udział w szkoleniach i konferencjach
- spotkania z klientami w celu podsumowania działań czy zaproponowania nowych rozwiązań
Oferujemy:
- pracę z dużymi międzynarodowymi klientami, z dużymi budżetami i ciekawymi wyzwaniami
- stały kontakt z najnowszymi technologiami, możliwość pogłębiania wiedzy i wymiany doświadczeń
- poszerzanie zakresu i skali prowadzonych projektów
- stałą pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
- przyjazną atmosferę w młodym i dynamicznym zespole
- atrakcyjne stałe wynagrodzenie oraz system premiowy
- niepubliczną opiekę medyczną, pakiet sportowy, dodatkowe ubezpieczenie na życie
- imprezy i wyjazdy integracyjne
- owocowe środy :)
Jakich pytań możesz się spodziewać?
- Czym jest zasięg i częstotliwość?
- Na czym polega różnica pomiędzy ROI i ROAS?
- Na co zwróciłbyś/łabyś szczególną uwagę planując kampanię PLA w sezonie wyprzedażowym?
- Jakie korzyści i zagrożenia dostrzegasz w kampaniach Smart Shopping Campaign?
- Jakie KPI zaproponujesz reklamodawcy, któremu zależy na kampanii budującej świadomość marki?