Młodszy Konsultant w Centrum Obsługi Klienta
ul. Wołczyńska 37, Poznań
Grupa Komputronik
Jak się u nas pracuje?
W Grupie Komputronik kierujemy się wartościami: #Działaj #ZbierajDrużynę #Odkrywaj #BądźSobą. Codziennie podejmujemy działania, przejmujemy inicjatywę, sami zarządzany swoją pracą. Wiemy, że w pojedynkę, być może, pójdziemy szybciej, ale z innymi zajdziemy dalej. Wierzymy w siłę Grupy. Nie boimy się porażek, bo wiemy, że to ważny krok w rozwoju. Każdy z nas przyczynia się do siły naszej marki i wzrasta razem z nią. Jesteśmy elastyczni. Ważniejsze są dla nas efekty i wyniki, niż zapełniony do granic możliwości grafik. Lubimy dyskutować w szerokim gronie, ale też pracować w pojedynkę. Mamy ogromną przestrzeń na kreatywność, wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań. Dołącz do nas na stanowisku:
Młodszy Konsultant w Centrum Obsługi Klienta
Twój zakres obowiązków
Kontakt z Klientem, zgodny ze standardem obsługi, w ramach infolinii przychodzącej,
Udzielanie Klientom telefonicznych i mailowych informacji dotyczących m.in. zamówień, dostępności towaru i obsługi posprzedażowej,
Sprzedaż i dosprzedaż produktów i usług oraz finalizowanie transakcji,
Obsługa livechatu.
Nasze wymagania
Jesteś zaangażowany i zmotywowany do pracy,
Chcesz się rozwijać w ramach zaplanowanej ścieżki kariery,
Cechuje Cię wysoka komunikatywność i otwartość,
Twoim dodatkowym atutem jest doświadczenie w obsłudze Klienta i zainteresowanie nowymi technologiami,
Jesteś dyspozycyjny do pełnienia dyżuru przynajmniej w jedną sobotę w miesiącu.
Oferujemy
Pracę od 1 kwietnia 2024,
Wynagrodzenie na start: 4666 zł brutto podstawa + 400 zł brutto gwarantowana prowizja), po okresie próbnym wysokość Twojej prowizji zależy od wyników Twojej pracy (średnio około 1,5-2 tys. zł brutto),
Praca w systemie zmianowym (8-16 oraz 9-17 + dyżur 1 sobota w miesiącu),
Hybrydowy tryb pracy: średnio 6-8 dni w miesiącu praca z biura (Wołczyńska, Poznań), pozostałe dni praca zdalna
Możliwość poszerzania wiedzy i rozwoju umiejętności w obszarach sprzedaży i nowych technologii,
Realną szansę na awans (po roku masz możliwość brania udziału w rekrutacjach wewnętrznych).
Centrum Obsługi Klienta Komputronik:
Nasze Centrum Obsługi Klienta to dwa zgrane zespoły: Zespół Infolinii oraz Zespół Procesowy.
Naszym Klientom oferujemy pomoc przed, w trakcie lub po złożeniu zamówienia. Wsłuchujemy się w ich potrzeby i dostarczamy najlepsze wskazówki i rozwiązania. Naszymi kluczowymi kompetencjami są komunikatywność i empatia.
Młodszy Konsultant w Centrum Obsługi Klienta
Młodszy Konsultant w Centrum Obsługi Klienta
ul. Wołczyńska 37, Poznań
Grupa Komputronik