Kilka słów o nas
Grupa MBE to największa agencja employer brandingowa w Polsce, ale cała nasza firma to unikat na rynku – łączymy kompetencje agencji kreatywnej oraz mediów rekrutacyjnych, dzięki czemu kompleksowo wspieramy marki w budowaniu ich wizerunku jako pracodawcy.
Zatrudniamy blisko 40 specjalistów z obszarów strategii EB, komunikacji, marketingu digitalowego, IT, grafiki i wideo. Realizujemy projekty zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym – nasz zespół pracuje również w języku angielskim.
Wierzymy, że employer branding to coś więcej niż atrakcyjne hasła – to realna, autentyczna komunikacja między pracodawcą a kandydatem.
Poszukujemy osoby, która chce rozwijać się w obszarze employer brandingu i ma już pierwsze doświadczenia w tym zakresie. Jeśli realizowałeś_aś projekty EB – nawet jako członek zespołu – i chcesz zobaczyć, jak wygląda kompleksowe prowadzenie kampanii, zapraszamy do współpracy.
Dobrze odnajdziesz się w tej roli, jeśli:
- employer branding to temat, który Cię interesuje i w którym chcesz się dalej rozwijać,
- masz już pierwsze doświadczenia w realizacji projektów (np. wideo, copy, digital, social media czy eventy).
- umiesz działać projektowo – planować, kontrolować harmonogram i budżet (oczywiście z pełnym wsparciem zespołu),
- potrafisz łączyć komunikatywność z dobrą organizacją pracy – nie obawiasz się pracy z dokumentami, prezentacjami czy tabelkami,
- jesteś osobą kreatywną i elastyczną – szybko reagujesz na zmieniające się potrzeby projektowe,
- chcesz rozwijać się, pracując dla znanych marek – również międzynarodowych,
- posługujesz się językiem angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację z klientem.
Jeśli tak, to możesz zajmować się:
- koordynowaniem projektów employer brandingowych (zawsze przy wsparciu zespołu i managera).
- współtworzeniem kampanii wewnętrznych i zewnętrznych i rozwiązywaniem bieżących wyzwań projektowych,
- organizacją wydarzeń – zarówno online, jak i offline,
- generowaniem pomysłów kreatywnych,
- prowadzeniem komunikacji z klientami oraz przygotowywaniem raportów z realizacji,
- monitorowaniem działań konkurencji i analizą rynku,
- śledzeniem trendów w obszarze marketingu, komunikacji i brandingu.
W zamian otrzymasz:
- pracę hybrydową – 2 razy w tygodniu zapraszamy Cię do biura na warszawskim Mokotowie (5 minut na piechotę od stacji metra Pole Mokotowskie),
- wynagrodzenie od 5400 do 7500 zł brutto na umowie o pracę, w zależności od Twoich umiejętności i doświadczenia. Jesteśmy też otwarci na współpracę B2B,
- możliwość rozpoczęcia pracy w godzinach 8:00-10:00,
- prywatną opiekę medyczną,
- dofinansowanie do karty MultisportPlus lub innej wybranej opcji z systemu MyBenefit,
- zajęcia z j. angielskiego w godzinach pracy,
- pracę w bardzo wspierającym zespole – Ula, Martyna, Kasia, Kinga, Iza, Aleksandra i Malina już niejedno widziały, wiele osiągnęły i zebrały ogromną wiedzę realizując projekty dla znanych marek – na pewno tym wszystkim się z Tobą podzielą 😊
Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?
- Rozmowa wstępna – Jeśli Twoje CV odpowiada naszym oczekiwaniom, zaprosimy Cię na krótką rozmowę z Maliną – liderką zespołu, do którego aplikujesz. Podczas spotkania porozmawiamy o Twoich oczekiwaniach finansowych i dostępności, sprawdzimy znajomość języka angielskiego, a także opowiemy więcej o naszej firmie i odpowiemy na Twoje pytania. Chętnie też posłuchamy o Twoim doświadczeniu.
- Zadanie rekrutacyjne – Po rozmowie otrzymasz od nas zadanie do wykonania – będzie ono związane z przyszłymi obowiązkami na stanowisku, o które się ubiegasz.
- Spotkanie w większym gronie – To moment, w którym zaprezentujesz wyniki swojego zadania. Spotkasz się z dwoma osobami z naszego zespołu, które podzielą się z Tobą konstruktywnym feedbackiem – wierzymy, że rekrutacja to także przestrzeń do rozwoju i wymiany wiedzy.
- Rozmowa z HR Business Partnerem – Na koniec zaprosimy Cię na dłuższe spotkanie online z naszym HR Business Partnerem. Podczas rozmowy skupimy się na tym, czy nasze wartości i sposób pracy są zgodne z Twoimi oczekiwaniami.