Specjalista ds. Relacji z Klientami (m/k/x*)

Obsługa klienta

Specjalista ds. Relacji z Klientami (m/k/x*)

Obsługa klienta
Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office
budowanie relacji
prawo jazdy kat. B

Opis stanowiska

offer-banner

Opis firmy


Dajemy z siebie wszystko.

Raben Logistics Polska gramy zespołowo!  Od pracowników magazynowych, którzy dbają o precyzyjne załadunki i przeładunki, przez spedytorów organizujących dostawy i dyspozytorów utrzymujących stały kontakt z klientami, aż po kierowców, którzy dostarczają zamówiony towar do najdalszych zakątków Europy – razem sprawiamy, że Grupa Raben nieprzerwanie zmierza we właściwym kierunku i nie planuje się zatrzymywać! 


Stanowisko

Specjalista ds. Relacji z Klientami (m/k/x*)


Opis stanowiska

  • Budowanie partnerskich, długotrwałych relacji z klientami oraz dbanie o ich satysfakcję

  • Wspieranie procesu sprzedaży na obecnych kontrahentach

  • Analizowanie rentowności grupy klientów oraz aktywne uczestnictwo w procesie podwyżkowym

  • Monitorowanie zleceń oraz wskaźnika odejść klientów

  • Poszukiwanie źródeł rozwoju sprzedaży oraz kreowanie wizerunku firmy

  • Implementacja nowych klientów oraz administracja wycen w MyOffer.


Wymagania

  • Komunikatywność i łatwość w budowaniu długotrwałych relacji

  • Samodzielność w działaniu oraz efektywne zarządzanie własnym czasem

  • Praca z klientem daje Ci satysfakcję, dlatego ciągle szukasz nowych rozwiązań

  • Swobodnie czujesz się w sprzedaży lub po prostu chciałbyś/abyś tego spróbować

  • Dobra znajomość pakietu MS Office

  • Komunikatywny język angielski (min. B2)

  • Prawo jazdy kat. B.


Oferujemy

  • Umowę o pracę na zastępstwo.

  • Przestrzeń do budowania długotrwałych relacji z klientami

  • Spojrzenie na klienta z perspektywy partnera biznesowego

  • Możliwość rozwoju kompetencji sprzedażowych, w firmie o międzynarodowym zasięgu – lidera w branży TSL

  • Dużą swobodę działania i możliwość wdrażania własnych innowacji

  • Wsparcie przełożonego i zespołu w procesie wdrożenia

  • Wynagrodzenie podstawowe + motywujący system premiowy

  • Pracę od poniedziałku do piątku w zgranym zespole

  • Atrakcyjny pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie, kartę Multisport, dostęp do platformy kafeteryjnej - Mybebefit, paczki dla pracowników, kartę SIM, kursy językowe, imprezy integracyjne

  • Dobrą atmosferę w pracy, o którą dbamy poprzez mniejsze i większe wydarzenia, oraz codzienny wzajemny szacunek i partnerską współpracę.

Oferta dodana: 24.09.2025
Lokalizacja biura

Specjalista ds. Relacji z Klientami (m/k/x*)

Aplikuj na ofertę pracy

Specjalista ds. Relacji z Klientami (m/k/x*)

-, Gliwice

Raben Logistics Polska

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Grupa Raben z siedzibą w Robakowie k. Poznania, ul. Zbożowa 1 (dalej jako "administrator"). Masz ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca