-, Gliwice
GRUPA RABEN
Opis firmy
Dajemy z siebie wszystko.
W Raben Logistics Polska gramy zespołowo! Od pracowników magazynowych, którzy dbają o precyzyjne załadunki i przeładunki, przez spedytorów organizujących dostawy i dyspozytorów utrzymujących stały kontakt z klientami, aż po kierowców, którzy dostarczają zamówiony towar do najdalszych zakątków Europy – razem sprawiamy, że Grupa Raben nieprzerwanie zmierza we właściwym kierunku i nie planuje się zatrzymywać!
Stanowisko
Specjalista ds. Relacji z Klientami (m/k/x*)
Opis stanowiska
Budowanie partnerskich, długotrwałych relacji z klientami oraz dbanie o ich satysfakcję
Wspieranie procesu sprzedaży na obecnych kontrahentach
Analizowanie rentowności grupy klientów oraz aktywne uczestnictwo w procesie podwyżkowym
Monitorowanie zleceń oraz wskaźnika odejść klientów
Poszukiwanie źródeł rozwoju sprzedaży oraz kreowanie wizerunku firmy
Implementacja nowych klientów oraz administracja wycen w MyOffer.
Wymagania
Komunikatywność i łatwość w budowaniu długotrwałych relacji
Samodzielność w działaniu oraz efektywne zarządzanie własnym czasem
Praca z klientem daje Ci satysfakcję, dlatego ciągle szukasz nowych rozwiązań
Swobodnie czujesz się w sprzedaży lub po prostu chciałbyś/abyś tego spróbować
Dobra znajomość pakietu MS Office
Komunikatywny język angielski (min. B2)
Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
Umowę o pracę na zastępstwo.
Przestrzeń do budowania długotrwałych relacji z klientami
Spojrzenie na klienta z perspektywy partnera biznesowego
Możliwość rozwoju kompetencji sprzedażowych, w firmie o międzynarodowym zasięgu – lidera w branży TSL
Dużą swobodę działania i możliwość wdrażania własnych innowacji
Wsparcie przełożonego i zespołu w procesie wdrożenia
Wynagrodzenie podstawowe + motywujący system premiowy
Pracę od poniedziałku do piątku w zgranym zespole
Atrakcyjny pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie, kartę Multisport, dostęp do platformy kafeteryjnej - Mybebefit, paczki dla pracowników, kartę SIM, kursy językowe, imprezy integracyjne
Dobrą atmosferę w pracy, o którą dbamy poprzez mniejsze i większe wydarzenia, oraz codzienny wzajemny szacunek i partnerską współpracę.