Specjalista ds. Obsługi Klienta
-, Wadowice +3 Lokalizacje
DONE Deliveries
Wierzymy, że rozwój zaczyna się od ciągłego poszukiwania nowych rozwiązań i przekraczania granic. Nie popadamy w rutynę – eksploracja to klucz do odkrywania lepszych sposobów działania, zarówno w codziennych zadaniach, jak i w strategicznych wyzwaniach.
Rynek i potrzeby klientów zmieniają się dynamicznie, dlatego nieustannie szukamy sposobów na to, by być lepszymi niż wczoraj. Optymalizujemy procesy, testujemy innowacje i wprowadzamy nowe usługi. Każdy problem traktujemy jako szansę na rozwój i doskonalenie.
💡 Nie boimy się zmian – to one napędzają nasz sukces. Dołącz do nas!
Dlaczego widzisz to ogłoszenie? Ponieważ stale rośniemy i rozwijamy naszą firmę. Obecnie mamy na pokładzie 190 pracowników, ale chcemy zatrudnić jeszcze więcej osób, aby sprostać naszym ambitnym planom!
Kim jest Nasz Młodszy Specjalista/Specjalista ds. Obsługi Klienta?
To osoba, która:
Chce rozwijać umiejętności w obszarze obsługi Klienta budując partnerskie relacje z Klientami z całej Europy
Jest gotowa do nauczenia się najlepszych praktyk w procesie obsługi Klientów
Dąży do rozwijania umiejętności w obszarze aktywnej sprzedaży i negocjacji
Chętnie dzwoni do Klientów i czerpie satysfakcję z dobrze przeprowadzonej rozmowy
Posługuje się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym (min. B1)
Jest gotowa zdobywać i poszerzać wiedzę branżową, współtworząc z nami innowacyjną spedycję
Wyróżnia się postawą zgodną z naszymi wartościami:
Explore – zachęcamy do poszukiwania pomysłów i innowacji
Own – angażujemy się w pracę, podejmujemy inicjatywy i tworzymy zgrany team
Deliver – dajemy przestrzeń do rozwoju, popełniania błędów- wyciągania z nich wniosków a także osiągania sukcesów
NoBullshit – zapewniamy realny feedback, otwartą komunikację i zachęcamy do tego
To oferujemy
💼 Rodzaj współpracy: Umowa o pracę lub kontrakt B2B
💰 Wynagrodzenie: Umowa o pracę: 5000 zł - 6500 zł brutto. Jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży, a Twoje oczekiwania finansowe są wyższe, APLIKUJ i porozmawiamy o Twoich wymaganiach!
🙌 Elastyczność pracy: Tryb hybrydowy po 6 miesiącach onboardingu w Andrychowie
📑 Rozwój kariery: Indywidualnie dostosowana ścieżka kariery, wewnętrzne rekrutacje, szkolenia
⚽ Pakiet benefitów: Dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, firmowa biblioteka, brak dress code’u, welcome box
💡 Wyjątkowe chwile: Dni tematyczne, kwartalne wyjścia, wyjazdowe imprezy integracyjne
🤲 Wsparcie mentorów: Od pierwszego dnia pracy
✨ Wsparcie inicjatyw społecznych: Udział w akcjach jak Szlachetna Paczka, ZOOdoptuj
Będzie nam miło poznać Ciebie i porozmawiać o Twoich oczekiwaniach i planach na przyszłość.
Pozdrawiamy,
Agnieszka i Angela z HR :)
Odkryj dlaczego warto zostać częścią Naszego zespołu!
Wyjątkowy rozwój kariery - nasze liczne szkolenia, mentoring i możliwości awansu dadzą Ci przewagę w rozwoju zawodowym,
Zespół, który Cię inspiruje - pracuj z ludźmi pełnymi pasji i energii, gotowymi do dzielenia się wiedzą i wsparcia,
Innowacyjne narzędzia pracy - korzystaj z naszych autorskich, zaawansowanych technologicznie narzędzi, które ułatwią Ci codzienną pracę,
Tworzymy silne więzi w zespole i dbamy o dobre relacje z klientami. Tutaj liczą się ludzie i ich wkład w sukces firmy,
Wspólnie świętuj sukcesy - bierz udział w tematycznych imprezach integracyjnych czy eventach wyjazdowych.
Jeśli jesteś ciekawy, jak wygląda nasz zespół, odwiedź nasze media społecznościowe 👉 Instagram, LinkedIn, Facebook!
Jesteśmy DONE Deliveries – niezależną firmą, która od 2013 roku łączy innowacyjną technologię z głęboką wiedzą branżową. W tym czasie zrealizowaliśmy ponad 600 000 zleceń transportowych, zbudowaliśmy zespół 180 ekspertów...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta
-, Wadowice
DONE Deliveries