Oferty
Sekretarka - Asystentka
Praca biurowa

Sekretarka - Asystentka

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

język angielski

administracja biura

Opis stanowiska

Jako Trakcja S.A. jesteśmy jedną z największych spółek giełdowych działających w sektorze budownictwa infrastrukturalnego i energetyki.

Rocznie realizujemy ponad 100 kontraktów budując i modernizują linie kolejowe, tramwajowe, autostrady i drogi ekspresowe, mosty, obiekty inżynieryjne oraz sieci elektroenergetyczne.

Jesteśmy dumni mogąc brać udział w skomplikowanych i innowacyjnych przedsięwzięciach infrastrukturalnych, takich jak:


• modernizacja blisko 20% długości torów dedykowanych połączeniom obsługiwanym przez Pendolino,

• budowa najnowocześniejszego w Polsce zaplecza technicznego dla obsługi pociągów aglomeracyjnych,

• wyprodukowanie pierwszego w Polsce magazynu energii wytworzonej przez farmę wiatrową

• udział w budowie pierwszej w Niemczech elektrycznej autostrady dla ciężarówek,

• dostawa zintegrowanego systemu dynamicznej informacji podróżnych i bezpieczeństwa pasażerów, zastosowanego po raz pierwszy na dworcu Łódź Fabryczna

• przebudowa linii tramwajowej wraz z rewitalizacją mostu Piłsudskiego w Krakowie, czy systemu zasilania nowej sieci tramwajowej w Olsztynie.

• zaprojektowanie, produkcja urządzeń i zmiana napięcia dla linii WKD z 600 V na 2 KV


oraz tysięcy innowacyjnych rozwiązań w energetyce i kolejnictwie wdrożonych w okresie ponad 70 lat naszej działalności.


https://youtu.be/8guwdKDuK7Y?list=TLGGLhhFONZuRGgyMjAzMjAyMQ


Opis stanowiska

  • Prowadzenie sekretariatu centrali Spółki;
  • Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych;
  • Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, organizowanie obiegu korespondencji w Spółce;
  • Dokonywanie zakupów na potrzeby biura Spółki;
  • Organizowanie podróży i spotkań członków Zarządu;
  • Koordynacja przygotowywania materiałów i tłumaczeń na potrzeby Zarządu;
  • Organizacja udziału członków Zarządu w różnego rodzaju naradach,
  • sympozjach, szkoleniach, związanych z działalnością Spółki;
  • Prowadzenie dokumentacji obsługiwanych spraw, w tym
  • przygotowywanie notatek, protokołów, prezentacji, pism, umów.


Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, lub w trakcie studiów zaocznych;
  • Doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie odpowiedzialności;
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel oraz Power Point);
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1;
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, punktualność, pogodne usposobienie;
  • Łatwość nawiązywania relacji służbowych.


Oferujemy

  • Zatrudnienia w oparciu o umowę na zastępstwo / umowę zlecenie.
  • Szeroki wachlarz świadczeń socjalnych (m.in. wczasy pod gruszą, bony okolicznościowe, dofinansowanie sportu i edukacji w ramach Kafeterii).
  • Prywatna opieka medyczna z możliwością objęcia całej rodziny.
  • Zniżka na bilety kolejowe w wysokości 90%.
  • Szkolenia branżowe i współpraca z ekspertami.
  • Atrakcyjne nagrody finansowe za polecenie pracowników (w wysokości 500-5000 zł brutto).

Sprawdź podobne oferty pracy

Asystent(ka) osobista / koordynator(ka) social media

Nowa
5 000 - 8 000 pln
Zapytaj Lekarza
Lublin
, Praca zdalna
Zdalnie
organizacja pracy
social media
administracja
Nowa

Młodszy Specjalista ds. obiegu dokumentów

Nowa
ALAB laboratoria
Warszawa
Microsoft Office Excel
Microsoft Office PowerPoint
Faktury
Nowa

Office Manager

Nowa
7 000 - 8 000 pln
EAP24
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft Office
administracja
Nowa

Pracownik biurowy w dziale importu

Nowa
6 100 - 7 500 pln
Dambat
Adamów
Microsoft Office Excel
język angielski
analiza
Nowa

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Eksportowej

Nowa
FoodCare Sp. z o. o.
Kraków
język angielski
Nowa