Cześć!
Wizjonerstwo przeplata się u Ciebie z jasnymi, mierzalnymi i dobrze zorganizowanymi planami? Wiesz, co motywuje Klientów agencyjnych oraz software housowych? Excele i dane to Twój chleb powszedni w opracowywaniu rentowności usług i projektów? Czytaj dalej 😉 Jeśli szukasz przestrzeni, gdzie możesz rozwijać skrzydła swoje, teamu i firmy to właśnie takiego gracza zespołowego szukamy! 👀
Twoja rola w organizacji:
Szukamy doświadczonego, samodzielnego managera do zarządzania operacjami w działach realizacyjnych naszej agencji:
Performance marketing (Google Ads, Social Media Ads, Web Analityka)
SEO
Creative marketing (Content, Social Media, Buzz Marketing)
Web Dev/UX
Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
- doskonała organizacja i planowanie - wiesz jak skoordynować pracę PMów, specjalistów i procesy wycen projektów SEO/SEM, ze szczegółowo rozplanowanymi zasobami, estymacją i harmonogramami,
- badawcza kreatywność – Twoje pomysły są sumą doświadczeń, analiz, badań i danych i umiesz je logicznie argumentować,
- biznesowa świadomość - wiesz jak liczyć rentowność projektów, usług i działu oraz jak optymalizować i skalować działania, pod dynamiczny rozwój
- ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych,
- kombinujesz! ;) Próbujesz automatyzować i ulepszać swoje działania, wciąż szukając nowości w ułatwianiu pracy sobie i innym.
Twój zakres obowiązków
Zarządzanie działami specjalistów, prowadzących projekty dla Klientów agencji i odpowiadanie za jakościową oraz rentowną realizację projektów Klientów B2B oraz projektów wewnętrznych.
Rekrutacja specjalistów technicznych do działu Performance (Paid, SEM, web analityka).
Przypisywanie projektów klienckich do specjalistów wg ich capacity, umiejętności i priorytetów.
Utrzymywanie asertywności w prowadzeniu projektów i zgodności realizacji projektów z zapisami Umów z Klientami.
Forecastowanie, optymalizacja i kontrola budżetów całego działu, w tym optymalizacja i alokacja zasobów zgodnie z priorytetami i celami biznesowymi Grupy VIST.
Monitorowanie standardów, jakości i wdrażanie najlepszych praktyk, zapewniających przejrzystość i zgodność projektową, za pomocą systemu taskowego w ClickUp!
Nadzór i odpowiedzialność za optymalizację, monitorowanie wskaźników wydajności procesów realizowanych przez zespół, a także wdrażanie ulepszeń technologicznych.
Motywacja, budowanie zaangażowanie, regularne udzielanie feedbacku i tworzenie indywidualnych planów rozwojowych specjalistów działu.
Wspieranie poczucia sprawczości, samodzielności i odpowiedzialności w dziale.
Ewidencja czasu pracy teamu w time trackerze, zarządzanie dostępami oraz uprawnieniami.
Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych i optymalnej obsady personelu.
Nacisk w zespole na budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych i silnych relacji z kluczowymi Klientami oraz partnerami biznesowymi, zgodnie z wartościami Grupy VIST.
Wsparcie pracy działu Revenue nad rozwojem strategii sprzedażowych usług, szczególnie SEO/SEM, dostosowanych do aktualnych potrzeb rynku.
Ścisła współpraca z wewnętrznymi działami, w tym, Project managementu, BI&Data, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji usług i projektów.
Nasze wymagania
MINIMUM 2 lata pracy na podobnym stanowisku w agencji digital marketingu. Wymóg konieczny - wszystkie CV bez doświadczenia agencyjnego nie będą rozpatrywane.
Doskonała znajomość prowadzenia projektów w systemie taskowym, potwierdzona doświadczeniem.
Doskonała organizacja pracy, terminowość i umiejętność korzystania z time trackera.
Znajomość złożoności, specyfikacji i przebiegu procesów w SEO, SEM, UX.
Wyborna komunikacja: słuchanie aktywne, klarowne wypowiedzi, budowanie autentycznego zaufania.
Szeroka wiedza z kompetencji liderskich i zarządzania zespołów.
Analiza danych, interpretacja ich kluczowych wskaźników i wyciąganie wniosków.
Bardzo dobra znajomość Excela. Umiejętność efektywnego operowania liczbami i statystykami, w tym budowanie forecastów budżetowych działu, analizy wycen projektów, estymacji procesów.
Znajomość Gantta.
Umiejętność podejmowania decyzji oraz współpraca w zmiennym środowisku biznesowym.
Proaktywna postawa, także we wdrażaniu rozwiązań mających na celu poprawę efektywności i jakości realizowanych procesów.
Umiejętna, jasna prezentacja wyników działań wraz z argumentacją, także w formie warsztatów dla Klienta.
Doskonały poziom języka polskiego w mowie i piśmie.
Język angielski min. B2
Mile widziane
Znajomość metod Design Thinking.
Znajomość NVC.
Znajomość Click Up!
To oferujemy
Wynagrodzenie B2B: 8 000 – 14 000 zł netto. Czujesz, że masz kompetencje i udokumentowane sukcesy na wyższą stawkę? Daj znać!
Praca 100% zdalna
Elastyczny start czasu pracy. Zaczynamy między 7:00 a 9:00
Sprzęt firmowy (laptop, telefon, kamera, itd)
Trackowanie tylko średnio 6:48 h godzin pracy rzeczywistej dziennie (przy całym etacie)
Netto miesięcznie - B2B
Rekomendowane oferty