Head of Delivery IT & Marketing
Nowa
Zarządzanie

Head of Delivery IT & Marketing

8 000 - 14 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
8 000 - 14 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

zarządzanie zespołem

zarządzanie projektami

webdevelopment

SEO

performance marketing

UX/UI

social media

Mile widziane

clickup

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Cześć!

Wizjonerstwo przeplata się u Ciebie z jasnymi, mierzalnymi i dobrze zorganizowanymi planami? Wiesz, co motywuje Klientów agencyjnych oraz software housowych? Excele i dane to Twój chleb powszedni w opracowywaniu rentowności usług i projektów? Czytaj dalej 😉 Jeśli szukasz przestrzeni, gdzie możesz rozwijać skrzydła swoje, teamu i firmy to właśnie takiego gracza zespołowego szukamy! 👀


Twoja rola w organizacji:


Szukamy doświadczonego, samodzielnego managera do zarządzania operacjami w działach realizacyjnych naszej agencji:

  • Performance marketing (Google Ads, Social Media Ads, Web Analityka)

  • SEO

  • Creative marketing (Content, Social Media, Buzz Marketing)

  • Web Dev/UX


Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:

- doskonała organizacja i planowanie - wiesz jak skoordynować pracę PMów, specjalistów i procesy wycen projektów SEO/SEM, ze szczegółowo rozplanowanymi zasobami, estymacją i harmonogramami,

- badawcza kreatywność – Twoje pomysły są sumą doświadczeń, analiz, badań i danych i umiesz je logicznie argumentować,

- biznesowa świadomość - wiesz jak liczyć rentowność projektów, usług i działu oraz jak optymalizować i skalować działania, pod dynamiczny rozwój

- ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych,

- kombinujesz! ;) Próbujesz automatyzować i ulepszać swoje działania, wciąż szukając nowości w ułatwianiu pracy sobie i innym.


Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie działami specjalistów, prowadzących projekty dla Klientów agencji i odpowiadanie za jakościową oraz rentowną realizację projektów Klientów B2B oraz projektów wewnętrznych.

  • Rekrutacja specjalistów technicznych do działu Performance (Paid, SEM, web analityka).

  • Przypisywanie projektów klienckich do specjalistów wg ich capacity, umiejętności i priorytetów.

  • Utrzymywanie asertywności w prowadzeniu projektów i zgodności realizacji projektów z zapisami Umów z Klientami.

  • Forecastowanie, optymalizacja i kontrola budżetów całego działu, w tym optymalizacja i alokacja zasobów zgodnie z priorytetami i celami biznesowymi Grupy VIST.

  • Monitorowanie standardów, jakości i wdrażanie najlepszych praktyk, zapewniających przejrzystość i zgodność projektową, za pomocą systemu taskowego w ClickUp!

  • Nadzór i odpowiedzialność za optymalizację, monitorowanie wskaźników wydajności procesów realizowanych przez zespół, a także wdrażanie ulepszeń technologicznych.

  • Motywacja, budowanie zaangażowanie, regularne udzielanie feedbacku i tworzenie indywidualnych planów rozwojowych specjalistów działu.

  • Wspieranie poczucia sprawczości, samodzielności i odpowiedzialności w dziale.

  • Ewidencja czasu pracy teamu w time trackerze, zarządzanie dostępami oraz uprawnieniami.

  • Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych i optymalnej obsady personelu.

  • Nacisk w zespole na budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych i silnych relacji z kluczowymi Klientami oraz partnerami biznesowymi, zgodnie z wartościami Grupy VIST.

  • Wsparcie pracy działu Revenue nad rozwojem strategii sprzedażowych usług, szczególnie SEO/SEM, dostosowanych do aktualnych potrzeb rynku. 

  • Ścisła współpraca z wewnętrznymi działami, w tym, Project managementu, BI&Data, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji usług i projektów.


Nasze wymagania

  • MINIMUM 2 lata pracy na podobnym stanowisku w agencji digital marketingu. Wymóg konieczny - wszystkie CV bez doświadczenia agencyjnego nie będą rozpatrywane.

  • Doskonała znajomość prowadzenia projektów w systemie taskowym, potwierdzona doświadczeniem.

  • Doskonała organizacja pracy, terminowość i umiejętność korzystania z time trackera.

  • Znajomość złożoności, specyfikacji i przebiegu procesów w SEO, SEM, UX.

  • Wyborna komunikacja: słuchanie aktywne, klarowne wypowiedzi, budowanie autentycznego zaufania.

  • Szeroka wiedza z kompetencji liderskich i zarządzania zespołów.

  • Analiza danych, interpretacja ich kluczowych wskaźników i wyciąganie wniosków.

  • Bardzo dobra znajomość Excela. Umiejętność efektywnego operowania liczbami i statystykami, w tym budowanie forecastów budżetowych działu, analizy wycen projektów, estymacji procesów.

  • Znajomość Gantta.

  • Umiejętność podejmowania decyzji oraz współpraca w zmiennym środowisku biznesowym.

  • Proaktywna postawa, także we wdrażaniu rozwiązań mających na celu poprawę efektywności i jakości realizowanych procesów.

  • Umiejętna, jasna prezentacja wyników działań wraz z argumentacją, także w formie warsztatów dla Klienta.

  • Doskonały poziom języka polskiego w mowie i piśmie.

  • Język angielski min. B2


Mile widziane

  • Znajomość metod Design Thinking.

  • Znajomość NVC.

  • Znajomość Click Up!


To oferujemy

  • Wynagrodzenie B2B: 8 000 – 14 000 zł netto. Czujesz, że masz kompetencje i udokumentowane sukcesy na wyższą stawkę? Daj znać!

  • Praca 100% zdalna

  • Elastyczny start czasu pracy. Zaczynamy między 7:00 a 9:00

  • Sprzęt firmowy (laptop, telefon, kamera, itd)

  • Trackowanie tylko średnio 6:48 h godzin pracy rzeczywistej dziennie (przy całym etacie)

8 000 - 14 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B