Jesteśmy firmą realizującą inwestycje budowlane w sektorze zamówień publicznych. Kompleksowo wykonujemy remonty, rozbudowy oraz budujemy od podstaw obiekty użyteczności publicznej. Zakres naszych prac obejmuje dodatkowo wyposażenie techniczne budynków oraz małą architekturę. Specjalizujemy się w instalowaniu nawierzchni sportowych. Firma działa na terenie całego kraju. Więcej dowiesz się o Nas na stronie www.aceinvest.pl
Zapraszamy do aplikowania na stanowisko: Specjalista ds. logistyki i finansów! 😊
📌 Miejsce pracy: Olkusz, Kluczewska 8
-
Koordynacja procesów logistycznych związanych z realizacją projektów budowlanych
-
Planowanie i kontrola budżetów projektów budowlanych
-
Analiza kosztów i przygotowywanie raportów finansowych
-
Współpraca z działem zakupów i dostawcami
-
Optymalizacja procesów logistycznych i finansowych
-
Sporządzanie Kart Materiałowych, nadzór nad ich akceptacją przez inwestorów i inspektorów nadzoru,
-
Wprowadzanie danych do systemu CRM oraz dbanie o ich terminowość, kompletność i prawidłowość
-
Dbanie o poprawny obieg dokumentów, w tym korespondencji przychodzącej i wychodzącej, i ich archiwizacją
-
Przygotowywanie przy wsparciu Działu Prawnego zleceń i umów z podwykonawcami i dostawcami materiałów,
-
Kontakt z przedstawicielami zamawiającego (inwestorzy, inspektorzy) – wg potrzeb,
-
Przeprowadzanie analiz kosztowych, dbanie o wynik finansowy na kontraktach,
-
Systematyczne przygotowywanie dokumentacji powykonawczej,
-
Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, ekonomia/finanse lub kierunki stricte budowlane
-
Dobra znajomość programów biurowych pakietu Office, w szczególności arkuszy kalkulacyjnych
-
Umiejętność planowania, organizacji i koordynowania pracy w zespole
-
Inicjatywa, zaangażowanie, samodzielność i skuteczność w realizacji zadań
-
Wysoka kultura osobista i kompetencje interpersonalne
-
Umiejętność zarządzania projektami
-
Znajomość narzędzi ERP
-
Doskonałe umiejętności analityczne
-
Doświadczenie w zarządzaniu
-
Umiejętność pracy pod presją czasu
-
Doświadczenie w dużych organizacjach
-
Doświadczenie na stanowisku o zbliżonym profilu zadań
-
Doświadczenie w optymalizacji procesów administracyjnych
-
Doświadczenie w zarządzaniu budżetem inwestycji
-
Certyfikaty lub szkolenia z zakresu zarządzania zespołem lub projektami
-
Znajomość narzędzi wspierających komunikację wewnętrzną (np. Microsoft Teams, Discord, Zoom, Whatsapp)
-
Atrakcyjne wynagrodzenie.
-
Możliwość ciągłego rozwoju wiedzy, kwalifikacji i doświadczenia.
-
Udział w dużych projektach, gdzie Twój wkład naprawdę wpływa na rozwój firmy.
-
Współpraca z zespołem pasjonatów gotowych dzielić się swoją wiedzą.
-
Narzędzia niezbędne do pracy, w tym telefon i komputer firmowy.
-
Praca w organizacji stawiającej na management zespołu.
-
dofinansowanie szkoleń i kursów
-
służbowy telefon do użytku prywatnego
-
brak dress code’u
-
parking dla pracowników
-
paczki świąteczne
-
możliwość uzyskania uprawnień