HAGEN COMM
Jesteśmy butikową, 10-osobową agencją PR, specjalizującą się w usługach public relations i investor relations dla innowacyjnych firm. Start-up, biotech, fintech z udziałem VC czy dojrzały biznes na giełdzie? We can & we do. Jesteśmy normalni, mili, pracujemy hybrydowo i szanujemy Twój wolny czas. Nie budujemy piętrowych struktur, nie szukamy czegoś do zrobienia w pracy w piątki po 16. Cenimy sobie samodzielność, szczerość i umiejętność pracy w zespole. No i to, że znasz się na robocie :)
Hagen Comm to niezależna agencja PR działająca na rynku od blisko 10 lat. Stanowimy zgrany, butikowy zespół ekspertów w komunikacji. Specjalizujemy się w zarządzaniu reputacją, szeroko pojętym PR szczególnie dla sektora innowacyjnych firm. W swoim CV mamy m.in. launch Klarny na polskim rynku, kilka debiutów "naszych" spółek na GPW czy NewConnect, ale i ogłaszanie kolejnych rund finansowych dla startupowych jednorożców czy budowanie wizerunku Fundacji Startup Poland. Inne firmy, które - dumnie -wspieramy to m.in. Finax, Avallon, Dentsu, The Heart, Bioceltix czy Digitree i Nice To Fit You oraz kilka innych, niemniej ciekawych!
Nie jesteśmy korposzytwniakami ze szklanego wieżowca, nie cierpimy bullshitu. Lubimy się, pijamy wino w poniedziałki, uśmiechamy się, szanujemy się, żartujemy z otaczającego nas świat/światka i ciągniemy wspólnie ten wózek. Nie musimy raportować do Paryża czy Nowego Jorku. Pomagamy sobie w zespole i nie rozliczamy się z godzinówki w excelu. Pracujemy tak, jak nam wygodnie - z domu, z biura, z lasu. Dla naszych klientów jesteśmy partnerami a nie podnóżkami.
Szukamy osoby o otwartej głowie, samodzielnej, zdyscyplinowanej, umiejącej grać na kilku instrumentach: potrafiącej np. pisać m.in. posty na linkedina, ale i jednocześnie tworzyć strategie komunikacyjne czy współorganizować eventy dla mediów i nie tylko.
PS Ktoś kiedyś, z pewną ironiczną emfazą, określił nas "najlepszą agencją PR w tej części dzielnicy".
Join us!
Co miałabyś/miałbyś robić:
Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych kontaktów z dziennikarzami, ekspertami i liderami opinii.
Samodzielne zarządzanie projektami oraz relacjami z klientami w obszarze komunikacji.
Opracowywanie i realizacja strategii komunikacyjnych oraz planów działań.
Udział w procesach pozyskiwania nowych klientów (prezentacje, przygotowanie ofert, udział w pitchach).
Redagowanie materiałów prasowych i treści komunikacyjnych w języku polskim.
Koordynacja wydarzeń, konferencji i specjalnych inicjatyw.
Tworzenie raportów, analiza wyników oraz rekomendowanie kolejnych kroków.
Co powinieneś mieć w głowie i w CV:
Minimum 3 lata doświadczenia w agencji PR lub w dziale komunikacji/PR po stronie firmy lub min. 4 lata doświadczenia w mediach (dziennikarz/dziennikarka).
Udokumentowane doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów i obsłudze klientów.
Umiejętność strategicznego i kreatywnego podejścia do komunikacji.
Władać polszczyzną – potrafisz samodzielnie pisać atrakcyjne, klarowne teksty po polsku (chatGPT w tym wypadku jest dla amatorów).
Pewność siebie podczas prezentacji pomysłów, również w języku angielskim.
Świetna organizacja pracy – umiejętność prowadzenia 2-3 projektów równolegle.
Rozwiązywać codzienne zawodowe łamigłówki zamiast załamywać ręce.
Pracować w zespole a więc dawać i brać od teamu.
Co dostajesz?
Umowę o pracę lub B2B - jesteśmy elastyczni. Pierwszą umowę podpisujemy na 3-mięsięczny okres próbny.
Pracę hybrydową - możesz pracować w piżamie. No prawie zawsze, bo wyznajemy regułę, że 7 dni w miesiącu widzimy się w biurze.
Ekstrasy - mamy premie, wyjazdy po Europie, dodatkowe dni wolne i....a zresztą wyślij CV, spotkajmy się to opowiemy o tym Ci w 4 oczy! <3
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty